5 Nisan 2016 Salı

Yalnızlık Sek İçilir

Bu güzel Salı günü bir kitap yorumuyla geldim size. Şu anda yazacağım dahil toplam 3 kitabımın da bir hikayesi var. 3üde bana sevdiğim dostlarımdan hediye. Güzel bir tesadüf oldu bu hatta.. Bu bir seri olsun dosttan hediye kitaplar serisi.. (Bana kitaplarla gelen dostlarım var, yerim! :) )
Başlayayım mı?




Hatun Gözde’yi biliyorsunuz hani.. İlk konuşmalarımızda bu kitabı okuduğunu, yazım dilimizin benzediğini, bir göz atmam gerektiğinden bahsetti. Bende şuanda okuyacağım kitaplar biriktiğinden azalttığım da mutlaka alacağım diyerek notlarım arasına almıştım. Lakin (şurada buluşmamızdan bahsetmiştim.) kendileri kitabı alıp da gelmiş. Tabi bunun ihtimalini bile düşünmeyen ben şok! Çok mu uzattım? Kısa keseyim hemen, eve gidip okumaya başlamam ve bitirmem 1 haftayı buldu, malum yoğunluk.. Yazısını yazabilmek de şimdiye nasip oldu.
Kitapla buluşmam ve hikayesi bu şekilde.. Şimdi gelelim kitap yorumuma..

Kitap kısa öykülerden ve deneme yazılarından oluşuyor. İsminden de anlayacağınız üzere konumuz hep yalnızlık..
Kitap hakkındaki düşüncelerime gelecek olursam.. İçimi ısıtan bir kitap oldu. İleride tekrar karıştırabilirim sayfalarını. İçerisinde öyle güzel sözlerde vardı ki can evinden vuran mesela:

“Aşkı tanıdım, yaşadım ve yanıldım.. Sen de oradaydın”
yada
“Bazı aşklar öleceğini bile bile yaşamak gibidir, gideceğini bile bile seversin..”
gibi.

Olumsuz yorum yapmak istediğim konu ise bana karışık gelmesi. Hikayeyi okumaya başlıyorsunuz, karaktere alışıyorsunuz ve tak! Bitiyor. Sonra başka bir bölüme geçiyorsunuz.O bakımdan hikayeler beni pek memnun etmedi diyebilirim.. Ama yazılarını sevdim özellikle yalnızlık aşığı olan bana iyi geldi.

Toparlayacak olursak mutlaka alın okuyun diyemem hiç sevmedim de diyemem.. Araf da kaldığım bir kitap oldu. Gerçekten yazım dilimiz benziyormuş yalnız “Allah Allah”,“çok acayip”,“ee?” dediğim yerler çok oldu :)

Yeni kitap yorumum ne zaman gelir bilemiyorum ama sıradaki ara verdiğim “
Yeter ki aşk koksun hikayeler” kitabı olacak. Kitaptan alıntı ile sonlandıralım yazıyı. 



Huzurlu günler diliyorum

25 yorum:

  1. Biz varız Akela, artık yalnız değilsin <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, artık hep beraberiz ❤

      Sil
  2. Ahahaha çat diye nasıl sonlanıyor ama illet oldum devam etsene be adam niye bitiriyorsun güzelim hikayeyi dimi ama :D bak işte bu yüzden birbirimize benziyoruz ınladım sen beni yavru zaten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle vallahi en sinirlendiğim yerler sonları oldu, ben ne olduğunu anlayamadan hikaye bitti iyi mi?:D
      Evet anladım tabi anlamazmıyım oh, çokta güzel benziyoruz işte :))

      Sil
    2. ahahaha oh ohhh benziyoruz işte birbirimizi aynı öyle dedin :))

      Sil
    3. Evvet, aynen öyle dedim :))

      Sil
  3. Kitabı görünce Serkan Özel'in Kapalı Gişe Yalnızlık kitabı aklıma geldi :) Oradada çok güzel anlatılır yalnızlık. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüp de henüz okuyamadığım kitaplardandır Kapalı Gişe Yalnızlık.. Bir gün onu da okuyayım o zaman :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Bende olan ama daha fırsat bulup okuyamadığım kitaplardan :)

