17 Nisan 2016 Pazar

Sanam Teri Kasam // Hint Filmi

Afiş çok güzel değil mi ya ?
Yine bir Hint filmiyle geldim efenim. Film arayışına geçtiğim cumartesi akşamı (yani dün) için saatler süren arayışlarım sonucu daha önce listeme aldığım “Sanam Teri Kasam” filmini seçtim. Konusu hakkında bilgim vardı. Normalde az da olsa spoiler yerim okurken, bu filmle ilgili özellikle yememeye çalıştım. Sonuç elimde mendiller, Allah da sizi bildiği gibi yapsınlar, keşke spoi yeseydim de çarpılmasaydımlar vesaire vesaire..  Aslında izleyeceğim dizileri, filmleri seçerken dramdan hep uzak dururum. Ama nasıl oluyorsa bir şekilde elim kolum çarpıyor drama. Zaten şu film yazılarıma geri dönüp baktığımda hepsi ağlatmalı, gözyaşılı.. Ah bilmiyorum bu konuda ne yapacağım.. Dizi film geçmişim sağlam olmasına rağmen hep dram filmleri denk geldi yazılarda.. Bir film daha var ki onu sonra yazacağım. Beni en çok ağlatan film konu başlığı ile.. Ama daha var ona çünkü bir dram daha yazarsam vurursunuz beni :D 
Konuyu çok dağıttığımın farkına vararak filmin konusuna ve düşüncelerime geçiyorum.

Saru çirkin olduğunu düşünen ve kimsenin evlenmek istemediği bir kızdır. Kız kardeşinin sevdiği ile evlenebilmesi için önce kendisi evlenmek zorundadır ve bu konu üzerinde büyük bir baskıdır. (Evin büyük çocuğu evlenmeden küçüğü evlenemez durumları..) Alt komşuları Inder.. 8 yıl hapiste yatmış tek başına yaşayan başıboş bir abimiz. Bazı yanlış anlamalar sonucu Saru evden kovulur ve Inder ona yardım eli uzatır. Inder, Saru’nun evine dönebilmesi için evlenmesi konusunda elinden geleni yapar. Sonrası ona gizliden gizliye aşık Inder, ve onu göremeyen Saru..

-Üzgünüm de..
-Üzgünüm..
Filmin konusu bu şekilde.. Beni derinden etkileyen bir film oldu. Hint filmi izlemeyi sevenlere gönül rahatlığıyla önerebilirim. Size duygusunu hissettiren bir yapım. Oyuncuları ilk defa izledim genel olarak beğendim. Yani gözüme batan bir durum olmadı. Zaten filmlerde bütünlüğe bakmayı seviyorum, bittikten sonra bile hala aklımdaysa benim için olmuştur.


Filmden aklımda kalan replik ise.. 
Boş veren insanlar birlikte yaşayamazlar..
Affeden insanlar birlikte yaşayabilir.

Ve evet bu filmde de birden bir şarkı çalmaya başlıyor ve dans ediyorlar :)) Hint filmlerinden bildiğim şarkıları zaten seviyor ve dinliyorum bu filmde de favori parçam budur.

...

Gifler Tumblr'den alıntıdır..

21 yorum:

  1. hint filmlerine açılamadım daha belli başlıları haricinde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hint filmleri konusu tuhaf biraz.. Bir türlü açılamıyorsun, açılınca da çok seviyorsun.. :)

      Sil
  2. Bu filmi merak ediyorum çok görmeye başladım ^^ Listeme alayım en iyisi :)) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet son zamanlarda baya popüler benimde ilgimi öyle çekmişti, ama iyi ki çekmiş diyorum.. İzlemelisin ^^ Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Hint filmi yazılarını okurken kafamda o müzik çalmaya başlıyor hemen, tahmin etmişsindir klasik hint müziğini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ettim ettim, özellikle araştıracağım senin için müziksiz Hint filmlerini.. Varsa eğer.. :))

      Sil
  4. Yaa hakikaten afiş çok iyi... hint filmi izlemiyorum akela! Sen bi de paso ağlamaklı gidiyorsun, ne iş melankolik haller �� çocuk fena değil ama kız haklı ağlamasin da ne yapsın �� ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. Bende bilmiyorum ki ne iş.. Hep denk geliyor gerçi ben hep melankoliğimdir ki :))
      Evet, kız konusunda biraz sıkıntımız vardı.. Ama 2.30 saat olunca alışıyor insanın gözü^^

