15 Şubat 2016 Pazartesi

Açın kalbinizin kapılarını çünkü.. Ben geldim.

İlk yazım olması sebebiyle üzerimde büyük bir heyecan, biraz baskı biraz da şaşkınlık var. Cümleleri nasıl toparlamam gerektiğini ne yazmam gerektiğini bilemiyorum henüz. Mazur görünüz efendim. Başlayalım. Öncelikle kimdir bu Akela ? 

Etliye sütlüye karışmayan, konuşmayı çok sevmese de dinlemeyi bilen, ailesine ve dostlarına ölümüne bağlı, yaklaşık 1,5 yıldır Kore dizilerine sarmış kitaplara gömülmeyi seven, gerçekleşmeyeceğini bile bile hayal kurmaktan hiç vazgeçmeyen kendi halinde bir kız çocuğudur. Yani öyleyim, evet.  Çok mu karmaşık oldu cümlem ? Saçmalamayı sevdiğimi söylememişim.. Severim hem de çok! :) Konuşmayı çok sevmem dediğime de bakmayın çenem düşünce “N’olur bir sus artık ” yakarışlarını duymuşluğum çoktur. Ama kimsenin canını yakmam.(elimden geldiğince) Çünkü yakarsam yanarım. Bilirim.. Peki” Blog açma fikri nereden esti “diyecek olursanız: benim için çok değerli olan bir hatunun güzel düşünceleri sayesinde karar verip hayata geçirdim. Aslında blog ismimin hikayesi de buradan gelmekte. Onu da açıklayayım. Her şey bu güzel hatunun bana “Şemsiyemin altına almak istiyorum seni” demesiyle başladı. Çok uzun zamandır böyle güzel bir şey duymamıştım ve gerçekten kalbimin titrediğini hissettim. Bazı hisler, bazı insanlar vardır kalbinizin en acıyan yerine dokunur.. Bu sözde öyle oldu benim için ve böylece blog ismime karar verdim. Teşekkür bölümüne geçerek son vermeliyim yazıma yoksa düşmekte olan çenemi tutamayacağım daha fazla^^ 



Uzun zamandır takip ettiğim, büyük saygı duyduğum, öz ablam gibi sevdiğim, sevgili Nabrut’cuğumu ve beni destekleyip yüreklendiren Can dostlarım Pelin ve Meltem’i büyük bir sevgiyle kucaklıyorum. İyi ki varsınız hatunlar.


Başlangıç tarihimin 14 Şubat olması da ayrı bir durum tabi. Onların her yıl kutlayacak sevgililer günü varken ben Blog yıl dönümü kutluyor olacağım. Ah ne kadar mesudum o gün için kutlayacak bir şeyim var artık! :D

Sevgililer gününe inanmayan daimi yalnız der ki “Sevgiyi bir güne sığdırma gününüz kutlu olsun!”



8 yorum:

  1. Selam
    Ben ilk yorumu bırakmaya geldim :) Kucakladığın kollarının arasında huzur bulmaya geldim :P
    Seni Seviyom <3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yiaa cansıın :) Bende seni seviyoom ❤

      Sil
  2. ilk yorum yapan ben olacaktım çok üzüldüm şimdi ve kıskandım^^
    yüreğine sağlık yüreği kadar güzel arkadaşım kardeşim...
    yolun açık olsun. bahtında...
    daha nice postlara seni çok bi çok seven ablan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun, ben biliyorum ki gerçekleri^^ Benim en güzel güç verenim.. Çok teşekkür ederim güzel duyguların ve desteğin için ❤
      Ablasını çok çok seven kardeşi :*

      Sil
  3. İzleyici butonu eklemelisin acilen^^

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel ilk yazı olmuş yüreğinize sağlık. Konuşmak iyidir kırmadan dökmeden :)) Yazın okuyalım. Paylaştığınız film önerilerine de bakacağım, teşekkürler şimdiden. Bu arada Blogger gazetesinde görüp ziyaret etmek istedim, Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için, mutlu ettiniz :) Hoş geldiniz diyeyim o zaman bende en kısa zamanda ziyaretinize geleceğim :))
      Sevgilerim ile^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...