7 Nisan 2016 Perşembe

Kamisama Hajimemashita / Anime Yorumu

İlk anime yazımı yazmaya geldim ben! Bir süre sonra buralar hep bu tarz yorumlarla dolacak. Biriktirdiğim ve yazmak istediğim o kadar anime, dizi, film var ki..

Ama ilkimin “Kamisama Hajimemashita” animesi olmasını istedim. Neden? İzlediğim ilk animelerden kendisi ve o zamandan beri Tomoe’ye (asıl erkekimiz) platonik olarak aşığım efenim. Evet. Bu animeyi izlemek için araştırırken hep aynı yorumla karşılaşmıştım: ”Tomoe’ye aşık olacaksınız!” öyle de oldu..  “Anime karakterine aşık olma hastalığı” diye bir hastalık var (anime izleyicileri bilirler)  ve bende o hastalığa yakalandım. Az çok çözdünüz beni bir şeyleri sevdiğimde anlatmaya doyamayan bir çenem olduğunu biliyorsunuz :) O yüzden bu durumun farkına varıp daha fazla uzatmadan tanıtımına geçeyim.



Momozono Nanami'nin babası borçlarını arkasında bırakarak evden kaçar. Eve gelen icra memurları Nanami’yi eşyaları ile kapı önüne atar. Gidecek yeri ve kimsesi olmayan kızımız, parkta otururken köpek tarafından kovalanan ağaca tünemiş bir adam görür. Ona yardım edip köpeği kovar, adam da karşılık olarak Nanami'yi alnından öper ve ona kendi evini vereceğini söyler. Adamın tarif ettiği yere giden Nanami kendini bir tapınakta bulur ve sonra olaylar gelişir.

Spoiler vermeden nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama karakterleri kısaca anlatacak olursam..



Momozono Nanami
Nanami parktaki adamdan alnına bir öpücük aldı ya hani sonra adamın tarif ettiği tapınağa gitti heh işte aldığı öpücük kontrat yerine geçiyor ve artık o tapınağın Tanrısı Nanami oluyor.. :) (Buradaki tanrı tanımları tuhaf gelebilir ama bu fantastik bir anime, gerçeğe dayandırmayalım yani. Yanlış anlaşılmasın..)  Tapınağın hizmetçisi olan Tomoe’yi kendi hizmetçisi yapabilmek için öpmesi gerek peki bu o kadar kolay mı?


Tomoe
Tilki ruhu. Tapınağın tanrısından aldığı öpücükle ona sonsuz itaat eden ve onu koruyan tapınak hizmetçisi.. (Ah my love) Öyle bir karakter ki yemek yapmada çok iyi, temizlik yapıyor ve her şartta önce sizi düşünüyor, koruyor. (Gelde aşık olma) Nanami insan olduğu için ona daha fazla dikkat ediyor, başı acemi Tanrı Nanami ile dertte yani.. :)



Onun dışında anlatmak istediğim bir karakter daha var Mizuki.
Mizuki Yonomori tapınağının yılan koruyucusu. Bazı olaylar sonucu yolu Nanami ile kesişiyor ve kızımıza aşık oluyor. Ömür boyu yanında kalmak istediği için de o uyurken gizlice onu öperek hizmetçisi oluyor.
Tabi bundan sonrası aynı tapınağa sığamayan Mizuki ve Tomoe’nin itiş kakışlarıyla dolu. Şunun gibi.


veya şunun gibi..



2 sezon ve toplam 26 bölümden oluşuyor.  Romantizmi komediyi o kadar güzel işlemişler ki sadece bunun için bile izlenebilir. Hatta yazarken çok özlediğimi fark ettim fırsatını bulduğumda tekrar izleyeceğim (ama Tomoe için hihi ) Bu anime benim herkesi zorla oturtup izletmek istediğim bir anime oldu. Profilimde gördüğünüz kiss sahnesi bu animeye aittir hatta buna eklenen telefon ekranım ve masaüstüm.. Bazı şeyler vardır hayatımda daha iyisi gelse bile yeri hiç değişmeyen, buda öyle işte :)


Gifler Tumblr’den alıntıdır..

