9 Mayıs 2016 Pazartesi

Ghost Hunt / Anime Yorumu

Yeni bir anime yazısı ile geldim, yine. Pazartesi günlerini anime-animasyon film günü yapmayı düşünüyorum. Bir aksilik çıkmaz-çıkarmaz isem bu programa sadık kalacağım. Cuma günleri herkese uyabilecek bir film yazısı, cumartesi ise sırama göre Hint ya da Kore filmleri yazısı şeklinde devam ediyor planım. Çarşamba günü dizi yazısı, diğer günler için ise -uyabilirsem- kitap/keşif/günlük 3lüsünden birileri yazılmayı bekleyecek.. Bence böylesi daha iyi oldu.


Gelelim bugünkü animenin konusuna.. 
Mai Taniyama, hayalet öyküleri anlatmaktan ve dinlemekten hoşlanan bir lise öğrencisi. Yine böyle bir günde okulunda bir gizemi araştırmak üzere bulunan psişik araştırmacı Shibuya Kazuya'yla yolları kesişir. Ve bir takım olaylar sonucu onun yanında part-time çalışmaya başlar. Shibuya’nın asistanı Lin ve daha sonra katılacak olan tapınak rahibesi Ayako, keşiş Takigawa, medyum Masako ve peder John ile birlikte bu 7 kişi paranormal olayları çözmek için bir araya gelir ve macera başlar.

Olay bu şekilde.  Çoğu filmden daha çok korktuğumu ve gerildiğimi itiraf etmeliyim ama.. Baya  baya yoruldum kendimi sıkmaktan öyle diyeyim.  Ama çok sevdim.  Tek sezon, 25 bölümden oluşuyor. 2 3 bölümde 1 olay çözdükleri için de sizi sıkmıyor. Tek eksiği romantizm..  “Arkadaşım Mai zaten Shibuya’dan hoşlanıyor yapsana sen aralarını güzelce niye bizi ekran başında sinirlendiriyorsun!” 

Hiç değilse şu keşiş ile yapsaydınız aralarını!

Büyük spoi verebileceğim bir yer olmadığından rahatça bahsettim konudan, anime izleyicilerinin mutlaka göz atması gerektiğini düşünüyorum.

Not: Benim gibi geceleri evde çıt çıkmazken izlemeyiniz! 
Gif Tumblr'den alıntıdır..

Mutlu haftalar olsun..

16 yorum:

  1. Naruuu <3 En bi sevdiğim ^^ Gerilim-Gizem türü izleyicileri için süper bir anime! :D 3 kere izledim bir daha izlemek istiyorum kesinlikle! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naru'nun ne demek olduğu ile ilgili bir bölümde yazmıştım ama spoi olmasın diye sildim mecburen :D
      Aynen öyle bende mutlaka ama mutlaka izleyeceğim, tekrar! :D

      Sil
  2. Gerilim, gizem türü filmleri çok severim ama anime izleyemiyorum nedense. Animeler beni daha çok korkturyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası inanırım.. İzlediğim için biliyorum, cidden korktuğum yerler oldu. Ama kendini tutup, izleyebilenler için güzel bir anime.

      Sil
  3. Gerilim turunu seviyorum ben. bunuda aldim ben bitirince ugrarim sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın! :) O zaman bitince görüşelim yine^^

      Sil
  4. Anime sever olarak zevkle okudum postuuuu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anime sever arkadaşlarımı görünce gözlerimden kalp çıkıyor :) Çok memnun olduğum keyif aldığına^^

      Sil
  5. Yaa sen gün gün kindine plan mı yıptın hııı :D anlatsana bana da detaylı biz çok ayrı kaldık seninle ağlamak istiyorum :((( bak animelerinin gözünden yaşlar akıyor ya yanlardan heh tam da uygunum şuan da o moda :) bana anime sevdirsene yavru ben ki izlerken sıkılıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik bir plan yaptım ama uyup uyamayacağımı zaman gösterecek, hihi :D Sorma o kadar ayrı kaldık ki.. Üzülüyorum bende. :/ Ama acısını çıkartacağız şu günler bir geçsin❤
      Kore dizileriyle olan aşkın azıcık azalsın izleteceğim ben sana anime, söz^^ Sevdireceğim! :)

      Sil
  6. Çok güzel tanıtmışsın aklımın bir köşesine yazda izleyeceklerim diye yazdım :)
    İnşallah izlerken korkmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, izleyince detaylı konuşuruz o zaman :)
      Açıkçası korkmazsın diyemeyeceğim çünkü benimde korktuğum yerler oldu, ama çok seveceğine eminim. :)

      Sil
  7. Gerilim-Gizem türü dedin bir de anime dedin ...
    ama bende çok birikiyor bunlar mutlaka hatırlatman gerek ödevleri ...
    Emeğine sağlık tatlı Akelam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacığım sorma, benim listemde öyle bir kabardı ki.. Ne yapacağımı bilemiyorum..
      Hatırlatırım mutlaka.. Çok öpüyorum :)

      Sil
  8. Anime diyince akan sular durur bir dönem bi merak sarmıştım ve sürekli izliyordum fakat adını sorsan söyleyemem öylede bi mallığım var :D bunu çok merak ettim bide görseller çok dikkat çekiyor birde gerilim, korku Allah yarebbii :D heycanlandım harbiden ya eline sağlık bebeğim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah yavrum mallık olur mu, ben daha beterimdir emin olabilirsin. Konularından hatırlıyorum sadece :D Gerçekten heyecan verici bir anime, ekşın dolu :D Teşekkür ederim kuzum ❤

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...