28 Mart 2016 Pazartesi

Bajrangi Bhaijaan


İçinizi ısıtacak sıcacık bir filmle geldim bu sefer. Bir süre önce izlediğim bu şahane filmin yazısını yazmak bugüne kısmet oldu. Henüz çok fazla film yazısı yazmadığım için Hint filmlerini ne kadar sevdiğimi bilmiyor olabilirsiniz ama, Hint filmlerinin yeri gerçekten ayrıdır bende. Başka bir dünya gibi.. Hala aklıma geldikçe izlediğim filmlerin müziklerini açar dinlerim, bildiğiniz üzere adamların bir filmi bir albüm niteliğinde (:

Bugün yazacağım film, beni son zamanlarda en çok etkileyen filmlerin başında geliyor. Bajrangi Bhaijaan.. İzlemek isteyenler için Türkçe alt yazılı fragmanı buraya bırakayım.


Konusuna geleyim hemen:
Doğduğundan beri konuşamayan Pakistan’lı küçük bir kız ve doğrudan şaşmayan Hindistan’lı bir adam..
Bizim bu şirin mi şirin ufaklık (film boyunca bağrınıza basıp, sevmek isteyeceksiniz, şimdiden söyleyeyim) tedavi olabilmek umuduyla annesi ile birlikte Hindistan’a gelir. Pakistan’a dönüş yolundayken bazı talihsiz olaylar sonucu tren raylarında kaybolur. Annesi de onu aramak isterken Hindistan’dan kovulur. Kimseyi tanımayan ve konuşamayan minik güzelliğimizin (Harshaali Malhotra) yolu abimiz (Salman Khan ) ile kesişir. Ve bizim bu güzel yürekli abimiz, miniğimizi evine götürmek için yola koyulur. Sonra hikayemiz başlar.

Oyuncular arasında Kareena Kapoor da var ve ben bu kadına bayılıyorum. Çok güzel değil mi yahu?

Karşılaşma sahnelerinden..

Çevremdeki insanlara (baskılarımla bezdirerek de olsa) bu filmi izletiyorum ve bir tane olumsuz yorum almadım henüz. İzledikten sonra sizinde yüreğinizde burukluk, yüzünüzde tebessüm olacağını biliyorum.  Beklentiyi çok yükselttim değil mi? O zaman sizde izleyin ve güzel yorumlarınızla bu filmin dedikodusunu yapalım! (:


30 yorum:

  1. Yaa ama bu haksızlık biliyor musun sen bınane bınane :D bende izleyip paylaşcaktım :)) Kareena Kapoor efsane güzel bende seviyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa.. Sen iste kaldırayım hemen postu :)) Hem ne kadar çok bilinirse o kadar iyi ki, hakediyor bu film :)

      Sil
    2. ahhaha yok dur yıpma o kadar :))

      Sil
  2. Hiç Hint filmi izlemedim, desem kızmazsın dimi Akela?! :-/ Hint filmi deyince aklıma hep, ellerini yukarda birleştirmiş, komik bir müzik eşliğinde garip garabet dans eden tipler gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana hiç kızarmıyım peki? :) Aslında öyle bir durum var evet ama bir tane Hint filmi izledikten sonra çok geç kalmışım diyeceksin, o müzikler o kadar anlamlı gelecek ki.. Çoğunlukla ilk Hint filmimiz 3 idiots'dur, başlamak istersen ilk onu izlemeni öneririm :)

      Sil
    2. Tamamdır, yazdım bir kenara :))

      Sil
  3. Bu film tavsiyesi cok iyi oldu. Buldugum ilk firsatta izleyecegim:) Genelde hint filmleri uzun oluyor bu da oyleyse fazlaca zaman ayirmak lazim. Paylasim icin tesekkurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet süreleri biraz uzun oluyor, 3 saate yakın.. Bu film bir cumartesi akşamına çok yakışır :)

