26 Şubat 2016 Cuma

Yalnız mı dedi biri ?


Herkes yalnız kalmaktan korkarken inadına yalnız kalmayı seçen biriyim ben. Nedendir bilinmez.. Belki de bilinir.. Arada kaçıp kaçıp yalnızlığa sığınıyorum evet. Kendi köşeme çekildiğimde daha mutlu, daha huzurlu olduğumu fark ettiğimden beri yalnızlığa olan aşkım büyüdü, büyüyor. Öyle kalabalıklaştım ki acıtmıyor. (Yanlış anlaşılmasın birbirimize çok bağlı olduğumuz bir ailem, dostlarım, sevdiklerim var. Sevgisiz kalmış çocuk profili canlanmasın hemen gözünüzde. Büyük bir aşkla bağlı ebeveynlerin çocuğuyum orada sıkıntı yok yani :) ) İnsan neden yalnız kalmak ister ki dediğinizi duyar gibiyim. Aslında en çok korktuğumuz şey değil mi yalnız kalmak, terkedilmek, dışlanmak? Değilmiş.
Yalnız kalmanın size öğrettiği en güzel değer nedir biliyormusunuz ? “Ben’liğiniz..”
En başından beri kim olduğunuzu en çok yalnız kalınca anlarsınız. Mutlu olmak için veya üzülmek için kimseye ihtiyacınız olmadığını, zaten her şeye sahip olduğunuzu anlarsınız.Yalnızlığınızı sevdikçe daha çok büyürsünüz, olgunlaşırsınız.


“İnsanları tanıdıkça, yalnızlığı daha çok seversin.”


Yüzlerce, binlerce insan tanımadım. Ama tanıdıklarım onlara yeterdi. Yarama yara bandım olsun istediklerim yeni yaralar açınca.. Anladım. O işler öyle yürümüyormuş. İnsanlara seni yaralayacak fırsat vermezsen sorun kalmıyormuş. Test ettim, onayladım. Şarkılarım, dizilerim, kitaplarım, dualarım, dostlarım ve yalnızlığım var. Nasıl mutluyum anlatamam. Biri gelecekte bozacak huzurumu diye ödüm kopuyor gerçi.. Ama olsun. Yaralarımı nasıl iyileştireceğimi bulduğumdan beri can yakmıyor artık gerçekler. 

O yüzden demem o ki: Yalnız kalmaktan korkmayın, önce biraz süründürse de öldürmüyor.


Bu alanda Profesör Akela’yı dinlediniz. Mutlu günler dilerim efenim.

8 yorum:

  1. tek başınalık yalnızlık değildir ^^ tek başınalığı sevenler derneğinin nadide üyeleri^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın tek başınalık! Ah nasıl güzeliz biz ^^ Ama beraber daha çok :)

      Sil
  2. Başkasını bilemem ama ben yalnızlığı insanın kendisi ile paylaşabildiği en güzel şeylerden biri diye düşünürüm. Hele her sesten herkesten uzak kalıp dakikalarca sessizliğin sesini dinlemek apayrı bir zevktir. İnsanın kendini sıfırlamasıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüncelerinize katılıyorum. Yalnızlık güzeldir, insan ruhuna en iyi gelendir.

      Sil
  3. yalnızlık çok tehlikelidir dikkatli olmak lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orası öyle tabi.. Ama severiz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...