13 Mayıs 2016 Cuma

Günlük Gibimsi 2

Günlük olayına alıştığım için hemen yeni birini yazayım dedim. Sevgili günlük, durumlar nasıl biliyormusun? 

Grip oldum. Evet, bu havada nereden aldığımı bilmediğim bir soğuk algınlığı ile cebelleşiyorum. Hava değişimi desek evden dışarı adım atmadığımdan bu hava nerede değişti? Salonda mı? Baya kış gribi gibi bazen severek, genelde de söverek hapşırıyorum. Bakalım, geçecek gibi. Yani umarım, çünkü cidden grip olmaktan nefret ediyorum.  

Şu anda ev halkı

Dün modem arızam yüzünden İnternetim kesikti. Hayat damarlarımdan olan İnternet kesilince yaşam fonksiyonlarım yavaşladı. 17 saat kadar yoktu o sürede bende yoktum. Hissettim. Böyle manyak bir bağımlılığımız oldu işte. Gelişen teknolojinin yan etkileri 15245864. (Aslında o kadar çok İnternet bağımlısı değilimdir. Hatta netim varken her şeyi kapatıp huzura koştuğum da çoktur. Dizi bağımlısı olabilirim ama.) Yine de yapmam gereken işler olduğundan haberleşememek ve Signal dizisinin bölümlerini izleyememek yaşlandırdı beni. 

İnternet yokken ne yapılabilir peki? Kitap okuyayım mesela.. Tamam, okuyalım da hapşırmaktan beynimdeki düşünceler yer değiştiriyor kitaptaki cümleleri nasıl tutayım yerinde? Kitap fikrinden vazgeçip eski göz ağrım televizyona yöneldim. Allah'tan kardeşimde evde de yalnız kafayı yemiyorum, oda çıldırmalar da. Bir de ona televizyon izleyeceğiz deseniz var ya cümlenizin tamamlanmasını beklemez bile bir bakarsınız yok olmuş. Öyle bir tip, benzeşiyoruz biraz. 

Bana en uygunu buydu, o an!

E hadi bir kanalları turlayalım dedik bir baktık Trt1 de “Baba Candır” dizisi var. Diğer kanallar ölüm kanalı gibi. Sinir hastası olmak için izlenebilir sadece. Ben öyle düşünüyorum en azından. Allah kimseyi evlilik programı izlemek zorunda bırakmasın. Amin. Döndük diziye. Zaten daha önce bir iki defa denk geldiğimizden aşinaydık olaya. Yalnız takılıp kaldık. Mecburiyetten başlayan izleme serüveni zevke ve kahkahaya dönüştü. Bilmeyenler için söyleyeyim Kore dizisinden uyarlama. Niye kanımın çektiği belli oldu. Hatta sevgili kardeşceğizim "arada izleriz la 1 2 bölüm" diyordu en son. :D 

Ama oda bitti tabi. Sonra kaldık ortada. Saat saymalar birbirimizi çıldırtmalar derken 17:00 civarı yaptık modemi. Geldi damarlarımdan akan teknoloji. Hemen işlerimi halledip döndüm “Signal” dizisine. (Yazısını pazartesi yazacağım, mutlaka bekleyin.) Finalini de yaptım. Birde 20lik dişim öyle bir tuttu ki, "Sen daha bir şey görmedin" edasında bana bulaşmaya devam ediyor hala. 

Bir adet küçük snapcik ekleyelim.

Ben bunu yazarken saat 3:00 idi. Ama siz şimdi okuyacaksınız. Gözlerim artık acıdan ıslandığından uyumaya gidip günü böyle kapatmıştım.

Bir günüme ortak oldunuz, bende size şimdi mutlu günler diliyorum.

Gif Tumblr'den,  replik Google amcadan alıntıdır.

