15 Mayıs 2016 Pazar

Happy Birthday To Me!

Eğlenceli kısa bir giriş yapalım mı? Bu biraz uzun bir yazı olacak çünkü..

Cumartesi öğlen (yani artık dün) gribin verdiği dengesizlik ile gayet kendimi salmış,” başlarım işine gücüne kendime ödül vereceğim ben” diyerek uzun zamandır izlemek istediğim “Spirited Away” (Ruhların kaçışı-Miyazaki) filmini izlemek üzere yaptım hazırlıkları. Dakika olmuş 8.. Tam konuya dalıyorum.. Kapı çaldı. Cılız bir ses ama. Delikten baktım birileri kapatmış parmağıyla. Kafamdan milyon tane düşünce geçirerek çok az aralayıp uzattım kafamı. Ana!? Benim Nileep! Şu 14 yıllık dostum olan hani.  Elinde mumları yanan pasta ile.. “Mutlu yıllaaaar“ diyerek serenat yapıyor bana. Tabi ben iptal o anda. Pastanın üzerinde yazanı görünce de patlatıyorum kahkahayı. 

Böyle bir ikiliyiz işte. "Öküz" olayını sonra anlatacağım. :D

Ben fark etmeyeyim diye de 1 gün erkenden kutlamaya gelmiş. Bir de hastayım ya bakıcılık yapacak bana. Bizim hatunla da (annem ile) iş birliği içindelermiş. Uyutuluyordum günlerdir. Şaşkınlığım geçince sorduğum soru şu:
“E bana niye haber vermedin, halime bak!”
Ve gelen harbiden öküzsün tepkisi..
Hayatımın şokunu yaşatan böyle bir dosta sahibim işte.  

Hadi şimdi asıl yazıya geleyim.


Aşk tesadüfleri sever filmini biliyorsunuz değil mi? Orada Deniz karakterinin doğum gününde Özgür karakterine söylediği bir replik var. “Şu an burada olmayabilirdin Deniz diyorum kendime.. Eğer buradaysan bunun bir anlamı var. Bir şey ol, bir şey yap..” bu anlamsız gibi görülen replik her doğum günümde aklıma düşüyor mutlaka. Doğum hikayelerimiz benzeştiğinden sanırım.. Ölü doğan ve sonradan hayata döndürülen bir bebek olduğumdan da olabilir.. Erken doğumla 900 gr doğuyorsunuz ve nefes almıyorsunuz. Şaka gibi gelebilir ama 900 gr doğmuşum. Acayip değil mi? Büyük uğraşlar sonucu yarım saat sonra ık mık diye bir ses çıkıyor, inceden tabi. Hüzünlü bir hikaye gibi.. 
Bu replik de hayat felsefem gibi hatırlatıyor kendini sürekli. Gerçi hala anlamını bulamadım. Bir şey olmak bir şey yapmak.. O karar kararsız bir insanım ki hala bunun da adını koyamadım. Ne yapmalıyım mesela ne olmalıyım? Bütün bunları bir kenara bırakıp iyi insan olmaya karar verdim bende. Gerisi boş gibi. Mükemmel derece de iyi bir insan değilim tabi. Sadece kalp kırmaktan korkan, zararsız bir canlı olmak istedim. Başarabiliyorsam ne mutlu bana. Bir gün buralardan gidersek arkamızda  sadece “iyi insandı be..” sözleri kalacak çünkü. O yüzden bütün gayem bundan ibaret..

Daha gelecek kaç yeni yaş, kaç yeni inanmak inanamamak, kaç yeni sevip sevilmemek yaşayacağım bilmiyorum.. Belki inanıp yeniden kırılacağım belki de inanmayıp olduğu gibi devam edeceğim. Onu da bilmiyorum. Yine de yaşayacağım, yolun götürdüğü sona kadar. Mutlu, mesut, sevdiklerim ve sevmediklerim ile.

Aynı gün 100 izleyiciye ulaşmak da Blog arkadaşlarımın doğum günü hediyesi gibi oldu. Teşekkür ederim.
Aileme, aile olabildiklerime, arkadaşlarıma teşekkür ederim.
Umut veren insanlara teşekkür ederim.
Yorumlarınız da, okurken samimiyetimi hissettiğinizi söylüyorsunuz.. En çok bunun için mutlu oluyorum, teşekkür ederim.
Son olarak kendime teşekkür ederim..  Vazgeçmediğim için..


 İç sesim ile kendime ve bu yazıyı okuyan tüm dostlarıma, arkadaşlarıma aynı dilek ile seslenmek istiyorum:  

Kendin gibi insanlarla karşılaşman dileğiyle.. 