      Sil
  4. Hint filmleri efsanedir. Ben öğrencilere 3 idiots ve the zameen par filmlerini izletir ya da tavsiye ederim. Gerçekten her filmleri ayrı güzel. Bu filmi izlemedim en kısa sürede izleyip tekrar dönerim yoruma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiklerim! :) İki filmde ders olabilecek filmler çok haklısınız. Umarım seversiniz, yorumunuzu bekleyeceğim :)

      Sil
  5. Bu film çok güzel, ben başta çok duygusal olur salya sümük ağlarım sanmıştım fakat çoğunlukla eğlenceli geçti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Bende dramdır diye biraz düşünerek başlamıştım ama daha çok gülümseyerek izledim :)

      Sil
  6. hemen izlicem bugünlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledikten sonraki yorumunuzu bekliyorum efeniim :)

      Sil
  7. Hint dizi ve filmlerine bi isinamadim ben ya bakamiyorum on yargiliyim sanirim. Cok tavsiye eden oldu bana soyle icimden gelipte hadi suna bakiyim diyemedim hic. Ama fanatigi cok var demekki altyapisi iyi belki birgun duvarlari yikip izlemeye cabalarim. ;) guzel yazi olmus icten geldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk Hint filmimi izlemeden önce benimde ön yargılarım vardı "3 saat film mi olur, dans ediyorlarmış birde durup dururken" diye söylenirken 3 idiots filmini izledim ve sonra diğer Hint filmlerini peş peşe izlemeye başladım. Ön yargılarımızı bırakmak zor ama bir gün mutlaka izlemelisiniz.. :)

      Sil
  8. Kareena Kapoor, 3 İdiots'da oynamıştı değil mi? :D Ben çok seviyorum şu hint filmlerini ya. Çok eğlenceli geçiyor ama dram koyuyorlarsa araya mutlaka gözyaşı döküyorum. :D O kız ne kadar tatlı ya, mutlaka izleyip bende yorumumu yapacağım müsaadenle. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, 3 idiots'da oynamıştı bende ilk orada izleyip vurulmuştum hatuna :D Konusu ne olursa olsun mutlaka gözyaşı döktürmeden bırakmıyor adamlar :D İzleyip gelmelisin, bekliyorum merakla :*

      Sil
  9. Hint filmleri hep mi güzel hep mi çekici olur. Uzun süredir izlmiyordum(baya baya baya uzun süredir-_-Rezilim.)

    Senin önerinle hemencik film listeme ekledim Akelacığmmm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat şartları o kadar zorluyor ki bazen hepimizi kendimize zaman ayırmayı unutuyoruz. Umarım en kısa zamanda doya doya izleyebilirsin Auseciğim <3

      Sil
  10. Amiir Khan ve salman Khan hastasıyım:) Bütün filmelrini izledim
    bu filmde en beni mahfeden sahne spoiler olacak ama minik kızın seslenişi diyim bari fazla kopya sayılmaz:))
    Çok harika bir film teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın Hint filmleri :) Evet aynı sahne beni de çok etkilemişti, filmin en vurucu sahnesiydi.. :))

      Sil
  11. Kesinlikle herkesin izlemesi gereken bir film, muhteşem! Hem güldüren hem ağlatan dolu dolu filmlerden. Teşekkürler bu güzel paylaşım için. Benim de tazecik bir blogum var. Bollywood, dizi film, kitaplarım, gezilerim hakkında ♥ Ziyaret ederseniz pek sevinirim :) İçimdeki Masal Dünyası 👉1masalgibi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde en sevdiğim Hint filmleri listesinde, söylediğiniz gibi tüm duyguları yaşatan bir film.
      Blogunuza uğrayacağım, teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Ben de hint filmlerini çok seviyorum.Bunu da izlicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledikten sonraki düşüncelerini merak ediyorum, ses vermelisin :)

      Sil
  13. AAAAAbu başını seyredip bıraktığımız film .... hay Allah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde başlarında hep sıkılırız ya.. doğrudur ama azıcık daha şans verseydin keşke.. Bir gün sonuna kadar izlersen belki bana hak verirsin :)

      Sil
  14. Takipteyim :) Mimden geldim. Sizide beklerim
    http://gullugalaksi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, geleceğim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...