17 Şubat 2016 Çarşamba

Diary Ng Panget

Afişi de şuraya bırakayım.
2014 yılında çıkmış bir Filipinler yapımı “diary ng panget”. İzleyecek bir şey bulamadığım için filmlere sarmış durumdayım. Okuduğum yorumlardan da genelde beğenildiğini görünce izlemeye karar verdim. Peki, film hakkında düşüncelerim neler?




Klasik konu filmleri her zaman sevmişimdir. Ama bu filmi bir türlü sevemedim, nereden bakarsam bakayım cıks, benden geçemedi

Konusuna gelirsek: Ailesini kaybetmiş, halasının yanında çalışan, sivilcelerden muzdarip, fakir bir kız ve şımarık bir zengin çocuğu.. Gerisini tahmin etmek zor değil değil mi? Tesadüfen aynı okula gidiyorlar ve tesadüfen kızımız oğlumuzun yanında kişisel hizmetçisi olarak çalışmaya başlıyor.. Sonra olaylar olaylar. Aslında böyle bir malzeme varken daha güzel işlenebilirdi diye düşünüyorum. Ama bir türlü içime işlemedi başrollerin kimyasının uymamasından sanırım. Hatun kişinin oyunculuğu gayet iyiyken “taş görünümlü” oğlumuz fazla donuk kaldı. (Sadece yüzüne de bakılabilirdi aslında bilemedim şimdi  :D ) Filmin iyi yönlerine gelecek olursak hatun kişinin yüzüne yapılan makyaja bayıldım “gerçekten mi sivilceli la bu kız” düşüncesi geçti aklımdan sürekli.  Onun dışında filmde geçen laf sokmalı kısımları çok sevdim bazılarını not ettim itiraf ediyorum :) 
Filmle ilgili söyleyebileceğim son şey vakit geçirmek için izleyebilirsiniz ama benim “oo izleyin mutlaka” diyeceğim bir film olmadı. İzlemeyenler için Spoiler olabilecek (sadece sevdiğim sahneler) bölüme geçiyorum.
  Dikkat Dikkat!




Film gibi yazımın bitişini de aynı sahne ile yapıyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...