42 yorum:

  1. İlk yorum benden olsun. Yeni yaşın hayırlı olsun. Hayat kısa kaça girdin bilmiyorum ama iyi bir yolda olmak ve burada kalmak elimizde. Ne olacaksan olduğunun en iyisi ol temennim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için ve ilk yorum için :)
      Beraber daha iyi, daha güzel insanlığa olsun..

      Sil
  2. Akela... dondum kaldım. Kitap okuyormuşum gibi oldu ama güzel bir kitap değerli bir kitap ve harika bi yazarın elinden çıkan bir kitabı okuyor gibi. Girişte güldürdün ortalarda biraz hüzün verdin. En önemlisi her zaman ki gibi şahane yazına mis kokan kahvemle eşlik ettim. Sonuç : mükemmel ! herkesin sahip olması gereken bir arkadaşsın (bunu içten, hissederek söylüyorum) her zaman her doğum gününde çok kocaman mutlu mutlu mutluuuuu ! olman dileğiyle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ausem :)
      Öncelikle yazar dediğin, öyle gördüğün için çok büyük onur duydum. Ben senin söylediğin kelimelerden, cümlelerden samimiyetini, söylemek istediklerini çok net anlıyorum. Ve iyi ki demekten korkmadığım bir arkadaşımsın, bunun için ben sana teşekkür etmeliyim.
      Hep beraber çok daha mutlu olalım inşallah..
      Teşekkür ederim canım arkadaşım ❤

      Sil
  3. Yavruu ❤ (copy - paste yıptım ki)
    arkadaşının pastaya yazdırdığı yazıya bende güldüm ��halbüsü bana çok kibar biri gibi gelmiştin :))) 'öküz' olayını anlat mutalaka :)

    900 gram dedin hüzünlendim hayata tutunmışsun anneciğin kim bilir nasıl olmuştur :( neyse ki geçti o günler ve maşallah çok güzel bir kız oldun :) annen ne kadar gururlansa az kalır ^.^ insanları kırmadan güzel şeyler yapmayı düşünmek ve istemek bile senin güzel kalbini ortaya koyuyor :)) son zamanlar da herkes anca mutsuzluğunu etrafa saçmaya çalışıyor ne gariptir ki..

    İyi ki varsın iyi ki doğdun, blogunu iyi ki ama iyi ki (altını çiziyorum) açtın, seninle tanıştım arkadaş oldum ne mutlu bana ❤❤ duygusala bağlicam şimdi seviyorum seni deli kıss :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm, iyi yapmışsın ki :)
      Değil mi biliyorsun sen nasıl kibarımdır.. Aslında o benim telefonumda "öküzüm" diye kayıtlı, hanım bana gönderme yapıyor :D

      Biraz hüzünlü evet.. Ama geçmiş bitmiş, bende en çok anneme üzülmüştüm aslında.. Onun yerinde olsaydım nasıl olurdum düşünemiyorum bile.. O yüzden anneler iyi ki var :)

      Bende altını çizerek iyi ki diyorum, iyi ki ilk mail arkadaşım olmuşsun.
      Çok teşekkür ederim, seviyorum seni dost ❤

      Sil
  4. Allah hayırlı, mutlu, huzurlu ömürler versin canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hepimize inşallah, çok teşekkür ederim❤

      Sil
  5. Mutlu oldum senin adına. Okurken bir hayli şaşırdım da. Bazı yerlerde güldüm. :)
    Öyleyse bu dünyada olmanın bir anlamı var iyilik yapmaya iyi kalmaya devam et sen.:)
    Nice yaşlara, mutluluklara ve nice 100 lere diyelim. :)
    Yazı mı?
    Her zamanki gibi samimi ve okuması keyifli bir yazıydı. Eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zamanki gibi yaşasın gülümsetebilmek :) Bende şimdilik o anlam üzerinde yoğunlaşıyorum, yılmadan devam :)
      Çok teşekkür ederim her sene hep beraber kutlayacağımız nice yaşlarımız olsun. İçten yorumun için asıl ben teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Ne guzel bir dogum gunu kutlamasi:) nice mutlu yillarin olsun hep mutlu ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz böyle güzel insanlarla tanışıp güzel anlar yaşayalım inşallah :)
      Çok teşekkür ederim, hep beraber :)

      Sil
  7. Dogum gunun kutlu olsun. Nice sağlıklı mutlu günlere ins.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çok teşekkür ederim, hep beraber sağlıkla olsun :)

