14 Mart 2016 Pazartesi

One More Happy Ending


Güncel izlediğim dizilerden bir diğeri olan One More Happy Ending dizisi final yapar yapmaz izleyip geldim. Hadi başlayalım.

Dizi 4 hatun ablamızın arkadaşlıklarını, aşklarını ve evlilikleri anlatıyor. Tek tek karakter analizine girmek istemiyorum o yüzden tek sefer de anlatıp çıkayım zira o kadar çok kolaj yapmışım ki ben bile şaşkınım :)


Bundan sonrası izlemeyenler için spoiler içerikli.




Hatun ablalarımızın dostluklarına cidden bayıldım. Kaç yaşında olursanız olun hala en önemli şeyin yine dostluk olduğunu göstermiş oldu. İhtiyacınız olduğunda başınızı yaslayabileceğiniz ömürlük dost bulmanın güzelliğini göstermiş oldu.


Dramı abartmadan romantizm dolu bir romantik-komedi izledik. Bunun için ayrı mutluyum. Gerçi baştan sona iyiydi diyemem sıkıldığım yerler olmadı değil. Yine de şu zamanlarda sonunu düzgün bağlayabildikleri nadir dizilerden oldu. (Şükür)



Song Soo Hyuk karakteriyle Jung Kyung Ho’yu yine çok sevdim. ( Eski dizilerinde bu abimizi izlediğimde hep “ay balık suratt” diye severken, burada sürekli hatun ablamıza Japon balığı diye seslenmesini bana bir çağrı olarak algıladım. Buradan kendisine selamlarımı yolluyorum.  :D )


Jang Na Ra’yı zaten severdim, burada çok ayılıp bayılamasam da iyiydi. Ama bana sorarsanız en başından beri Soo Hyuk’un aşkını daha çok hissettim.. Bilemiyorum, siz ne düşünürsünüz bu konuda. Bir de ilk bölümlerde ki flörtöz hallerine bir gıcık olmadım değil, neyse ki aşkın ne olduğunu anlayabildi de geçti sinirim..



Bu çift kadar sevdiğim (daha fazla sanırım emin değilim hala..) diğer çift ise boşanmak üzere olan evli çiftti. Açıkcası dizi boyunca gözlerimin ıslandığı tek sahneler onlarınkiydi ne yalan söyliyeyim. Çok gerçekciydi ve çok uyumlulardı. (başrollerden daha fazla belki de) Sonlarının mutlu olmasına çok sevindim nikah tazeleme olayı çok tatlıydı.

Diğer iki ablamıza aynı anda değineyim, çok sevemedim ikisini de.. Yani bilemiyorum dürüst davranmak gerekirse ilk bölümden beri biraz biraz geçiştirdim sahnelerini o yüzden çok bir şey söylemeyeceğim.


Sonuca bağlayacak olursak.. 

Genel olarak beğendim yani çok çok beğenip "oo izleyin mutlaka efsane" diyemeyeceğim ama izleyecek bir şeyler arayanlar değerlendirmeli diye düşünüyorum. Bu kadar kolaj yapmamın sebebine gelirsek dizi içerisinde geçen replikleri çok beğendim yahu, paylaşmadan edemedim :)

Kapılarının arkasına yazıp yapıştırdıkları notlar..
Önce hatun ablamızın notları..

Sonra Soo Hyuk abimizin notları..

Son olarak karşılıklı evlenme tekliflerine gelerek yazıma son vereyim. 


Klasik evlenme teklifidir dedik gülümsedik..

Sonra bir baktık asıl evlenme teklifi ablamızdan geldi, tabi biz şok! :)



Hepimizin karşısına Soo Hyuk gibi seven adamlar çıksın diyor, mutlu günler diliyorum!


Not: Bugünlerde ülkemizde yaşanan terör olayları nedeniyle yazıyı yayınlamayacaktım lakin planlandığı üzere yayınlamak durumunda kaldım. Ülkemizin başı sağ olsun. Bu olaylarda emeği geçen herkes de "akıttıkları kanda boğulsun.."

7 yorum:

  1. ay balık suratt doğru söyle yönetmene mail mi attın :D ayy notlar çok güzel ya bayıldım bir de 'benim için biçilmiş kaftansın' birgün biz öyle olacağız not etmeliyim dur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok vallahi atmadım ama telepatik mesaj göndermiş olabilirim :D Değil mi? Notları bende çok sevdim bayıla bayıla izledim sonra. Ve evet gelecekte bir gün de olsa işimize yarayacaktır "yılların birikimi" adlı defterimize not edelim :))

      Sil
    2. hahaha :D defterin adı yılların birikimimi oldu tamam dur hemen baş köşeye tarihi not ediyorum ;)

      Sil
  2. Ve bununla birlikte "Diziler" kategorisindeki tüm yazıları okudum. Beğendiklerimi de listeye aldım; bi süre idare ederler artık. Yeni dizi değerlendirmeleri de gelir umarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi yorumlarının tümü için ayrı ayrı çok teşekkür ederim gerçekten büyük keyif oldu yorumlarını okumak. Bu aralar Kore dizileri izleyemiyorum lakin mutlaka yenileri de gelecek. Tekrar görüşmek dileğiyle :)

      Sil
    2. Rica ederim, anlatımların gerçekten çok sade ve samimi. Okurken sıkmıyor o yüzden. Yeni yazıların için takipteyim bloğu. Başarılar :)

      Sil
    3. Çok, çok teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...