9 Mart 2016 Çarşamba

Anlamıyorum, Zorlamayın.





Kelimeleri bir araya getirebilmek kolay gözükse de bazen zor.  Bazen ben konuşmak istemiyorken bile susmazken içimdeki ses, bazen ne yaparsam yapayım ses vermiyor lanet. Yine öyle günlerin dünündeyim. Belli ediyor kendini yavaştan. Sadece susmak istiyor içimde kanatlarını huzurla çırpan kuşlarım.



Ama fark ettiğim bir gerçekte var ki ne zaman bir insan topluluğuna karışsam aynı yere varıyorum. Şuanda olduğum noktaya. Kalabalıklar bana göre değil. Ben yeterince kalabalıkken, fazla geliyor diğerleri.. En çokta onları anlamaya çalışmak yoruyor beni. Yahu, ben insanları anlamayı bırakalı çok oldu. Neden yine bunu yapmak zorundayım? Kendimi anlatmayı zaten geçtim. Neden yine anlayamayacağımı bile bile denemek zorundayım? Onlar beni anlamıyorken neden konuşayım? Anlamayacakları halde konuşmak.. Artık o kadar kolay değil ben zaten yorgunken daha çok yoruyor bu işler beni. Yalnız kalmak acıtır hikayelerini geçiniz. En çok acıtan kalabalığın içinde yalnız kalmaktır. Bunu da böyle not ediniz. Dışarıdaki insanların makine versiyonlarını anlamıyorum, anlamayacağım. Çünkü anlamaya çalışmak bile daha çok itiyor beni kendime. Çünkü hayır, onlar anlaşılmayı beklemiyor. Ve çünkü evet, onlar ucuzca, beş kuruş vermeden yargılar savuruyorlar. (Anladığınız üzere İncir Reçeli filminden esinlenilen cümle.) 


Yani.. Bulabilirsem eğer benim gibi ruhunda hala kuşlar yaşatan insanları bulacağım, beraber daha yükseğe uçabilmek için. Kanatsız bırakacak olanları değil, kırık kanatlarıma destek olanları bulacağım. Bulamıyorsam eğer bekleyeceğim, bir umut sonuçta değil mi? Hem ne diyordu İsmail abi ? O gemi bir gün gelecek...



Fotoğraf dahil tüm içerik şahsıma aittir.

2 yorum:

  1. Bak işte Zoka yı buldun ya😂😂😂Onun da biraz kafası karışık😜Yakalayabilirsen tut onun kanadından .O çoktan uçuşta.Seviyorum kendisini😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında evet farkettim kafası karışıklar derneğindeniz sanırım..
      Tabiki, şayet yakalayabilirsem tutacağım kanadından :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...