16 Mart 2016 Çarşamba

Akıl Oyunları

Yine bir içimi dökme seansıma daha hoş geldiniz. İçimde biriken kelimeleri toparlamak zor olsa da denemeliyim diyerek başladım yine.. Bakalım kalbimiz bizi nereye götürecek?


Kafamı yastığa koyduğumda zibilyon tane düşünce geçiyor beynimden. Bütün gün çok çalıştığından mı fırsatı bulduğu anda susmuyor yoksa konuşmayı çok sevdiğinden mi bilemiyorum henüz ama yine de bir uyutmadı bu gecede. Düşüncelerimin belli bir konusu yok aslında daldan dala konan maymun gibi bir oraya bir buraya gidiyor, hatta gidip gidip geliyor. Geleceği düşündüğünü hiç görmedim, hep geçmişte takılı kalmış çok düşünürse düzeleceğini sanıyor. Düzelip herkesi çok seveceğini, dünyaya yine o pembiş gözlükleriyle bakacağını sanıyor. Tabi ki yanılıyor ama onun henüz haberi yok bu durumdan.. Bende çaktırmıyorum sessizce dinleyip okey veriyorum. “Okkey dostum sen hep haklısın zaten” diyorum.  “Hep öyleydin çok severken de çok söverkende.” Hep o mu beyin oyunları oynayacak bir turda ben atayım olmaz mı?  :)



Biz böyle aramızda “versene bir tur atayımcılık” oynarken bedenimde eror sinyalini yakıyor yavaştan.. “Alohaa? Sabahları erken kalkman gerekmiyor mu senin? Gözlerin kapanıyor şuna bak! Ne bekliyorsun hala? Ne susmaz şeylersiniz siz, hafta sonu yapın atışmanızı! Gidin zıbarın yatcam ben.“ diyerek kapatmak istiyor perdeleri. Tuhaftır benim dışımdaki herkes söz sahibi. Ama benim tarafım tabi ki belli. Ah bütün gün hasretle yollarını gözlediğim canım uykum bekle beni ben geliyorum! 

Hayallerimi çok sevsem de uyku aşktır yahu. Nasıl dinlemeyeyim ben onu? Her yerde davetini kabul edebilirim öyle düşkünüz birbirimize. Hele sabahları.. Kafamda günün en slow müziklerinin çaldığı anlar o anlar.. Yastığımla ayrılma anlarım yani. O gitme çok sevdim seni diyor ben ise aramıza hayat şartları girdi, ben çalışanlar aşiretindenim ailelerimiz kan davalı ayrılmalıyız diyorum. Bu senaryo her sabah değişiyor tabi, ama hiç o terk etmedi, hep ben gittim. Pis ben! :))


Birgün beni uyku kadar seveni bulursam evleneceğim evet! :) 


Okuyan gözlerinizden öper, selam ederim efenim. Bütün uykuya aşıklara ithafen..

12 yorum:

  1. Ben uykuyu sevmem o beni çok sevse de!!!Ama kocam benle değil,onunla evli...Bense yasak aşk:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seviyorum ne yazık ki bizdeki de fazla ama.. Yalnız çok güldüm yorumunuza, ne güzelsiniz :))

      Sil
  2. Sevgili uyku küçükken senden nefret ettiğim için özür derim. Simdi sana çok ihtiyacım var:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem hep anlatır küçükken hiç uyumazdın bizi perişan ettin diye, bende şimdi onun acısını çıkartıyorum sanırım.. Umarım en kısa zaman da güzelce uyuyup dinlenebilirsiniz. :)

      Sil
  3. ımm 'Düşüncelerimin belli bir konusu yok aslında daldan dala konan maymun gibi bir oraya bir buraya gidiyor, hatta gidip gidip geliyor. Geleceği düşündüğünü hiç görmedim, hep geçmişte takılı kalmış çok düşünürse düzeleceğini sanıyor. Düzelip herkesi çok seveceğini, dünyaya yine o pembiş gözlükleriyle bakacağını sanıyor.' Bu kısım bana çok tanıdık geldi sevgili akela :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı duyguları hissettiğimize, tanıdık gelmesine inan çok sevindim :)

      Sil
  4. tıpkı ben dedim. uyku kalp ben :) he bide zehra ablam güzeldir ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyku kalp biz o zaman :)) Evet, bende çok sevdim :)

      Sil
  5. uyumak güzeldir uyanmak olmasa düşünmek güzeldir düşündüren çirkin olmasa .. günaydın bloğunu takipteyim bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, teşekkür ederim blogunuza uğrayacağım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...