29 Nisan 2016 Cuma

Bad Guys / Kore Dizisi


İzlediğim dizileri de artık yavaştan yazmalıyım diyerek geldim bu sefer. Cheese in the trap dizisini izlediğim sırada çeviri beklemekten usanmış ve Park Hae Jin aşkıyla yanıp tutuşurken Bad Guys dizisine başladım. Öncelikle romantizm arayanlar için kötü haber! Çünkü içerisinde hiç romantizm yok. Türü suç ve aksiyon. Tam benim style yani. Romantizm damarlarım kabarmadığı sürece bu tarz yapımlara yöneliyorum. Seri katiller, gizem, psikolojik vakalar.. Bunları çözerken aldığım hazzı romantizmde alamıyorum. (Böyle karanlık bir tarafımda var ^^) Konusuna geleyim hemen:


Polis Şefi Dedektif Oh Goo Tak görevinde aşırı şiddet kullandığı için işinden uzaklaştırılmıştır. Artan suçlarla mücadele edebilmek için sabıkalılardan oluşan bir ekip kurmak ister. Seçtiği sabıkalılarla ve yanına Müfettiş Yoo Mi Young’u da alarak suçluların peşine düşer.
Karakterlere gelirsek:

Dedektif Oh Goo Tak karakteri ile Kim Sang Joong
Lakabı kuduz köpek. İşinde en iyilerinden. Bir gün kızı bir cinayete kurban gidince mesleğini kötüye kullandığı gerekçesiyle uzaklaştırılır.  Artan suçlar, çözülemeyen seri katil vakaları sebebiyle görevine geri çağırılır, gelirken tek şartı istediği sabıkalılardan oluşan bir ekip kurmaktır ve bunlara çılgın köpekler der.

Park Woong Chul karakteri ile Ma Dong Suk
Nam salan kabadayılardan biri. Yer altı dünyası ile ilgili tüm konulara hakim. Yumrukları sağlam.

Kiralık katil Jung Tae Soo karakteri ile Jo Dong Hyuk
Hakkında hiçbir şey bulunamamış, hiç yakalanmamış işinde usta bir katil. Hapse nasıl girmiş diyecek olursanız kendisi teslim olmuş. Peki neden? Onu izleyip öğrenmelisiniz.

Seri katil Lee Jong Moon karakteri ile Park Hae Jin 
Aşırı zeki ve en genç seri katil ünvanına sahip. Matematik olimpiyatlarını kazanan en genç insan mesea. Ama bir sorun var. . Yaptın denilen hiçbir cinayeti hatırlamıyor.

Müfettiş Yoo Mi Young karakteri ile Gang Ye Won
Ekipteki dengeyi sağlaması için dâhil oluyor. (Bence olmasa da olurmuş, ısınamadım.)


Bu tarz konular ilginizi çekiyorsa 11 Bölümden oluşan bu farklı diziyi izlemelisiniz. Benim favorilerim arasında. Hikaye zaten sağlam ama oyunculuklar o kadar iyi ki. Fazla bilinmeyen, en sağlam yapımlardan biri bana göre. 2. Sezonu gelebilecekmiş gibi bitti. (Aşina olduğumuz bir konu Kdramaların final sorunu ama bu dizinin bitişi gayet mantıklı bir şekildeydi.) Son okuduğum haberlere göre şuanda 2. Sezon gibi bir durum söz konusu değil. Ama umarım bir gün gelir çünkü doyamadım..

Gifler "jungeums.tumblr.com" dan alıntıdır.

26 yorum:

  1. Bende bende sen gibiyim ask mesk belli bir yerden sonra sıkıyor bu tarz dizilerden acayip haz aliyorum. Ustelik pur dikkat olup goz dahi kirpmiyorum:3 aldim bu filmi ben hehehe 11 bolum demek iki gun demek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle yahu, bazen içim şişiyor aşk meşk görmekten.. Nerede ekşın var oraya koşuyorum sonra :D
      Tamamdır o zaman izlediğinde dedikodusunu yapalım :)

      Sil
  2. Hiç Kore dizisi izlemedim bugüne kadar. Ama konusu ve kurgusu güzele benziyor okuduğum kadarıyla. İsimleri çok garip geliyor bana nasıl aklımda tutarım izlersem bilmiyorum. :D Uzak kaldığım için öyle geliyor herhalde. Neyse bir köşede dursun boş kaldığım anda şans vereceğim. İnceleme için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore'nin polisiye-aksiyon dizileri arasında çok başarılı bu dizi.. Özellikle konusu beni cezbetmişti, çok orijinal bir fikir. Ama isim konusu çok doğru, karakter isimlerine izlerken bir şekilde aşina oluyorsun da.. Gerçek isimlerini ben bile ezberleyemedim hala :D Kore dizilerine başlamak istersen efsane dediğimiz dizilerin isimlerini verebilirim :)

      Sil
    2. Şimdi hiç bir fikrim olmadığı için başlamak ister miyim istemez miyim bir şey diyemiyorum. :D Ama bakacağım mutlaka sonrasında karar vermiş olurum danışırım size. Mutlaka şunu izle, çok beğenirsin dediğiniz varsa alabilirim ama. :)

      Sil
    3. Hatun bir arkadaşıma önerecek olsaydım bütün romantik komedileri yazardım :D Ama şöyle yapalım.. Ben şimdilik (tarzınızı da çok bilmediğimden) "Kill Me Heal Me" dizisini ve "Its Okay Thats Love" dizisini önereyim. En azından konularına bir bakın, daha sonra isterseniz türlerine göre bir listeyle yardımcı olmaya çalışırım :)

