11 Mart 2016 Cuma

İlk Aşkım Kitap Yorumu



Kore dizileri izlemeye başladığımdan beri kitap okumaya ara vermiştim. Malum bağımlılık gibi bir şey olduklarından ne vakit kalıyordu kitaba nede göz dayanıyordu yorgunluğa. Şimdi işe başlayıp da dizilere mecburi ara verince (tamamen değil tabi ki hafta sonları “amaan sabahlar olmasın” modunda biriken bölümleri anında tüketiyorum.) akşamları kalan vaktimi kitaplara ayırmaya başladım. İlk postu yapılacak olan Nicole Anderson’ın yazdığı "İlk Aşkım" kitabı.



Kitap 17 yaşındaki Natalia ve abisinin en yakın arkadaşı olan Dallas arasındaki aşkı anlatıyor. Aslında kitabı ismine bakarak almıştım ama.. Tam olarak ilk aşk heyecanını hissedemedim bir türlü. Kaybetmekten korktukları için itiraf edememelerinden bahsedilmiş fakat ben bunu da hissedemedim ne yalan söyleyeyim.  Aşka aşık bir insan olarak bana aşkı verin gerisine karışmayın derim normalde de..  Bu olmadı.. Nasıl diyeyim basit kaldı. Zaten fazla bir beklentim yoktu onu bile karşılayamadı maalesef. Çerezlik kitap olarak gayet güzel. Anlatımı, okuması kolay. Ama daha çok 17 18 yaşlarındakilere hitap edeceğini düşünüyorum. Kitabın kahramanıyla aynı yaşlardakilere yani.. Sebebi de o yaşlarda aşkın saflığına inanmamız, yani ben öyleydim. Heyecanlandığım yerler yok mu takibi var gülümsemeyle okuduğum yerlerde oldu, Ama sadece o kadar. 

Puan vermek gerekirse 5 / 10 verirdim sanırım.

Not görünümlü spoi :  Birde şu hikayelerin ucunu açık bırakmayın arkadaşım! Diziler, filmler, kitaplar n’oluyoruz ya?


Bir sonraki kitap postum, yeni başlayacağım “Yeter ki aşk koksun hikayeler” olacak. Heyecanlıyım. Kitap yorumumla ilgili o zaman görüşelim! :)

3 yorum:

  1. 10 üzerinden 5 sanmıyorum ki haketsin :)) Kitabı okurken karakterler yerine kendimi koyamıyorsam geçmiyor hissedemiyorum :( Yeter ki aşk koksun hikayeler nasıl olucak bakalım gözüm onda şuan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında evet.. 5 puanı da yazar emeğidir diyerek verdim yazmış o kadar hakkını vereyim istedim :)) Bende çok heyecanlıyım hala, birde kokulu kitap ki.. Okudukça huzur doluyorum şimdiden :) Pek vakit bulamıyorum gerçi ama mutlaka tamamlayıp yazacağım, çok bekletmeyeceğim seni :)

      Sil
    2. Kalbin bonkör iyi yapmışsın ama ;) ahh o zamansızlık bi vakit bulsak filmleri kitapları su gibi bitircez :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...