6 Mart 2016 Pazar

İllüstrasyon Koleksiyonum Konu Başlıklı.

Çizdiğim ilk illüstrasyon'dur kendileri. Birazcık girl power şeysi yani.

Güneşli, sakin bir Pazar gününden selamlar efenim.
Bugün amatör olarak ilgilendiğim İllüstrasyon'larla geldim size. Boş vakitlerimde çizmeyi çok sevdiğimden birkaç bir şey karalamış bulundum. Bunu da paylaşayım istedim. ❤ Dediğim gibi yalnız amatörüm ben! :)
Çalışmaya tekrar başladığım için artık o kadar sık çizebilirmiyim bilmiyorum.. Ama fırsat buldukça koleksiyonuma eklemeye devam edeceğim.






Secret Garden dizisinin efsane sahnelerinden..

Kill Me Heal Me dizisinin "en iyi çift" ödülünü kazanan ikilisi :)


Bu İllüstrasyon ise benim daima En'ler listemin başında olacak olan Its Okay Thats Love dizisine ait. Banyodaki tıraş sahnesini hatırlıyormuyuz :)



BIGBANG grubunun Lideri G-Dragon // Kendisine olan hayranlığım ayrı bir konu :)


Mavi Oğlanlar // CNBLUE 


Son illüstrasyon SHE WAS PRETTY dizisinin yağmur altı sahnesinden geliyor. Enlerim listesindendir kendileri de.



25 yorum:

  1. İllüstrasyon çizimleri bende severim sence de fazla ortak noktamız yok mu :D film sevklerimiz aynı zaten ona sözüm yok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi daha çok sevindim bak, güzel oldu bu :D Evett, o zaman başlasın artık film kardeşliği :))

      Sil
  2. Çok yeteneklisin ...iyisin👍👏 (yetenekli insanları hep kıskanmışımdır.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. İllüstrasyon çizimlere bayılıyorum. ^^ Gerçekten yeteneklisin, umarım daha da geliştirirsin kendini. Özellikle She Was Pretty süper olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim böyle destek verici sözler duyunca mutlu oluyor, hırslanıyorum :) Beni en çok zorlayan da She Was Pretty'dir aslında dizisi mükemmel olunca çizmek zor oldu :))

      Sil
    2. Şu çizimlere bakınca zaten yetenekli olduğun aşikar, hırs iyidir. Daha da güzellerini çizeceğine eminim ben! :)

      Sil
    3. Sürekli teşekkür etmekten başka ne söyleyebilirim bilmiyorum ama desteğin için yine, yeniden teşekkür ederim :) Elimden geleni yapacağım! :)

      Sil
  4. Ay benim yetenekli Akela'm ..... bayılırım böyle yeteneğe ... Maşallah sana ...
    Ben de okuldayken en çok şeker kız Candy sitilinde gözler ve ağız çizerdim bol bol :) Hatta desinatör olma hayallerim sırasında çizimler yapardım ama suratlar aynı kıyafetler farklı... Hepsi şeker kız gözü :) Çizip çizip elimle dikip kardeşimin Barbie bebeğine dolap hazırlardım o bambaşka ....
    Neyse uzun lafın kısası sakın bırakma , devam ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela'm deyince kendimi güvende hissettim.. O "güvendesin" hissini alıyorum sizden ne yalan söyleyeyim :)
      Öncelikle çok teşekkür ederim. Şeker kız Candy'e bayılıyordum ben yahu elbiselerine özellikle hastaydım o zamanlar :)) Orta okulda, lisede elimle çizim yapabiliyordum ama her şeyi bırakıp sonunda illustratorda buldum aşkı :) Orada takılı kalıp bir şeyleri resmetmeyi seviyorum. Elimden geldiğince devam ettireceğim. :)

      Sil
  5. Pek amatör işi durmuyor ama yazıları okumadan da tahmin ettim düşün :)))
    Çok zevkli gibi sanki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür edeyim mi :)) Gerçekten zevkli sadece biraz zaman ayırmak gerekiyor o kadar.. Aslında amatörden kastım renklendirme, gölgelendirme vs dersleri almamış olmam o yüzden özellikle belirttim en başında :)

      Sil
    2. Ayy bende senden alayım kurs Akela!

      Sil
    3. Estağfurullah, ders verebilecek kadar profesyonel değilim ama elimden geldiği kadar yardımcı olurum diyim :)

      Sil
    4. sıfırın yanında ders verirsin tabii ki Akela! :)))

      Sil
    5. Çok utandırıyorsun beni! :)) Anlaşalım o zaman ne zaman istersen yardımcı olacağım sana :)

      Sil
    6. Utanmazımdır ama utandırırım ahahaha :)) Teşekkürler Akela!

      Sil
  6. Hepsi muhteşeeem *-* Favorim girl power şeysi ve she was pretty oldu ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^ Birisi ilk yaptığım diğeri ise en zorlandığım olmuş, daha bir mutlu oldum şimdi :))

      Sil
  7. Yeteneklisin hemde baya bi ... Amatorce gelebilir sana yaptiklarin ama amator isi degil efsane dizi secret garden favorim.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok mutlu oluyorum bunları duyunca :) Ah o efsane dizi.. ^^

      Sil
  8. Bence hiç amatörce değil harika :) emeğine sağlık süper çizimler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için :)

      Sil
  9. muhteşem, muazzam ! bütün güzel kelimeleri hak ediyor (abartısız.) cünkü llustrasyon tasarımlarına, çizimlerine her zaman bayılmışımdır özellikle en son olanı cok sevdim <3 ayrıca sen buna amatör mü diyorsun -_- kafa göz dalasım geldi aslkfjaksdh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ausem çok teşekkür ederim :)
      Ama cidden ilk çalışmalarım idi. O yüzden öyle.. Eksiğim hala var. Tamam yarı amatör, yarı pro olayım ben^^
      Hahah.. Kahkaha attım, dalabilirsin sana serbest! :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...