15 Nisan 2016 Cuma

Ay, Gözyaşı Mı O?

Gitmelere nasılda alıştık değil mi? O kadar normal ki terk etmeler, terk edilmeler.. Bir dost bir sevgili.. Fark etmiyor. İnsan olması yetiyor bu zamanda. Bu gitmelerde öyle bir normal karşılanıyor ki artık gözümüzde bir şey olmamış gibi.. Sanki hiç yokmuş gibi..

İnsan en yakınım dediğinin de gittiğini görünce kavrıyor gerçekleri. “Aa.. Gitmeler diye bir şey varmış demek. Nereye gitti? Ne zaman gelir.. Bekleyeyim mi? Geri dönebiliyorlar mı peki?” Sorularının içinde buluyor kendini. Cevabı ise bazen. Daha iyisini bulamazsa ya da biraz daha oynayacak vakti varsa dönüyor. Ama bir gitme daha var ki ne yapsan gelmiyor. Çağırsan, ağlasan, yalvarsan gelmiyor, gelemiyor. Ölüm deniyor ona. Normal gitmeler gibi değil. Getiremeyeceğini bildiğin halde gelsin istediğin, acı çektiğin. İnsan bunun bilincine varınca ölmeden gidenler acı vermiyor. Sonra neden “gidenlerine gözyaşı dökmüyorsun?” deniyor. Birde o: “gittim diye acı çeker, bir gözyaşı dökersin artık” diye düşünenler var ya, halt etmişler. Tirrekler. Yanındayken döktüğün gözyaşlarını biriktirse, giderken kendi arkasından dökebilecek kadar gözyaşı birikmiştir, hala konuşuyor olur.

Gideni güle oynaya uğurlamak bizim de hakkımız değil mi? Sen gitme hakkını kendinde bulurken bana sordun mu? Ben niye kararını vermediğim yolun cefasını çekeyim? Giderken açtığın kapıyı kapatır sefasını sürerim. Yani öyle yapıyorum, öyle yaptım. Tek damla gözyaşı akıtamadım gidenlerime, çünkü nefes alıyor hala hepsi. Allah uzun ömürler de versin tabi..


Aslında duygusuz değilim okuduğunuz, bildiğiniz üzere bir kitap, bir film hatta bir anime bile ağlatabilir beni. Ama değerini kaybeden bir şeye ağlamam ben.


Gözyaşlarınızın sadece mutlu günleriniz için akması dileğimle..

19 yorum:

  1. Ne güzel bir yazı ve ne güzel bir dilekle bitirilmiş ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim umarım bütün dileklerimiz gerçekleşir :)

      Sil
  2. en güzeli... giden gider giden biter..

    YanıtlaSil
  3. Cok icten bir yazi sonuna kadar haklisin. Aslinda insan yasadikca pisiyor aglama duygusuna karsi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçten bulmana çok sevindim ^^ Çok doğruu.. Yaşadığımız her şey bizi olgunluğa götürüyor, tabi sadece anlamayı bilenleri :)

      Sil
  4. ne kadar da doğru yazmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^^ Hepimizin zamanla öğrendiği bir konuya değinmek istedim sadece :)

      Sil
  5. Tirrekler bak bu kısma güldüm :))) ama yani senin şu soru salgası sorunsalı benim de beynime dank dank ediyor ya çıldıracağım yeminle bak :(( hadi o, bu, şu gidince alışıyorsun bir yerde de sevdiklerinin canını acıtması çek vur daha iyi geriye kalan güzel anlarda halt emiş acıyla birleşince hiçbir işe yaramıyorlar :( ayy ben gene hızımı alamadım neyse anladın sen beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tirrekler kelimesini eklerken güleceğini tahmin etmiştim, amacıma ulaştım :))
      Ben anladım tabi seni. Ama ne olursa olsun anıları gülümseyerek anmaktan başka bir çare kalmıyor ki bize.. Anılarımızı unutarak ihanet edersek onlardan ne farkımız kalır :)

      Sil
    2. ahahah ya galpler sana feda olsun :)) evet şimdi doğru dedin :((

      Sil
  6. Sen ve Hakan Günday çok güzel özetlemişsiniz konuyu. Tirrekleeer!! :D
    Umarım dediğin gibi mutluluktan ağladıklarımız çoğunlukta olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakan Günday'ı hiç okumadım ama denk geldiğim alıntıları o kadar şahane ki, güzel bir kombinasyon oldu hihi ^^
      Ne geldiyse başımıza tirreklerden geldi :D
      Tek temennim o.. Umarım :)

      Sil
  7. gene bir akela döktürmesi...
    yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreği benden güzel olan sana, teşekkür ederim ^^

      Sil
  8. Canım Akelam yine dökmüşsün içini güzel cümlelerinle... Değerini kaybeden birine ağlamamak gerek şu hayatta. İnsanoğlu kıymetini bilmeyeni her zaman el üstünde tutmuyor mu deli oluyorum. Hakan Günday ne güzel de söylemiş, evet bazen anılar da kalmıyor. :) Çok güzel bir yazı olmuş canım benim. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli zannettiğimiz insanlar, beklediğimiz gibi çıkmayınca en çok biz yanıyoruz.. En iyisi başından sınırımızı koymak.. Canım canım.. :) Çok teşekkür ederim :*

      Sil
  9. Ne güzel yazmışsın ! Bu hangi evre oluyor peki bu evreye bir ad lazım akelam 👀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın, bu evreye bir isim koymalıyız.. Bence bunu aramızda tartışalım Zokacığım! :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...