      Sil
    2. ahahah haklısın az değilmiş :)) Akela! ben de fobi olan kore filmelerine ön yargımı kırmak için cebelleşiyorum, şu aralar film izliyorum hep dramdan gittim paso ağlamaklı, şiştim :))

      Sil
    3. Kore filmleri biraz öyle ya pek sağlam yok varsa da hep dram.. Birde sonlarının açık olması beni daha çok sinirlendiriyor! Listeme bakayım ama bir iki şirin film olması lazım.. Dönerim mutlaka bu konuda :))

      Sil
    4. Bak bakalım akela! only you always, a milioners first love, a werewolf, mr destiny diye galiba o bir tane daha vardı my love my bride bunları izledim 😂😂😂 a moment to remember gece izlerim 😉

      Sil
    5. Shoot Me In The Heart (1 2 güne yazısını yayınlayacağım bu filmin), Chilling Romance, the technicians(kim woobin var, favori filmlerimden), The Beauty Inside ve Love 911 şuanda bulabildiklerim.. Bunlar sevdiğim filmlerden :)

      Sil
    6. Tamamdır, chilling romance listemde vardı, diğerlerini de yazayım, teşekkürler akela!

      Sil
  5. Blogları geziyordum, bir uğrayayım dedim. Bollywood hayranı olarak uç bir senaryo olsa da beğendim filmi. Kızı biraz itici buldum, adamsa iyiydi. Müziklerini hâlâ dinliyorum. Ben de bloguma beklerim canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin o zaman.. Evet kız konusunda biraz sıkıntı vardı, başka bir hatun olabilirdi mesela.. Adamsa bence de iyiydi :))Uğrayacağım mutlaka ^^

      Sil
  6. Okur okumaz tepkim, bu filmi izlemem lazım ,çok güzele benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı ve samimi bir film, konuya kapılıyorsun hemen.. Kız biraz gözüne batabilir aldırış etme, umarım sende seversin :)

      Sil
  7. Hunharca ağlatan film :(( içim dışım bir dünya markası oldu bu nasıl bir senaryo. Son 1 saat sırf hüngür hüngür aģlayalim diye çekmişler 😢
    ~
    Kızı beğenmedin mi gerçekten? Ben özellikle başlarda çok sevimli bulmuştum. Tabi sonra ister istemez bir kıskançlık başladı :) aglaya aglaya aşık etti adamı kendine ki bence haksızlık 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeylerden bahsedebileceğim birini bulduğumda tutup bırakmayasım geliyor.. İyi ki geldin :))
      Film beni gerçekten bitirdi.. Cumartesi gecesi kuzenime izletmek amacıyla tekrar izledim.. Tekrar olmasına rağmen gözyaşlarımdan ekranı göremedim.. :/
      Bambaşka bir film olmuş bu konuda.. Aşkı, doğallığı..
      Kız ilk izlediğimde biraz gözüme batmıştı. Ama sonra tekrar izlediğimde ondan daha iyisi olamaz dedim, beraberken mükemmeller. Dediğin gibi kıskançlıktan çamur atıyor da olabilirim. :D Haksızlık ama be adam o ne güzel sevmekti..
      Sonra hemen gidip instagramdan takip ettim! :D

      Sil
    2. nasıl güzel sevmek ve nasıl güzel seven adamı görememek :) yanı başında inder didinip dururken abumanyulara gönül vermek, he demek, evlenmelere kalkmak... bunlar olmasa çok çok sevdiğim bir kadın karakter olacaktı Saru. Yoksa oyuncu olarak kadını çok beğendim de işte Saru ile bazı problemlerimiz var :))

      iyi yapmışsın, maksat destek olalım yeni oyuncu ;)

      Sil
    3. Ah anlatıp yaramı deştin yine :) Evet, benim yazıda dillendiremediğim konuyu sen söyledin.. O yüzden yıldızımız pek barışmamıştı ama neyse.. :)) Ah inder diyorum sadece :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...