      Sil
    4. Bilimkurgu, polisiye tarzlarını seviyorum ama güzel olan her şeyi de izlerim. :D Kill Me Heal Me ile Bad Guys daha çok ilgimi çekti mesela. Bakacağım bu ikisine tutarsam daha fazlasını için geri dönerim. :D Teşekkürler. :)

      Sil
    5. Tahmin ettiğim gibi :D Anlaştık o zaman, umarım severek izlersiniz..
      Ne demek, rica ederim :)

      Sil
  3. Ahahah yavru ya inanmayacaksın ama daha birkaç saat önce İlknur izlemem için önerdi :)) acaba siz ikiniz bütün dizileri yuttunuz mu hangi ara izlediniz bana da anlatsana gerçi bende yavaş yavaş oluyorum baksana :D bu arada yemişim romantizmini aksiyon dururken :)) tamam tamam bunu da izleyeceğim söz bak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur yavrum ona yazacağımı söylemiştim, o yüzden söylemiş olabilir. Oda yazacak hatta :)) Benim 2 yıl oldu izlemeye başlayalı o yüzden listem kabarık :D Hepsini yazamıyorum işte yazsam, buralar hep "yeter n'olur Kore dizisi yazma" olacak. En sevdiklerimi yazacağım o yüzden yavaş yavaş hihih^^
      Aynen öyle yaşasın aksiyon! :) 11 bölüm zaten bir hafta sonunda tüketirsin :*

      Sil
    2. Benim rahat 10 yıl olmuştur kore dizileri izleyeli! :D TRT sağolsun bir ara çok güzel diziler veriyordu. ^^ Öyle başladım bende. :))

      Sil
    3. Yaa.. O konuya girersek bende 2009dan beri izliyorum hıh! Canım Trt1 :D Bu virüsü bize bulaştırdığı için buradan kendilerine teşekkürlerimi yolluyorum :))

      Sil
  4. Park Hae Jin der susarım! Psikopatım deyip geziniyordum bu diziden sonra. :D Zaten bu dizideki oyunculuğu sayesinden Cheese in the Trap'ta Yoo Jung rolünü üstlenmesini istedi çoğu netizen. ^^ Gerçekten aşırı güzel gizemli, bol aksiyonlu ve 11 gibi az bir bölümü hak etmeyen bir dizi oldu. Neyse ki açıkça bir şey kalmadı ama Lee Jong Moon'un başına gelmeyen de kalmadı. -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hae Jin.. Çok tehlikeli çok.. Fangirl duygularımı uyandırıyor. :D Cheese in the trap dizisini duyduğumda şartelim atıyor ama hala. Neyse.. -_-
      Park Hae Jin de yazık yavrum ne çekti.. İki dizide de yaşamadığı şey kalmadı ^^

      Sil
  5. Ben de pek romantizm sevmeyen biri olarak bu dizi bana göreymiş kanısına varıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman eminim çok seversin ^^

      Sil
  6. Akelm ın dizilerini sevsinler.... Ben daha sizin dizilere başlayamadım bile ... En son hatırlarsan ; Miyazaki seyretmeye başlamıştım ve ettim de ... Sonra internet mağduru olunca evdeki tüm eski DVD topladım tekrar seyrettim . Ayrıca Game Of The Thornes başladım . Hatta yeni sezonu yakaladım ....
    İnşallah sizin dizilere de bakacağım
    Hunharca öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet,hatırladım bekliyorum yorumlarını da heyecanlıyım o konuda hatta..
      Sen rahata çık ben o zaman önereceğim sana büyük bir keyifle ve mutlulukla :)
      Çok çok öpüyorum ❤

      Sil
  7. Her ne kadar komedi sever birisi olsamda bu tür dizileri de seviyorum ^^ Alayım listeme :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o listeler bir uzadı ki.. :))

      Sil
  8. Akelammm bende yavaş yavaş kendimi atmaya başladım kore dizilerine . Sanırıım bunu sevecek gibiyim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ausemm, yavaştan bulaştırdık Kore virüsünü gibi hissediyorum ^^
      Bu tarz konulara ilgiliysen seversin :*

      Sil
  9. Karakter tanıtımlarını kısa ve öz yapmışsın beğendim. Dizide romantizm yok ama azıcık minicik bir ilgi sevgi pötürcüğü var, yani romantizmden sayılmıyor evet. Güzel diziydi, önemli olan bu diziyi izleyecek moda girdiğinde izlemek yoksa sıkıcı gelebilir. Doğru zaman doğru yer meselesi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim^^ Söylediğin çok doğru, aslında bütün diziler öyle.. İzleyecek modda değilsen eğer sıkıyor bir yerden sonra..

      Sil
  10. Normalde tür ne olursa olsun aşırı olmamakla beraber içinde aşk olan dizileri izlemeyi daha cok seviyirum. Ama nedense senin yazdıkların ve yorumlardan çok pis etkilendim. Ve suan izlemeye gidiyorum.Ve teşekkür ederim😊😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O olay bende de var.. Aksiyon, polisiye bile olsa ucunda kenarında romantizm arıyorum.. Ama burada romantizm eksikliği duymuyorsun. Umarım izliyorsundur ve sende benim gibi hissedersin. Ben çok teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...