23 Şubat 2016 Salı

Alamancı Teyze Krizi

Yetişin komşulaar, ölüyoruum. Midem bulanıyor, gözlerim yanıyor, ruhum acı çekiyor resmen. Peki neden?
Evlilik programı izleme cezasına çarptırıldım. 
Yıllardır görmediğim teyzem ziyarete gelmiş, iyi gelmiş, hoşgelmiş de.. De’si var işte. 

Sabahtan beri kanallarda ne kadar kadın programı izledik şimdi de sıra evlilik programına geldi. Zaten aldığım aşırı doz “kadın programı”nı atlatamadan zirvesine çıktık bir anda. Ben ki internetsiz kaldığımda bile televizyonu açmayan ben! Bütün gün tavana bakarım gündüz kuşağına bakmam diyen ben! Nasıl acı çekiyorum anlıyormusunuz? İşin kötüsü bu eziyete yalnız katlanıyorum. Çok sevgili erkek kardeşim okulda olmasaydı da bizle izlemek zorunda kalsaydı işte o zaman eğlenceli olurdu. Ona eziyet etmeye bayılıyorum da hahaha! (Daha sonra kedi köpek kavgalarımız başlığı altında yazıcam bunları hikayem çok :D )


Şu anda ruh halim (Temsili değil)



Dur bir bakayım dalga geçmek için bir şeyler bulayım diyorum da yok ya.
     A-a! Allahım halime acıdı da malzeme gönderdi bana, durun bomba buldum. Adamın birine talip 2 kadın var şimdi ve kadınlar oda arkadaşıymış. Adamın ilk talibi T. diyor ki “Sen benim oda arkadaşımsın M. , nasıl ağladım H. için biliyorsun, benimle beraber ağladın şimdi nasıl ona talip olursun?“ ve Seda Sayan’dan bomba geliyor. "Belki de o anda  o da H. için ağlıyordu ??" Ya hahaha! Bu nasıl kafa arkadaş? Ekranda erkek için kadınlık gururunu bırakıp savaşan 2 kadın var. Bir de ısrarla aşığım ölüyorum onun için deyip duruyor. Şimdi ağlama krizine girdi ve birden çalmaya başlayan şarkı, benim bu derdiiiimm ne yağan yağmurdaa ... İsyeeaann.. 

Nasıl izleniyor bunlar gerçekten? 

Ne zaman bu hale geldik ?
Katlanmanın bir formülü var mı? 

Sonucunu merakla bekliyorum mahalle kavgasına ne zaman dönüşecek acaba. Son olarak Allah akıl fikir ihsan eylesin diyorum.


Not: Şimdi de ağlayan kadının annesi bağlandı yayına bakalım sonucu neler olacak. 70 küsür milyon merakla bekliyoruz efenim, Başka derdimiz yok çünkü!

4 yorum:

  1. Okurken kahkaha attım bak :)) bizim evde televizyon ne gündüz ne gece açılıyor. Kimsenin izleyisi yok sadece bu survivor dönemi ve anneciğimin dizisi 'Kiralık Aşk' için açılır. Son günler de Hayat Şarkısı dizisini internetten takip etmeye başladım. O programları youtubeden izle sadece 5 dakikasını koyuyolar komik kesitler izlerken nasıl gülüyorum :D Esra Erol'da da birisi 3.köprünün ayağın da evi olan birisini istemiş jkdshfs :D :D Seda Sayan zaten gururlu mu ki bide ordakileri aşağılamış :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha Esra Erol mevzusuna bayıldım yalnız, 3. köprünün ayağından ev mi istemiş birşey diyecektim de şimdi.. :DD
      Bizde de sadece akşamları açılıyor dediğin gibi malum Survivor dönemi olduğundan.. Bana fark etmiyor gerçi çünkü televizyonla alakam gerçekten sıfır.. Tamam, sırf sen söylediğin için izleyeceğim youtube'dan ve yorum yapacağım! :D

      Sil
  2. :D :D Gözde'nin blogundana geldim bu yazıya acını hissetim resmen. Bir de bunun kısmetse olur versiyonu var ki akıllara zarar! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman hoşgeldin! :) Ayy onu bazen zap yaparken görüyorum da.. Gerçekten akıllara zarar bu dozun üstüne onu kaldıramam sanırım :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...