3 Mart 2016 Perşembe

Cheese İn The Trap


Bu diziye başlarken hakkında fazla bir bilgim yoktu. Dizisiz kaldığım bir akşam çevrilmiş 4 bölüm olduğunu görünce Aa bir bakayım deyip başladım ve başlarken mini dizi diye düşünüyordum. (Başka bir diziyle karıştırmışım, vurmayın :)) ) Sonra bir baktım Ee bu 1 saat ?! Sonra güm. İlk bölüm biter ve enlerim arşivime bir yenisi daha eklenir. (O zamanlar öyleydi tabi) İzlerken en büyük dileğim ne olur şu diziyi de bozup “diğer dizilere benzetmeyin”di.


Peki sonuç:
İlk 7 8 bölümü tekrar tekrar izlerken sonra ki bölümlerde ufaktan sahne atlamalarına başladım. Aslında o kadar sinirliyim ki çenemi tutamayacağımı bildiğimden 2 bölüme ayırmak istiyorum. Teker teker açıklayacağım. Bundan sonrası izlemeyenler için spoiler içerikli.



Diziyi sevme sebeplerime gelelim.


Öncelikle sarılma sahneleri! Ben güzel sarılan adamları görmeyi seviyorum ya. Sevdiğinin kollarında huzuru buldum duruşu yapan adamları seviyorum. Sonunda duydular beni sanırım bol bol eklemişler sahneleri birde bu şahıs Park Hae Jin olunca.. Haydee geçmiş olsun.




Ya el ele tutuşma sahneleri.. Sıradan bir elini tutma sahnesine nasıl hayran kalınabilir? Ben kaldım. Kalbimi titretti her seferinde. Sevdiğinin elini tutma olayını çıtaya çıkardı adam benim gözümde. Bize de uzaktan iç çekmek kaldı. (umut fakirin ekmeği)

Hem elini tutmalı hem sarılmalı 



Park Hae Jin ve Kim Go Eun arasında ki uyum. İzlerken gerçekten sevgili mi bunlar diye düşünüp durdum. (bir yanım olsunlar diye dua ediyor hala.) İkisi arasında ki sahnelerin hiç birine itirazım yok, ayılıp bayılıp tekrar izlerim.  (Hep Park Hae Jin’den bahsetmişim, durum vahim evet :) )

Sessiz akan gözyaşları eşliğinde izlenen sahnelerden..

Eun Taek ve Bora çifti ise bayıldığım çiftler listesinde artık. O ikisinden ayrı bir dizi çıkardı. Kaybetmekten korktuğu için itiraf edemeyen bir kız, yanında olmak için kölesi bile olmaya razı bir adam. Çok tatlılardı gerçekten, keşke daha erken kavuşsalardı.


Onun dışında diğer tüm oyuncuların da rollerine tam oturduğunu düşünüyorum. Ay keşke şu olmasaydı dediğim kimse olmadı. Konunun üniversite de geçmesine ayrıca sevindim çünkü lise aşkları izlemek sıkmıştı artık.

Sinir patlaması içerikli bölüme geçelim. (Spoiler uyarımı yineliyorum.)


Şimdi bak güzel kardeşim sen diziyi rayına oturtmuşsun, her şey güzel, herkes memnun. Acaba ne olacak diye merakla bekliyoruz. Ne diye konudan sapıp, aşk üçgenini abartarak konuyu çıkmaza sokuyorsun? Tamam, illaki aşk üçgeni oluyor dizilerde anladık. Da.. Başrolden kısıp 2. Adamla diziyi doldurmanın mantığı nedir? Ne yalan söyleyeyim 13 ve 14.  bölümleri toplasan anca 1 saat izlemişimdir. Oda Seol, Sunbae, Eun Taek ve Bora için.

Dizi Sunbae’ciler ve İn ho’cular olarak ikiye ayrılmış durumda. Ama bu dizi için insanların 2’ye bölünmesi mantıksız oldu. Çünkü Sunbae’nin yayınlanması gereken bazı sahneleri yayınlanmayarak yerine In Ho karakterine çektirildi. (Park Hae Jin ile ilgili haberleri buradan okuyabilirsiniz.) Doğal olarak karakterlerin kişiliği hakkında kimsenin net bir fikri yok. Gösterilmedi ki! Kim kimdir artık belli değil. İnsanların Sunbae’yi anlayamamasının en büyük sebebi de budur. InHo’ya gelirsek gerçekten karakter analizini hiçbir şekilde yapamıyorum çünkü hala emin değilim.. 

Son 15. ve 16.bölümler hikâye açısından iyiydi ama final sahnesi için hiç bir şey söylemeyeceğim. Söylersem büyük spoiler olacak ve buralar silinmesi gereken içerik dolacak. O yüzden derin bir nefes alıp sakinleşiyoruz.

