30 Mart 2016 Çarşamba

Dost buluşması

Tam istediğim havalar gelmiş, hafif esen rüzgar ve yakmayan güneş birleşmiş ruhuma derman olmuş.  İşte şimdi tatlış yazılar yazmalıyım diyerek size benim için özel bir anı anlatmaya geldim. Dost buluşması, Yeey! (:

Böyle güzel bir yerde..
Gözde’nin Blog Günlüğü’nün sevgili ve şahane sahibesi Gözde ile geçtiğimiz Pazar günü ilk dost buluşmamızı gerçekleştirdik. Blogu açmamın en güzel yanı yeni arkadaşlarla, dostlarla tanışmak oldu kendi adıma. “Aaa.. bana benzeyen başka insanlarda varmış, ne yani yalnız değilmiymişim ben?” tarzı düşünceler kafamdan geçip duruyor sizlerle tanıştığımdan beri.




Bir film yorumundan başlayan muhabbetimiz o kadar arttı ki, gündüzlü geceli mailler haline geldi. Konuşmalarımızı okuyacak olsanız en çok gördüğünüz “ya sen benim kaybolan ikizimmisin yoksa?” cümlesi olurdu. O kadar çok birbirimizin cümlesini tamamladık ki “bu böyle olmayacak hadi görüşelim ve bu kadar mı benziyoruz sahiden bir bakalım” diye düşünerek Cuma gecesi karar verip Pazar günü buluştuk. Buluşma yeri olarak da Ortaköy’ü seçtik ve Beşiktaş da kavuştuk.  Tabi birbirimizi nasıl tanıyacağız sorusu vardı kafalarda, “bırak kırmızı karanfil takalım yakalarımıza” diye ısrar etsem de kabul ettiremedim. Haha! :D (Ben keyfim yerindeyse saçmalamayı çok severim de ) 

Daha sonra birbirimize doğru yürürken.. Gördüm. Karşıdan bir hatun geliyor ama Gözde mi acaba? Ve hemen tanıdm. (Nasıl tanımayayım o kadar konuşmuşuz, fotoğrafını görmüşüm tanımazsam “e yuh olsun” bana.) Tabi daha sonrası sarışmalar, ay canımlar vesaire.  Normalde ilk defa görüştüğünüz biriyleyken biraz çekingen olmalısınız değil mi? Enteresan bir şekilde değildik. 2 dakika sustuğumuzu hatırlamıyorum. En çok bu hissi sevdim sanırım, kendim gibi davranabilmeyi yani. Zamanı nasıl geçirdiysek saatin ne kadar geç olduğunu fark edemedik, ama iyi geldi. Tek kötü yan etkisi akşam oluşan baş ve çene ağrısıydı, bünyeye ağır geldi tabi, uzun zaman susunca.. :)


Bir kaç ölümsüz anı bırakmasak olmazdı.. 

Nelerden konuşmadık ki: geçmiş gelecek, şimdi.. Bütün zaman dilimlerinden vaktimiz yettiğince konuşup paylaşmaya çalıştık. Bazen kahkahalarımız Ortaköy sokaklarında yankılanmış olabilir, buradan "çevreye verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü" özür dileyeyim. :))

Arkadaş,  seçimlerimde yanlışlarım çok oldu, ama dost seçerken hiç yanılmadım. Ve bir kere daha dost'la karşılaştığım için şanslı hissettim kendimi. Arkadaşlarınıza sarılın, dostlarınıza daha bir sıkı sarılın. Biz öyle yaptık.
Darısı oluşan, oluşacak olan güzel dostluklara..

35 yorum:

  1. Yeey! :D sen karanfil mi istiyosun cık cıık cııkk!! kendime yakıştıramadım tamam bir daha ki sefere yakama karanfil takıcam :)) dur kalbimi sağa sola her yere bir atayım <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçti o cınıım, şimdi de ben kabul etmiyorum hem gerek kalmadı ki :D Yakala bakayım ❤

      Sil
    2. hahah bak ya kabul etmiyormuş :)) huu senin ki daha güzelmiş 💕 bu nasıl

      Sil
    3. O zaman bir sürü kalp 💕❤💕❤

      Sil
    4. yaaaa ama ayıp yaaa! bizi niye çağırmadınız ki, küstüm hıııhh :)))

      Sil
    5. Yaa.. Ama.. Biz öyle birden ortaya çıkan bir buluşma olunca çok şey yapamadık :/
      Hep beraber toplu bir buluşma bizi bekliyor sanırım yani İnşallah :))

      Sil
    6. Bizimkisi blogger buluşması değil de mail arkadaşı buluşmasıydı :)) açıklamaya gel :) Ama biz sizin kulaklarınızı nasıl çınlattık ki ^.^ İnşallah kısa süre sonra hep beraber buluşcaz 💕

