11 Mayıs 2016 Çarşamba

Ex-Girlfriend Club / Kore Dizisi

İlişki tablosunu da şuraya ekleyeyim.

Uzun zamandır (Dots dizisi bittiğinden beri) güncel dizileri izleyemiyorum. Özellikle çeviri beklemek işkence gibi geliyor artık derken, izlemediğim eski dizilere bir göz atayım dedim. Sürekli dikkatimi çeken ama bir türlü elimin gitmediği Ex-girlfriend club dizisini tekrar görünce, artık bir bakayım yahu bu neymiş dedim. İlk bölümünü izledim ve sonra 2 günde bitti dizi. Hemen konusuna geliyorum. Büyük spoiler vermeyeceğim için repliklerle beraber anlatacağım. 

Ruh halimi tanımlayan repliklerden bir tanesi..

Bang Myeong Soo (Byun Yo Han) eski sevgilileriyle yaşadıklarını webtoon haline getirmiş, bu webtoon sayesinde de ünlü olmuş bir yazardır. Hikayesi dikkat çektiği için film yapımcıları tarafından filme çekilmek istenir. Bunlardan birisi de eski arkadaşlarından olan Kim Soo Jin. (Song Ji Hyo) Daha sonra eski sevgililer (Jang Hwa Young karakteri ile Lee Yoon Ji, Na Ji Ah karakteri ile Jang Ji Eun, Ra Ra karakteri ile Hwa Young) hikayelerinin filme uyarlanacağını duyunca ortaya çıkar ve çarşı Pazar karışır. Kim Soo Jin’in eskiden hoşlandığı bu adamla ve onun 3 eski sevgilisiyle olan hikayesi başlar.


Konusu genel olarak bu şekilde. En başta izlemeye başlarken konusu fazla uçuk gelmişti bana.. “Nasıl yani bu kadar eski sevgili bir arada ve yaşayabiliyor?” İzlemeye başladıkça zaten carlamaktan başka bir şey yapmadıklarını her fırsatta laf sokma hazırlığı içinde olduklarını görüyorsunuz. Ben sevdim. Romantizmi, komedisi, tadı, tuzu yerindeydi. 


Düşük reytingleri yüzünden 12. Bölümde final yapılmış yalnız.. Reyting düşüklüğünün sebebi aynı zamanda yayınlanan diğer diziler-imiş.  Gayet tatlı bir romantik-komediydi. Benim keyif alarak izlediğim bir dizi oldu. Çok çok iyi değil ama izlediğime kesinlikle pişman değilim. Çerezlik diyelim biz buna.


Not:  Diziyi bu zamana kadar ki izlememe sebebim, başrol erkeği fotoğraflarda gördüğümde ısınamamamdı. Tanımadığımdan sevememiştim. Ama söylemezsem Allah taş eder adamı, nasıl pişmanım anlatamam..  O nasıl bir tatlılıktı yarrabbim. Fangirl duygularım sürekli ses verdi izlerken. (Saklamayın! İzleyenlerinde aynı  fikirde olduğunu biliyorum :D)


Aslında çok daha fazla replik çıkartabilirdim diziden, çünkü o kadar yerinde tanımlamalar vardı ki.. İzlemeye daldığımdan atlamışım hep. :)


Son olarak şu repliği "kulağımıza küpe yapalım" diyerek gidiyorum efenim. 


Sağlıcakla kalınız..

19 yorum:

  1. Çok merak ediyorum bu dizileri ama vakit yok hic 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin en büyük sorunu şu sıralar vakitsizlik.. Bir gün izlersen diye fikir vermiş olayım o zaman :)

      Sil
  2. Merhaba akela :) blogunun gizli yorum yapmayan okuyucusuyum. Ilk yorumum bu. Aslinda nabrutun blogu gibi senin blogunu da telefonumdaki favri listeme almışım cook onceden. Her gün bazen arada girip ne yazdiniz? Bana uyan ne izlemissiniz? Ben de izliyeyim diye bakiyorum. :) blogun cok tatlış :) aslinda ben de 2013 den beri blog acmak istiyorum. Hatta açıp birkac film paylastiktan sonra sirf temami begenmedim diye sildigim blogum vardi. Halbuki cok tatli filmler izlemistim. Neyse sizin blogunuza bakarim artik :) cok konustum ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Hiç olur mu istediğin kadar konuşabilirsin, yorum yazman çok mutlu etti beni.. Öncelikle çok teşekkür ederim :)
      Umarım sana uyan dizi, film yazıları yazmışımdır. Keşke blogunu silmeseymişsin, zamanla düzenlerdin temanı.. Dilerim ileri de bir gün yeniden cesaretlenip açarsın sende, filmlerini merak ettim :)