Bir taraf seçmem gerekirse kesinlikle Sunbae’ciyim. Sevgi eksikliği yaşayıp, sevmeyi öğrenen insanlara karşı ayrı bir zaafım var çünkü.
Kişisel Yorumumu da şuraya ekleyelim.   (Büyük Spoiler)

15. ve final bölümü adı altında çekilen bölümü, 13. ve 14. bölüm yerine yayınlasaydınız kimsenin bir itirazı olmazdı sanırım. Son iki bölümde de o geçen 3 yılda olanlarla birlikte Sunbaenin nasıl hissettiğini, nasıl düzeldiklerini anlatsalardı, beraber olgunlaşsalardı, herkes mutlu olsaydı tamamdı işte. Hayır, bu kadar basitti siz ne sandınız? Herkes memnun kalırdı, arada tökezlemenize rağmen böyle batırmazdınız. İnsanlar finalde düğün dernek görmeyi zaten beklemiyordu. (Arada beklemedim değil yalan yok. :D )  Ama yine de böyle bir son.. Ucu açık bırakılma senaryolarını çok gördükte hiç biri böyle hissettirmemişti.
Bu konuda baya yaralı olduğumdan bu dava uzar gider diyerek daha fazla konuşmak istemiyorum. Hem size hem bana yazık :)


Son olarak toparlayacak olursak..
Konusu itibariyle güzel bir diziydi. Elinde öyle bir konu varken ve o kadar güzel bir başlangıç yapmışken dizinin buralara gelmesi gerçekten büyük hayal kırıklığı oldu. Dizi “en”lerim listesinde olmayacak (evet doğru bildiniz en kötü finalli diziler listesinde olacak.) ama Seol ve Sunbae benim için efsane çiftlerim listesinin ilk 5inde olacak.net.


Bu zamana kadar izleyeceğim dizileri hep oyuncularına ve konularına göre seçmiştim. Bu diziden sonra bir ilki gerçekleştirip oyuncuları ve konusunu hiç düşünmeyerek bu yapımcıların dahil olduğu hiçbir diziyi izlemeyeceğim!


Sizin bu konu hakkında düşünceleriniz neler? Bu kadar üzülen sadece ben olamam değil mi?

Park Hae Jin Turkey blogunun sahibesi sevgili Buket'e, haberi hem bizimle paylaştığı için hemde bu konuda bana yardımcı olduğu için birde buradan teşekkür etmek istiyorum.


Yazımın finalini  Park Hae Jin ile yaparak bir diziyi daha kalbime gömüyorum..


7 yorum:

  1. dizinin son iki bölümünü hayatımdan men edip webtoon u takip etme kararı aldım, mutluyum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisi kesinlikle, webtoon'u okuyorum bende çeviri geldikçe oh mis ❤

      Sil
  2. ayyyy sırada, başladım, ama bir başlayıp bir haftasonu bitirmek için bekliyom. bi dee, bloguma hoşgeldin kiiii :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çeviri beklemeden bir çırpıda bitirmek en güzeli, bende öyle yapmaya çalışacağım artık. Hoşbuldum, sende hoşgeldin kii :))

      Sil
  3. Büyük umutlarla başlamıştım buna. "İlk bölümden beri asıl kızla oğlan birlikteler" diye okumuştum bir blog'da ve sırf bu yüzden başlamıştım. Şuan izlemez olaydım diyorum; berbat ötesi bir finali vardı.

    "AŞAĞISI SPOİLER İÇERİR"

    Bu dizi bir webtoon'dan uyarlamaymış. Webtoon final yapmadan dizi final yapmak zorunda kalınca, asıl yazarımız "kendi finalinizi kendiniz yazabilirsiniz" demiş dizi senaristine. Ve gördüğünüz gibi işte; tüm diziyi batırıyor dizi senaristi. Bu dizinin yönetmen ve senaristinin yer aldığı hiçbir diziyi izlememeye karar verdim.

    Gerçekten berbattı; kimseye de izlemesini önermiyorum açıkcası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim içinde aynı yorum geçerli. İlk başlarda çok fazla sevmiş hatta Kore kanalından canlı izlemiştim. O kadar takmıştım kafayı.. Sonra işler öyle bir noktaya geldi ki.. Büyük bir pişmanlık ve öfke doluyum hala.

      Normalde dizi izlerken pek senarist takip etmem ama bu senaristi bende takip etmeye çalışıyorum kara listeye aldım kendisini.
      Webtoon'unu takip ediyordum bir ara ama beklemek sıktığı için final yapınca başlayacağım yine. Bakalım nasıl bağlacaklar orada finalini..

      Sil
    2. Orada daha güzel bir final olur diye umuyorum. İlk bölümler gerçekten kaliteliydi. Kendi senaryolarını yazmaya başladıklarında diziyi bozdular diye düşünüyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...