25 Nisan 2016 Pazartesi

Akagami No Shirayukihime / Anime Yorumu

Ne? Yeni bir anime yazısı mı yazmışım. Ne? Çok mu sevmişim.. O zaman hemen bahsedeyim konusundan..
Bu animeye zaten aşina olmalısınız, çünkü Sevgili Valar Morghulis (İlknur’cuğum) blogun da yazdı. Yazmadan çook önce bana önerisini yapıp izlettiği, benimde yazmasını beklediğim bir anime idi. O yazdığına göre bende anlatabilirim. ^^ 



Shirayuki eşsiz  kızıl saç rengiyle doğan, şifalı bitkilerle uğraşan bir aktardır. Ülkesinin prensi Raji Shenazard onun saç renginin methini duyunca haremine katılmasını ister. Buna karşı olan hatun kızımız upuzun saçlarını kısacık keser ve komşu ülkeye kaçar. Ormandan geçerken Zen adında bir çocukla tanışır. 
Daha sonra olaylar gelişir.
Kahramanlarımız: Zen, Shirayuki, Mitsuhide Rouen, Kiki (Zen’in sağ kolları ) ve Obi (ekibe sonradan katılır ) 



Neden bahsettiğimi anlamanız için bu gif bile yeterli aslında ^^
Bizim bu Zen hatun kızımızın kaçtığı ülkenin prensidir efenim. Buradan kendisine maşallah’larımı gönderiyorum. Çünkü.. İzlediğim en aşık olunası karakterlerden biriydi. Sürekli kızın etrafında pır dönmesi samimi davranması.. Çok şekerlerdi yahu.  İlk aşk heyecanınızı hatırlıyorsunuz değil mi yada bastırdığınız fangirl duygularınızı, hayran olup, ayılıp bayılma hislerini.. Heh işte bu anime o hisleri yaşatıyor insana. İzlediğim süre boyunca hep bir tebessümle izledim. Minik minik kalp çarpıntılarıyla.. 




Aslında İlknur'un blogunda konuştuğumuz gibi yaş aralığı biraz düşük olabilir. Baya pembiş bir anime çünkü. Nasıl diyeyim? Hayattan soyutlanıp, masal tadında bir şeyler izlemek isteyenler için ideal. Aynen böyle :) 

Bu tarz animeler izlemek isteyenler için önerebileceğim bir anime oldu. 




Geçtiğimiz günlerde animelere fena sarmış idim. Şuanda duruldum ama.. Bu da demektir ki, anime yazıları geliyor.. 2 Haftada 1 anime konusunda anlaşalım. :)

Mutlu haftalar olsun! ^^
Gifler Tumblr'den alıntıdır.

16 yorum:

  1. Ehe Şeker Kız Candy geldi aklıma geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watashi wa, watashi wa, watashi wa Candy! :D
      Bir ara vaktim olduğunda Candy'i tekrar izleyeceğim sanırım.. Çünkü çocukluğum da çözemediğim bir gizemi ve izlemediğim son bölümleri var.. :)

      Sil
  2. Iki haftada bir mi ? Hih hic sevmedim ben bunu banane banane haftada bir olmaz mi ya ^^ saka bir yana bu tarz yazilari okumayi seviyorum. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden mi? Uu.. Seni mi kırıcam haftada 1 olsun^^
      Haftaya bugün favorim olan animelerden birini senin için yayınlayayım o zaman :))

      Sil
  3. nasıl yetişcez bunca diziye animeye söleseneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bilmiyorum :) Bende ki liste de öyle bir oldu ki bakmaya korkuyorum^^

      Sil
  4. Siz öldürceksiniz beni İlknurla valla billa bak he :))) kıskaniyiriimmmmm :D
    İlk başı varya o video aklıma geldi neee ben mi izlemişim, nerde mi izlemişim 😂😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeey, ilk göz ağrım❤ Kıskanmimilisin :D
      Ben mi demişim, ne zaman mı demişim, kime mi demişim haha :DDD

      Sil
    2. Ahahah Gözde :D sen diziyi bitir buna başla bebişimm! ❤

      Sil
    3. ahahahahha hangi ara demişim 😂tamam canım kıskanmıyorum İlknur'u severim ben :))) allahım bitmiyor bu izlenecekler koreye elimi verdim kolumu yuttu valla pilla ya 😂😂😂

      Sil
    4. Virüs gibi virüs, biteceği yerde çoğalıyorlar :DD

      Sil
  5. Anime dizi ve filmlere bayılıyorum. Bunu da not ediyorum hemen.
    İyi haftalar Akela sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun oldum şimdi^^
      Teşekkür ederim iyi haftalar Gülşah, sevgilerimle..

      Sil
  6. Ben Zen'in Prens olduğunu yazmamışım! ^^
    Cidden oturup bir daha baştan izleyebilirim o derece sevdim! :D ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun yavrum daha iyi yapmışsın benim ki azıcık spoilerimsi oldu :D Gerçi sayılmaz da ama dimi 1 2 bölüm içinde netleşiyor zaten hihi^^
      Gözlerimden kalp çıkmasını istediğimde tekrar izleyeceğim! :)❤

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...