      Sil
    2. Cook teşekkür ederim. Umarım belki ileride. :) iki film paylasmistim blogumda üç yıl önce. Onları senin de izlemeni isterim. Cok severim ben. Biri abd yapimi filmin adi "Flipped" digeri tayland yapimi "teacher's diary" filmi. Cok film var da paylasmak nasip olmamisti. Sen de izle sever misin bilmem ^-^

      Sil
    3. Genelde tür ve dil ayrımı yapmadan izlerim, çok beğendiğin filmler olursa söyleyebilirsin. :) İki filmi de aldım listeme, hafta sonu fırsat yaratabilirsem izleyeceğim. Konulara baktım şimdi merak da ettim. Sonra sana yorumumu yaparım :)

      Sil
    4. Ben sevecegini umuyorum hadi bakalim. Yorumunu merakla bekliyorum :)

      Sil
  3. Akela!!!! ben bu diziyi izlememişim ki!! atlaya zıplaya okudum, ilk bölümü izledim sonra 2 günde bitti diyorsun beni ordan yakaladın :))

    Beklemek gıcık olmasın diye aralara böyle yayınlanmış olanları serpiyorum ben, diğer bölüm gelesiye :)))

    Kalemine sağlık canım, ilk replik benim de favorim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Fenom.. 2 günde bitirdim çünkü nasıl bağlanacağını merak ettim ayrıca eğlendirdi de beni.. Aslında çok fazla beğeneni yok dizinin de kafa dağıtıyor diye sardım ama pişman değilim hihi :))
      Bende bitmiş dizilere el atıyorum mecbur, cidden beklemek sıktı artık.. O arada diğerleri de birikiyor zaten. :)
      Çok teşekkür ediyor, çok öpüyorum^^

      Sil
  4. Iste bu diye bilecegimiz pek bir dizi kalmadi ya son zamanlarda eski diziler birbirinin aynisiydi nerdeyse ama guzellerdi. Bana mi oyle geliyor. Kore dizi sektorumu degisiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore dizi sektörü hem kendini tekrarlıyor hemde biz zaten alıştığımız için sıkılmaya başlıyoruz. Bende yenilere başlayamadım hiç. Eskiden direk atlardım çeviri beklerdim. Şimdi zaten izlerken sıkıldığım için çeviri beklemiyorum bile. İzleyeceklerim biriksin ona göre tümden izleyip bitiriyorum. Dizilerde eski samimiyeti bulamıyoruz sanırım..

      Sil
  5. İlle seyrettircen bana sen bunlardan birini farkındayım da ; hangisi bahtıma olacak o günü merakla bekliyorum :)
    " Allah taş eder adamı, nasıl pişmanım anlatamam.. O nasıl bir tatlılıktı yarrabbim. "
    gözümden kaçtı sanma :) koptum
    Sevgiler tatlı Akelam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla dizi izlediğimden yazıyorum ama paylaşmam lazım ondan, hihi :) Sen izlemek istiyorum dersen özel olarak önereceğim ben sana ablacığım :)
      O bölüm de.. Bazen izlerken içimdeki ergen kız böyle tepkiler verebiliyor, cidden benim suçum değil :))
      Sevgilerle Didem ablacığım

      Sil
  6. Yavru ahaha biz aynı olmuşuz bende sevince 2 günde hoop bitiriveriyorum :D tamam şimdi ki bitsin sonra buna başlayayım :)) hatta feno da izlememiş ya biz onunla beraber başlayalım ınamm ne güzel oldu ^.^ sonra artık sen bana anime sevdirirsin ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yavrum bazı diziler sarıyor bazıları da öylesine izletiyor. :) Dizisiz kaldığın bir vakit başla, sen şimdi efsanelerden gidiyorsun araya karıştırmayalım bunu :D
      Anime olayı aklımda, dizilerden sıkıldığında el atacağım hemen :)

      Sil
  7. Bi ben başlayamadım bu dizilere ölezeğimmmmmmmmm ama kore tutkunu herkese yolluyorum postlarını Akelam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın Auseeem :D Sen başlamak istersen sağlamlardan önereceğim ben sana :)

      Sil
  8. Dizinin ismini unutup gugıl amcaya etiket şeklinde yazmıştım, ilk sizin blogunuz çıktı. Ne şanslıyım yeni bir yer keşfettim. Okudukça aa evet dedim hep. Elinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gugıl amcaya selam olsun o halde^^ Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için, bende tanıştığımıza memnun oldum :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...