33 yorum:

  1. Geçmişler olsun.. Evde internet hiç olmadı ama bende ne yapacağımı bilemiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Oda başka bir konu tabi.. Ama emin ol öylesi daha kıymetli :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun bende griple boğuşuyorum 3 gündür nerden geldi bana onuda bilmiyorum sanırım iyi bakmıyoruz kendimize :) Senin gözünden hayatını okumak ne güzel , günlük fikride iyiymiş hem :)
    Şans eseri çıktı blogun karşıma, ilgilenirsen banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba söylediğin gibi kendimize pek iyi bakmıyoruz, çok geçmiş olsun sana da.. Limonlu çaya devam :) Keyifle okumuş olman çok mutlu etti beni teşekkür ederim, hemen ziyaretine geliyorum bende :)

      Sil
  3. Gripten yeni çıkmış biri olarak canı gönülden geçmiş olsun diyorum. Ay o virüs dediğin ne fena bir şey. İnşallah kısa sürer. bu arada umca diye bir şey var; sardunya kökü ekstresi sanırım, pahalı birşey ama ben çok faydasını görüyorum. Oğlumda da kendimde de. tavsiye ederim, sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Umarım kısa sürer, iyice eve kapatıyor çünkü bu meret.. Ben bir araştırayım onu o zaman, sevgilerimle :)

      Sil
  4. Gecmis olsun. Internet yokken neye saracagini sasiyor insan gerçekten de her ne kadar bagimli olmayalim desekde oluyoruz. Bu gibi durumlar icin ben indirilmis dizi yada anime bekletiyorum. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim^^ En iyisini yapıyorsun aslında ben hep indirmeden izliyordum, geçen yaz It's Okay thats Love dizisinin ilk bölümünü indirmiştim. Onu izledim 100. kez :))

      Sil
  5. Benim internet 1 ay gitmişti bir seferinde. İnanabiliyor musun. TAM BİR AY! Eziyet gibiydi işlerimi halledememek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eror verdim. 1 ay mı? Ben bir günde yarım işlerim yüzünden delirme hallerindeydim, seni şimdi düşündüm de.. Allah evlerimizi İnternetsiz bırakmasın, amin :D

      Sil
  6. Akelam kıyamam sana ben .... Geçmişler olsun ... Çabuk çabuk iyileş daha gezeceğiz ya .... Bu arada nerede bizim hatun o da ayrı bir soru ya ...
    İnternetsiz kalmaları bilirim ...
    Ayrıca BOOOOO o benim minik sevimli kızım ... Hastasıyım o animasyonun .... Yeğenime ilk aldıklarımdan ... Sonra bir gün sen Booo yu benden daha mı çok seviyorsun demez mi :)))
    Sevgiyle öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Didem ablam çok teşekkür ederim.. Evet, bir an önce toparlanmak istiyorum bende planlarımız bekliyor :) Bizim hatunla en son Pazartesi 1 2 cümle konuştuk çok yoğundu.. Birazcık firari o.. Bende meraktayım..
      İnternet yokken sinirleniyorum bazen de varken gözüm görmüyor.. Bir acayip..
      Amanın, yeğeninin şekerliği gözümde canlandı da birden nasıl sevilir :))
      Çokça öpüyorum

      Sil
  7. Geçmiş olsun... Diziyi bilmesem de Kore dizisinden uyarlama olması hayli şaşırttı beni.
    Teknoloji, internet elimizin altında ama biz doğru mu kullanıyoruz, iyi mi yapıyoruz kötü mü yapıyoruz bilemiyorum. Bazen ben de çok kaptırıyorum kendimi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. Bizim Kore dizilerinden uyarladığımız başka dizilerimiz de var, sadece bu değil :)
      Açıkçası bende emin değilim nasıl kullandığımız konusunda.. Ama gördüğüm bazı örnekler var ki.. Evlerden ırak. Onlara göre çok çok iyiyiz :)

      Sil
  8. Geçmiş olsun canım, tebessümle okudum yazını. Ben de internetsiz fena olurum zaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebessüm ettirebildiysem ne mutlu bana, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Evde grip olma işini bende çok iyi başarıyorum ve kendime hayret ediyordum neyse ki yalnız değilmişim, yandaşım :)))

    Baba candır uyarlama mı? aaa bilmiyordum, komik ama ben de arada -denk düştükçe, çaresizlikten- izliyor(d)um.