 


22 yorum:

  1. ''Kyaaaaa!!'' diye tepki verdim animeyi görünce.❤:D Ah Tomoe, neden Tomoe'sin sen? :D Bu anime yarım kaldı ama ya çoğu şeye açıklık getirilmedi deli oldum. :)) Bir de Tomoe'nin farkında olmadan sinirle Nanami'yi binadan aşağı attığı sahne favorilerim arasında. ❤ Eline sağlık canım, çok güzel yazmışsın. Anime karakterine aşık olma hastalığı bende de var. Yalnız değilsin. ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum :) 3 3 diye diye inlettim yeri göğü ama devamı gelecek inşallah, sonu baya baya açıktı çünkü.. :/ Ah, o sahne diyor başka bir şey demiyorum. Canım Tomoe :D ❤ Biliyorum yalnız olmadığımı kii Bknz: Zen, Naru, Obi.. :))

      Sil
    2. Ah öldürecek bu karakterler bizi. ❤:))

      Sil
  2. Onlar nasıl itiş kakıştır ya :D Giflere gel ihihihi :))) Allam bitmiyor ben 1 senelik tatile çıksam anca izleyip bitiririm dicem ama o bilem zor bence şuan da bana öyle geliyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller dimi :D O kadar izlenecek dizi film okunacak kitap var ki günler yetmiyor biliyorum :/
      Yavaş yavaş tüketirsin ama canımcım sıkma tatlı canını :)

      Sil
    2. Yavru valla ya sorma hepsi biriktikce birikti :))) Artık yavaş yavaş sanmıyorum ben diyim :)

      Sil
  3. Sondaki gifi görünce yine içim pırpır etti, ne güzel animeydi yaa... İnanmazsın ama 2 sezonu da 1 günde bitirmiştim! Mizuki zavallım, pek saftı ama tatlıydı. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimi sondaki sahne beni de çok etkilemişti.. Mizuki de cok tatlıydı haklısın, tam bağrına basmalık :) İnanırım çünkü bende bir şeyi çok sevdiğimde saatine gününe bakmadan tüketiyorum hemen :D

      Sil
  4. Dun gece neredeyse aciyordum ama sukitte ii na yo animesini actim. Ondan sonra bunu izleyim.
    Anime tanitimi yapan blog azinlikta. Boyle tanitim yapan sayfalar izlemem de yardimci oluyor hatta bir ara bende izlediklerimden yazilar yaziyim dedim ama tanitim yazisi yazaman gibi geliyor o yuzden yazmaktan vaz gectim. Yazmaya kalksam zaten bas edemem baya cok var :) Bu arada benimde favori bir karakterim var Kurosaki Ichigo. Senelerdir fanatik takipcisiyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sukitte ii na yo animesini izlemiştim bak çok tatlı bir anime oda :) Söylediğin çok doğru ama o kadar çok var ki izlenmiş yazılacak animeler, diziler gerçekten baş etmek çok zor fırsat buldukça yavaş yavaş yazacağım bende :))
      Söylediğin karaktere baktım izlememiştim ama çok karizmatik duruyor düze çıktığım zaman izleyebilirim, kamisama'yı izledikten sonraki düşüncelerini çok merak ediyorum ama yazmalısın :)

      Sil
    2. Tabiki yazarim. Bu aralar romantik animelere sardim. Kore dizilerine ara azcik ozleyim. Bleach animesini izlemelisin biraz uzun bir anime ama bastan soyleyim ^^

      Sil
    3. Aynı durumdayız bende köşeye iteledim azıcık Kore dizilerini, animeler daha iyi gidiyor bu günlerde :) Şimdi baktım da 366 bölümmüş :D Cesaret edebilirmiyim o kadar uzun anime izlemeye bilmiyorum ama belki ileride.. :))

      Sil
    4. Bitirdim ben bunu eglenceliydi.. Atismalar konusunda haklisin komiklerdi ^^ sanirim romantik animelerde japonlar daha iyi filmlerini cok sevmedim. Ah birde yarim kalmasalar ^^

      Sil
    5. Beğenmene sevindim :) Animeler bir çok diziden daha romantik ^^ Film konusunda sıkıntıları var o doğru bak, Kore'liler deki gibi sonunu bağlamama huyları var maalesef -_-

      Sil
  5. Ayyy yine fransız kaldığım bir konu :-/ Nolucak benim bu halim, başlığı telaffuz bile edemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bu yazılar bir fırsat olur senin için şans verirsin bir gün ^^ İsimler konusunda bende çok kötüyüm ama yazabilmek için google'dan bakıyorum hala :))

      Sil
  6. Hiç izlemedim başlamayı düşünüyorum
    www.emreyildirim.co

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim, izlemelisin ^^

      Sil
  7. tam da izleyecek anime arıyordum, iyi oldu, izleyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledikten sonraki yorumlarını beklerim ^^

      Sil
  8. nası yetişcez senin animeleri dizileri izlemeye. senden seçeyim bundan sona kolaylık olsun bariii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuu.. Nasıl mutlu oldum şimdi şeref duyarım efeniim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...