      Sil
  8. Nice mutlu senelere, ne güzel sürpriz yapan dostlarınızın olması😉❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hepimize böyle özel dostlar nasip olsun inşallah :) ❤

      Sil
  9. Ne güzel bir arkadaşın var ve sen de iyi doğmuşsuun :)) Doğum günün kutlu olsuun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz şanslıyım ondan dolayı :) Çok teşekkür ederim canım sağol :))

      Sil
  10. Doğum günün kutlu olsun akela ^^ Şemsiyen gibi cıvıl cıvıl bir ömür dilerim. Mutlu ve huzurlu yaşa ♡ ve de çok sağlıklı 🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim^^ Bollywood filmlerinde ki danslar gibi de kıpır kıpır olsun, hihi :)
      Hep beraber sağlıkla daha güzel günlere inşallah ❤️

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok çok :)

      Sil
  12. Aaaamiiiiinnn hepimiz kendimiz gibi insanlarla karşılaşalım. O halde iiiiiikiiiiii dooooduuuunnn, iiiikiiii dooooduuuunnnn mutluuuu yılllaaarrr saaanaaaa! Doğum günün kutlu ve mutlu olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürekten bir amiin geliyor benden de.. İikii taanıışşttııkk biizz^^
      Çok teşekkür ederim, gülümsettin :))

      Sil
  13. Akela canım benim iyi ki doğdun😊 İyi ki seni tanıdım😊😊 Hayat sana tüm hayallerini en güzel şekilde sunsun😊 Okurken çok duygulandım😊 Öpüyorum kocaman🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Kırmızı Rujlu Blog.. Blana'cığım çok teşekkür ederim^^ Bende tanıştığımız için o kadar mutluyum ki :) Amin, inşallah hep beraber çok daha güzel günlerimiz olsun :) Çok öpüyorum❤️

      Sil
  14. Dogum gunun kutlu olsun akela ^^ aslinda cok.samimi ve ilginç bir kizsin . ilginçlikten kastim ucuk kacik farkli olmaya calisan degilde , ne biliyim degisik bir kiz boyle capcanli civil civil enerjisi yuksek gibi geliyorsun. Yazilarin ilginç geliyor dikkatimi cekiyor belkide ondan ilginc buluyorum. Bak dogum hikayen bile ilginç ^^ enerjini hayatinn boyunca kaybetme. Blog ortaminda merakla yazisini bekledigim kisilerdensin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hem dileklerin için hemde samimi yorumun için^^
      Nasıl görünürüm diye düşünmeden kendim ile konuşur gibi yazıyorum yazılarımı, enerjisi de buradan geliyor sanırım :) İlginç bir tipim aslında doğru bak :))
      Gerçi söyledim biliyorsun ama sende benim keyifle takip ettiğim, konuşmaktan zevk aldığım abla, arkadaşlarımdan birisin :)

      Sil
  15. Yeni yaş mutluluklar getirsin... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hepimize inşallah.. :)

      Sil
  16. Her zaman beni etkiliyor yazdıkların...
    İyi bir insan olmak dünyadaki en erdemli meslek. Zamanında öğrenmezsen meleke kesbedemediğin.
    Çok güzel bir ömür geçir küçük güzel kız. Ve mesleğinde çok başarılı olduğun ve hep meslekdaşlarınla karşılaştığın bir ömür...
    Ablan... :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü işi ustasından öğrendim.. :)
      Şahane insanlarla tanıştım, yol arkadaşlarım oldu. Beraber güzel bir ömür geçireceğiz inanıyorum..
      Dualarımız birbirimizi bulsun ablacığım çok teşekkür ederim :*

      Sil
  17. 900 gramlık seniii. artık elimden kurtulamayacaksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyyo yaşasın! :) 900 gram yeni lakabım olsun, hihi :)

      Sil
  18. Akelaaaaa en tatlısındannsınn vallaa o dokuzyüz gramlık halinle o kelimelerinle o vazgeçmeyişlerinleee :))) mutlu güzel ve keyifle geçen yaşlar dilerimmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya.. Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum şimdi :)
      Hep beraber olsun inşallah^^

      Sil
  19. nice yıllara yeni yaşın kutlu olsun :-))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok sağol :))

      Sil
  20. nice yıllara, boşuna dememişler yiyecek ekmeğin,içecek suyun varsa diye hayat devam ediyor umarım kötülerle karşılaşmadan da hep devam etsin:)bol okurlu yazılar diliyorum :)

    http://sadecenilgun.blogspot.com.tr/ bana da beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum güzel dileklerin ve ziyaretin için :)
      Hemen geliyorum bende :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...