    Signal? hıımm onu bilmiyorum ki :))

    Evlilik programlarının bağımlısı olan çok yaa bi de :)))

    Günlükümsü iyiydi Akela! netin gelmesi iyi olmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığıma sevindim, halimize de üzüldüm.. Nasıl yapabiliyoruz acaba yandaşım ? :))
      Evet uyarlama imiş. Hatta dizinin adını da vereyim. "What Happens To My Family" Biz televizyonla ilgilenmeyenler böyle arada izliyor işte ama tatlı bir dizi..
      Signal benim için efsanedir artık. Bir bak istersen ona.. İzlediğim "en iyi polisiye" listemde ilk 3de daimidir artık yeri diyeyim, sen anla :)
      Evlilik programları ise.. Bir kere izlemek zorunda kaldım en son camdan bağıracaktım yok mu kurtaran diye :D
      Günlükümsü seri olacak sanırım :)

      Sil
    2. Valla ben de merak ediyorum, zor da olmuyor oysa, hiç çaba yok 😂😂😂
      Aaa şu dizilere el atayım senden üç tavsiye geldi, güncel dizide de bölüm azaldı, fırsat bu fırsat bakacağım 😉
      Gelsin seri 😉

      Sil
    3. Diğerlerini at gitsin direk Signal'a yoğunlaşalım :D
      Söz gelecek :)

      Sil
  10. Çok geçmiş olsun şemsiyenin altındaki kız kendi bloğuma da beklerim :) bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ama ben zaten takipleşiyoruz diye biliyordum.. Bir bakayım.. :)

      Sil
  11. Çok geçmiş olsun ^^ "Hava değişimi desek evden dışarı adım atmadığımdan bu hava nerede değişti? Salonda mı?", "hapşırmaktan beynimdeki düşünceler yer değiştiriyor kitaptaki cümleleri nasıl tutayım yerinde?" :)) Çok eğlendim okurken ya ellerine sağlık :3 *

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Keyifle okumuş olman ilaç gibi geldi şimdi bana^^

      Sil
  12. geçmiş olsun yaaa neyse sinyala kavuşmuşsuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Deep sinyali aldım sonunda, mutluyum :)

      Sil
  13. Akelaaaaaaaaaaaa tebessümle okudum çok komik eğlenceli az biraz sıkıntılı bi zaman olmuş :D ama çoğu yerde beni çok güldürdün. çok çok çok geçmiş olsun kuzum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Auseem, böyle gülümsettiğimi söylediğinizde ben daha çok mutlu oluyorum.. Kahkahalarımız daim olsun :) Teşekkür ederim ❤

      Sil
  14. Ayy caps allahım kahkaha attırdın bana ya ������ neeeeyyy o kadar saat internet kesintisi mi valla sen iyi dayanmışsın ben diyim yavru modemi nasıl parçalamadın ben gidip gelip dürterdim ucundan 'sinii sinii hıı haniymiş, gel bakayım internet, çaaatt anneeğğğğ modaaamıııı gırdım beeen' ��bu arada ıhlamuru iç bak bende daha önce öyle oldum 1 hafta toparlayamadım hem de agustos ayıydı burnumdan nefes alamıyordum sen dinlen dinlen :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi hahaha.. Takip edeceğim capslerini bundan sonra :D
      Aslında aklımdan geçti o ve yazamayacağım bir çok şey.. Hatta o gün Ttnet aradı beni, efsane bir konuşmamız var anlatacağım sonra. :D
      Bütün otları içiyorum, ağaç çıkacak zaten içimde.. Şimdi daha iyi gibiyim ama yavrum, teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...