      Sil
    7. Allah seni, kıvıramıyor da sus komşu sus! Dağınık! ile biz ayarlayasıya herkes kanki olacak arkadaş :)))

      Sil
  2. Şu yazıdan ne kadar eğlendiğiniz anlaşılıyor. :D Bende blog açtığım zaman bu hisse kapıldım, madem etrafımda beni anlayan yok bende blog yazarım dedim. Ve aynen çok güzel insanlarla tanıştım. Senin gibi :* Gözde gibi :* Bu arada utanıp, sıkılmadan seninle aynı kafadan bir insanla ilk defa tanışmış olunsa dahi rahat konuşmak çok rahatlatıcı. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle güzellik, bende iyi ki tanışmışım seninle :* Ve son söylediğin kısım o kadar doğru ki, daha önce oturup konuşmadığın birisiyle rahatça, sıkılmadan bir şeyler paylaşmak çok daha keyifli hale getiriyor arkadaşlığı. :)

      Sil
  3. Akelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    Sanki uzaktan sizi izlermişim gibi hissetim, o kadar güzel anlatmışsın. Dost önemlidir, özeldir, değerlidir. Gerçek dost ise dediğin gibi sıkı sıkı sarılmalı bırakmamalı. Mutluluğunuzun ve dostluğunuzun daimi olması dileğiyle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Auseeeeeeee!
      Çok teşekkür ederim, ve sende İstanbul'a yolun düştüğünde mutlaka haber vermelisin ❤

      Sil
    2. yana döne haber vericiğime emin olabilirsin Akelacııım <3

      Sil
  4. Hayatin bize kattigi deger bilen arkadasliklar. Arabiz hic bozulmasin. Blogdan degil ama bizimde bir gurubumuz var sohbet ederiz resim paylasiriz. Ama oyle iki kisi var ki benim icin onlar arkadastan da ote kardes gibi olduk hepimiz ayri sehirlrdeyiz. Ama sanarsin yillardir beraberiz bizi birbirimize benzeteler cok . oyle ki aileler bile biliyor bizi. Biriyle bir araya geldik ama digeri ile kismet olmadi insallah oda nasip olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hepimizin hayatına sırtımızı yaslayacağımız arkadaşlar lazım değil mi, inşallah nasip olur görüşebilirsiniz diğer arkadaşlarınızla da :)

      Sil
  5. Bensiz buluştunuz dimi :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanacığım :) Bizim ki biraz acele, plansız oldu ya ondan işte.. Hatta çok bahsettik bu konudan, bir daha ki hep beraber olsun çok isterim :)

      Sil
    2. :)) iyi yapmışsınız ya, çok güzel olmuş :)) Hep daim olsun keyfiniz :)) İnşallah hep beraber de olsun ben de çok isterimmm

      Sil
    3. Blana sensin olur mu sen bizim sohbetimizdeydin :) kulaklarını çınlattık azcık :)) hep beraber de buluşuruz :*

      Sil
  6. çok tatlı olmuuuuuuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim, hep beraber de olsun :)

      Sil
  7. Bloğunuzu çok samimi buldum. Böyle samimi iki insanın da buluşması güzel olmuş. Renkli yorumlarınızı beklerim selamlar.
    hayatarasicay.wordpress.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için, uğrayacağım mutlaka.

      Sil
  8. Akelam gezmiş mi :) ne güzel olmuş
    güzel dostluklara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azıcık gezelim demiştik :)
      Tabii ömürlük dostluklara..

      Sil
  9. Bak bak! Neler oluyor burada??? Yakaladım sizi!
    Kısanıngüncesi'nden geldim bir baktım komşum baş köşede!!!!!
    Uyarıyorum.. bak uyardım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvah, basıldık! :))
      Komşunuz cidden hep baş köşede, başımın üstünde..
      Uyarınızı dikkate alıyorum.. Hemen aldım :))

      Sil
    2. ahahhaha komşum ya :))
      tühh çok fena basıldık Akela nerde bizim gönül alan kalpler 💕💕

      Sil
    3. Nerde Akela nerde :D fena ki ne fena :))

      Sil
  10. Ne güzel anlatıp yazıya dokmüşsün:) mimlenme sayedinde bloğunu keşfettim ve hemen takibe aldim:) güzel bir blog daha keşfetmenin mutluluğunu yaşadım bir an:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bende hemen keşfetmeye geliyorum :)
      Sevgiler..

      Sil
  11. Benim de ilk blog açtığım sıralarda edindiğim hala çok sıkı görüştüğüm bir dostlarım var o ilk görüşme olayını o kadar iyi anlıyorum ki bir heyecan oluyor insanda çok ilginç biçimde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle.. "Heyecanlanmak ne demek canım normal bir görüşme işte" diye düşünürken içim hep kıpır kıpırdı, acayip ^^
      Yıllanmış dostluklarımız olsun inşallah :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...