29 Şubat 2016 Pazartesi

Annee, Bahar gelmiş?!

Doğaya bahar geliyor yavaştan. İçimdeki sonbaharı sakinleştiren çiçekler açmış dallarda. Ruhumu dinlendiren huzur tamda burada.. 




Bu kadar melankolik bir tip değilim ben aslında, cidden. Sadece arada gelir kapımı çalar sessizlik bende kabul edip, buyur ederim. Onun dışında hayatının baharında çıtı pıtı bir kızım yani. Sonbahar kadar olmasa da baharı da severim. Benim için sonbahar evlilik gibi, bahar da sevgililik. Saçma mı oldu? Olsun, arada saçmalarım demiştim. Beni de böyle kabul ettiniz. Ya da ettiniz değil mi? 
:) Ne diyordum bahar evet.. Çiçeklerin açtığı, güneşin göz kırptığı günler geliyor. Şimdi böyle bakınca pembiş pembiş hayaller kurmanın zamanı gelmiş. Hafif esen rüzgar, kulaklıktan yayılan ruhun gıdası, kavurmayan tatlı güneş ışığı ve kurmaktan mutlu olacağın hayallerin. Güzel bir kombinasyon oldu sanki. Hadi bu baharla beraber daha mutlu olalım. Bahar yada sonbahar fark etmez.. Yeter ki huzuru bulalım.


 Huzur düşkünü Akela bu satırları yazarken böyle bir güzelliğin altında oturuyordu. Kulaklığından süzülen şarkı “Redd - Beni Sevdi Benden Çok”idi. 


“ O hayatımın çocuk yanıydı.. Beni sevdi benden çok.. 

8 yorum:

  1. aynı gün bahar depresyonumuzu atmışız bloğumuza hihi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet, Hemen sonra senin yazını okuduğumda oh be yine yalnız değilmişim dedim :)

      Sil
  2. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim takibime aldım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, iade-i ziyaret edeceğim. Sevgiler..

      Sil
  3. Şu ilerdeki banka oturup kafamı yuları kaldırdığım da ağaç dallarında ki beyaz çiçeklerin arasından mavi gökyüzünü izlemek istiyorum <3 huzur vallahi beton yığınları arasında kaldık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle.. Olduğumuz yerde kafamızı yukarı kaldırınca gökyüzünü değil, dediğin gibi beton yığınlarını görüyoruz artık :/ Arada böyle kaçamaklar yapıp huzuru bulmak lazım, iyi geliyor ❤

      Sil
  4. bahar güzel şey be.. ne kış gibi soğuk ne yaz gibi kavurur.. iyidir bahar.. yine de ben yazı tercih ederim sanıırm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yazı hiç sevemiyorum ki ama.. Gözlerimin güneşe alerjisi olduğundan sanırım :) Ama yaz şenliktir tabi orası da öyle :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...