18 Mart 2016 Cuma

Madame Antoine

Güncel izlediğim bir diğer dizi Madame Antoine idi. Finalini biraz geç de olsa izleyip geldim. Başlayalım mı?


Dizi Madame Antoine’nin ruhu ile konuştuğunu iddia eden bir falcı ve aşkın var olmadığını kanıtlamaya çalışan bir psikolog arasında geçiyor. Konusu ilgimi çektiği ve  Sung Joon oynadığı için diziye başladım. Han Ye Seul’u pek sevemiyordum  (yüzü çok mimiksiz geldiğinden sanırım bilemiyorum) ama önyargılarımı kenara bırakınca cidden sevdim onunla üzüldüm, onunla sevindim diyebilirim. Girişi çok uzatmadan spoiler içeren bölüme geçeyim.


Aşk acısından bahsediyor kendileri, daha iyi anlatılabilirmiydi ki? 

Falcı ablamızın cafesinin üst katına psikolog abimiz taşınınca kişilik savaşları başlıyor buna birde abimiz deneyinde hatun ablamızı kullanmaya karar verince işler karışıyor. Tabi tüm bunları yaparken aşık olabileceği düşüncesini atlıyor sonrası ise cümbüş. 

Hangi giysiden bahsettiğini izleyenler bilir diyor susuyorum :)

Dizinin sevmediğim kısımlarına geleyim diyorum lakin bir şey bulamıyorum yahu. Benim açımdan severek izlediğim bir dizi oldu. Herkesin tanımladığı gibi tatlı bir dizi olarak değerlendiriyorum bende. Karakterler gayet iyiydi “ekranın içine girip dövmek istediğim ” kimse olmadı en azından :D


Yan rollere gelirsek her fırsatta öpüşen çifte bir gıcık olmadım değil, Kore dizilerinde alışık olmadığımız türdeydi şaşkınım :D (Ama şimdi bakınca ne hikmetse çoğu kolaj onlara ait) Kanser hastası psikolog doktor ile genç abimizin durumuna gelirsek çoğu kişi şikayette bulunmuş. Bende çok sevdim diyemem ama anlayabilirim sanırım, ölmek üzereyken birine tutunup aşık olmak istemesi anlaşılabilir bir durum. Seung Chan’ın da sürekli “akıl hocamsınız siz“ demesi gayet açık bir mesajdı. Hem aşık olurken yaş, cinsiyet, din, ırk seçebiliyormuyuz ki? Benim bildiğim seçtiğimizde aşk olmuyor o. Neyse.

Duygularıma tercüman olan bu sahne en iyi sahnelerdendi kesinlikle!

Son olarak toparlayalım. Bence romantizmin, dramın, komedinin dozları yerindeydi. Bütün dizilerde yer yer sıkıldığımız bölümler oluyor tabi ki burada da oldu ama buna rağmen izlenmesi gerektiğini düşünüyorum. Kısacası ben sevdim yahu, samimi, tatlış bir diziydi. Çok sayıda yarıda bırakan izleyici olmuş ama bence o kadar da değildi, izlenebilirdi yani. Sadece hatunu rengârenk giydirmelerine fena taktım, hatta baya baya uyuz oldum yahu neyse sonra Sung Joon’a odaklandım da bir kendime geldim. (Gözlerden kalp fışkıran emoji) 
Dizinin finalinde hala tezinin doğruluğuna inanıp inanmadığını izleyip görün efenim :)

Son olarak şu sahneyle bitireyim ne yüreğimi dağlamıştı be.. Hakedip haketmediği konusunda bir şey söylemeyeceğim ama böyle sessiz ağlatmayaydınız iyiydi.. 



30 yorum:

  1. ve benim gibi izlemeyenler anlayamaz dimi yavru :( Hangi giysiden bahsediyor siylesene :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemmen mesajla dönüyorum sana güzellik :D

      Sil
  2. Aaa konusunu sevdiiim ; izleyecek dizi arıyordum bu çok iyi oldu :))

    Teşekkürler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı bir diziydi gerçekten, izledikten sonra yorumlarını beklerim :))
      Rica ederim :*

      Sil
  3. Kız kardeşlerim çok övdü bu diziyi ama ben izleme fırsatı bulamadım. Eline sağlık. :) Bu arada bende senin gibi yeniyim buralarda hoşgeldin aramıza. İyi bloglamalar diliyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaktin olunca izlemelisin derim gerçekten insanı sıkmayan dizilerden :) Çok teşekkür ederim o zaman hoşgeldik! :)

      Sil
  4. Ben de bu dizinin bir kaç videosunu izlemiştim merak ediyordum.Yakında başlıcam galiba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şans vermelisin, izledikten sonra yorumunu beklerim :)

      Sil
    2. Tabiki ben de seni bloğuma beklerim :))

      Sil
    3. Hemen geliyorum :)

      Sil
  5. Merhaba sizi gözdenin bloğundan keşfettim ve takibe aldım. Ben de bloguma beklerim.
    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, çok teşekkür ederim. Mutlaka uğrayacağım.

      Sil
  6. aay buuu kore dizileri bitmiyoo yaa o kadar çok var kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle.. Genelde 16 bölüm olunca biz ne zaman bittiğini anlamadan bir diğeri başlıyor. :))

      Sil
    2. deep gel beraber izleyelim mi :))

      Sil
    3. Yavrum korkarım seni de Kore dizilerine alıştıracağım :D Yalnız başlamak için başka diziler önereyim sana tam başlangıç yapalım :))

      Sil
  7. Ben de Gözde'den geliyorum :) Haftanın bloğu seçilmişsiniz, takipteyim, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Çok teşekkür ederim, mutlaka geleceğim :)

      Sil
  8. Haftanın blogunda secilmissiniz hemen geldim takip ettim, bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok bekletmeden geleceğim :)

      Sil
  9. Gözde sağolsun ; vesile oldu ...
    Merhaba ...

    YanıtlaSil
  10. Gelmişken bende bir merhaba diyeyim :))
    Çok tatlı blogunun ismi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)) Çok teşekkür ederim, o zaman hoşgeldin :)

      Sil
  11. Sung Joon'u ben de severiim :D Çok sempatik kendisi :)) Bu dizisini de çok merak ettim, izlenecekler listemde yerini aldı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Gerçekten çok sempatik :)) İzlemelisin mutlaka, hareketlerine bayılacaksın :))

      Sil
  12. Konu bakımından baya ilgimi çekti.. Küçük bi spoiler istesem; dizi "mutlu son"la mı bitiyor? Sanki öyle değilmiş gibi bir his uyandırdı da. Ona göre listeme ekleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Happy ending :) Güzel dizidir. Şimdi yorumun sayesinde diziyi özlediğimi fark ettim, gidip ost'unu dinleyeyim^^

      Sil
    2. Romantic Doctor Teacher Kim'den sonra bu diziye başlıyorum o zaman. Teşekkürler öneri için :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...