26 Mart 2016 Cumartesi

High End Crush

15’er dakikadan oluşan 20 bölümlük mini diziyle geldim ben. Diziyi izleyip bitirmeme rağmen hala çok mutlu ve heyecanlıyım garip bir şekilde. O kadar tatlıydı ki sürekli kahkahalar atarak, kalp çarpıntılarıyla izledim.


Konusu hakkında kısa özet geçeyim hemen:

Başkancığımızın ve kızımızın yolları kesişiyor bir şekilde. Olanların farkına varamadan düşüyor kalplerine kıvılcım. Ve ikisinin de birbirinden odun olması sebebiyle başlıyor cümbüş, bize de ekran karşısında gülmekten yıkılmak kalıyor. Kısa özet baya kısa oldu farkındayım ama dizi zaten kısa.. Birde ben kendimi tutamayıp hep spoi dolduruyorum buraları o yüzden çenemi tutmayı öğrenmeliyim. (İşte bunlar hep heyecandan, bir şeyleri çok sevdiğimde hep paylaşma isteğiyle dolup taşıyorum. Ee, sonra ben nasıl susayım?  :) )
Bu bölümden sonrası spoiler içerikli.





Jung Il Woo :  Choi Se Hoon karakteriyle bir eğlence şirketinin başkanı rolünde. Gayet kendini beğenmiş, burnu havada bir başkan kendileri. Ki bugüne kadar izlediğim en hayran olunası başkanlardandı. O nasıl havalanmalardı yarabbi. Il Woo’ya normalde büyük bir hayranlığım yoktu sadece izlerdim ama bu diziden sonra fanı olabilirim kendisinin. Hastası olduk efenim.

Başkanımızın kendini beğenmişlik seviyesi budur. :))

Jin Se Yun : Yoo Yi Ryung karakteriyle dağda tek başına yaşayan saf masum kız rolünde. (Hiç alışık olmadığımız bir rol değil mi? ) Neyse. Ama sevdim sebepsiz, kızın şirinliği yüzünden sanırım. 
Kişiliği hakkında ipucu vermek gerekirse..

Lee Shi Un : Başkanın sekreteri rolünde. Ama bu adam bence "çatlak sekreter" rolü oynamak için doğmuş. Yıkıldım, bildiğiniz yıkıldım. Sadece onun için bile izleyebilirsiniz. O kadar diyorum.

Sekreterimizden kişilik analizleri. 

Sekreterin gözünden başkan.. :D


Falling for İnnocence dizisinde çift olarak gördüğümüz ikiliyi (Kim So Yeon / Jung Kyung Ho) burada da aşk yorumcuları olarak görmek büyük süpriz oldu bana, Selam balık surat ❤ 
İzlerken "yürü be koçum" dediğim repliktir. Vallahi öyle.. Zorundamıyım gardaş ? :D


Sonuca gelirsek : 
Benim tekrar izlemek isteyeceğim diziler arasına girdi. Gerçekten sevdim. Biraz daha sevimli aşık halleri uzun olsun isterdim.. Sanırım komediye ağırlık vermek istemişler. Ama olsun. Herşeyi boşverip sekreter ve başkan uyumu için bile izlenebilir. İzleyip, izlettirelim! :)


14 yorum:

  1. Jung Il Woo varsa dizi zaten süperdir! :) Jin Se Yun sanırım Doctor Stranger dizisinden tanıyorum. Diziyi ilk defa duydum, mutlaka izleyeceğim. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık bende Il Woo varsa süperdir diyeceğim sanırım cidden çok sevdim :) Evet Doctor Stranger dizisinde oynamış ama ben o diziye pek ısınamamıştım.. İzledikten sonraki düşüncelerini çok merak ediyorum, dedikodusunu yapmalıyız :)

      Sil
    2. Bence de yapmalıyız, izledikten sonra geri gelirim! :)

      Sil
  2. Himmm seni sectim pikachu bu geceki filmim bu olsun sagol :) tam zamaninda bir yazi geldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun tabi, eğlenceli bir gece olmasını diliyorum :)

      Sil
  3. Eğlenceliymiş gerçekten :))) Ya bi televizyon almam lazım, isyanım büyük, hiç bir şey izleyemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemelisin :) Televizyon konusunda ben olup da yüzüne bile bakmayanlardanım, en iyisi internetten izlemek mis gibi :)

      Sil
    2. Bilgisayarımı da kardeşim aldı Akela :(

      Sil
    3. Tüh.. O zaman yeni bir bilgisayar alma yolu gözüktü desene :/

      Sil
  4. 15’er dakika mı.. 20 bölüm mü?? Akela izlemiş mi :D ya ben bunu tek atımlık lokum gibi bitiririm ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süresi bile cezbediyor insanı değil mi? :D Aynen birde çeviri beklemiyorsun tamamlanmış zaten ham yapıyorsun bitti :))

      Sil
    2. eheheh :D tamam ben bunları bir ham yapayım ;)

      Sil
  5. Falling for innocence dizisinin yönetmeni ve senaristi bu diziyi çekmişti... Falling for İnnocence mükemmel bir diziydi, bu da çok güzel olmuş :) Kim So Yeon ve Jung Kyung Ho'yu tekrar gördüğümüze şaşırmadım dizinin yönetmen ve senaristleri aynı çünkü. Umarım Kim So Yeon ve Jung Kyung Ho'yu tekrar bir projede görürüz. High End Crush'taki çifti de uzun bir romantik komedide izlemek isterim doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı senarist ve yönetmen olduğunu bilmiyordum. Hmm.. O zaman pek de sürpriz değilmiş :) İkisini gerçekten çok yakıştırıyorum Falling for İnnocence dizisinin 2. sezonu gelecek haberleri vardı sonra ikisi de başka başka diziler çektiler ama bir gün ya 2. sezonu gelsin yada ikisi başka bir dizide oynasınlar isterim. Özledik :) Çok teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...