      Sil
  4. Bende çok içerikli hikayeleri ta bitiyor diye alışamıyorum. :D O konuda komik ve gerçek içerikli hikayeleri tercih ediyorum. Aziz Nesin'in kısa hikayeler serisi gibi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir kitabı aldığımda tüm kitabın konusu o olsun istiyorum parçalanmış hikayeler okuyunca dikkatim dağılıp, hevesim kaçıyor :D
      Devam edeceğim diğer kitapta 4 hikayeden oluşuyor gerçi.. Bakalım :))

      Sil
  5. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hemen geliyorum :)

      Sil
  6. Kimse yalnızlığa aşık olamaz yalnızlık bir yaşam biçimi değildir ve asla da olamaz insan doğasına aykırı olduğu gibi doğanın kuramına da aykırıdır bu. Ve özellikle bir bloğu olanlar asla yalnızlığa aşık olamazlar neden mi söyleyecek sözleri anlatacak bilgileri yada yaşanmışlıkları vardır ve bunları dinleyecek okuyacak insanlar ararlar buda yalnızlığın öldürülmesi anlamına gelir :) O yüzden biz buralardayken ve seni okurken sen yalnızlığını zaten katlediyorsun ... Hadi hoş geldin aramıza :) GÜNAYDINNNNNNNN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın :) Okuduğum en güzel yorumlardan birini yazmışsınız öncelikle teşekkür ederim :)
      Söylediklerinizin hepsi çok doğru, insan burada hiç yalnız hissetmiyor kendini daha çok mutlu oluyor. Ama şöyle bir durum var ki benim olayım yalnızlığı sevmekte.. Yani ne kadar kalabalık olursam olayım yalnızlık her zaman bir diğer yarım. Çevrenizde insanlar varken de yalnız olabildiğinize inanırım, benim anlatmak istediğim yalnızlık bu aslında.. Ama hoş buldum :)

      Sil
  7. Merhaba canim. Blog aleminde insan yalniz hissetmiyor hiç. Haftanin blogu seçilmeni tebrik ederim. Ben de beklerim. Sevgiler. Deryaninsporgunlugu.com / delikizinbohcs.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, Çok teşekkür ederim. Geleceğim iade-i ziyarete..
      Sevgiler ^^

      Sil
  8. Şemsiyeli, kız senin bu içten ve samimi yazın sayesinde kitabı okumamaya karar verdim😂😂😂Anladım ki sen beğenmemişsin(arafta kalmak ne yaaa)Beni bir yükten kurtardığın için tekrar tşk ederim.😎😎😎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü veya iyi diyemedim haksızlık olur diye "arafta kaldım" oldu duygularım :D Ne demek rica ederim kendimce yorumlamaya çalıştım sadece :))

      Sil
  9. kitabın adı ne güzel yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimii, çok sağlam bir adı var :)

      Sil
  10. Kitabın adı çok ilgimi çekmişti hatta bir arkadaşıma bahsetmiştim, kitap benim tarzım değilmiş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduktan sonra bende aynı şeyleri hissediyorum maalesef.. :/

      Sil
  11. Akelammmmm kapağına ve ismine bayıldım ! benim için içeriğin haricinde en önemli unsurda kitap kapak ve isim uyumu görsel olarak kendine çekmesi bu da pek bi şahaneymiş ^^ amma velakin hikayelerin az biraz karışık olması biraz rahatsız edici olmuş- okurken garip gelir insana o konuda çok haklısın beni en çok rahatsız eden unsurlardan birisidir, gayet güzel devam ederken konunun yarıda kesilmesi hoş olmuyor - bu sebepten pek bana hitap etmiyor zannımca ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Çayla çok arası olmayan beni bile cezbediyor kapağı ^^ Ama evet söylediğimiz konu biraz rahatsız edici. Bende ısınamadım. Genel olarak asla kötü bir kitap değil fakat çok kopuyorsun böyle olunca da heves kaçıyor biraz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...