3 Mayıs 2016 Salı

İçim Ses Ver!

Kalemim bu aralar çok zorluyor beni. Kılını kıpırdatmak istemiyor, yazmaya niyetlensem de kafamı karıştırıyor. Fark ettim ki son yazılarım, hep dizi, film, anime olmuş. O zaman bir ses vereyim de karışsın araya hissettiklerim istedim.
Şu ayları ve şu güneşli mevsimleri hiç sevmiyorum, zaten içine kapanık olan bende daha çok kapanma isteği uyandırıyor. (Aslında Mayıs çocuğuyum, niye böyle olduysam..) Peki, böyle zamanlar da neler yapıyorum? Hem hiç bir şey hem de birçok şey! Şöyle ki..
Bulutların yeri hep ayrı..
Birkaç aydır işsiz güçsüz olduğumdan evde pinekleme dönemindeyim.  O yüzden açılış ve kapanış saatlerimin bir sınırı yok. Ama alışkanlıktan ötürü sanırım eskisine göre güne daha erken başlıyorum. Çok fazla gideyim gezeyim alışkanlığım zaten yok.. Ki bu zamanlarda eve kapalı kaldığımı söylemiş idim. Malum güneşin etkileri.. (Yavaştan göz kaşınmalarım da başladı bakalım.) Yıllar yıllar sonra üniversite sınavına başvurduğum için 2. Sınava hazırlanıyorum. Oda yeni rutin planıma girdi gerçi..  (Aklında bir bölüm var mı diye soracak olursanız, ufak tefek bir şeyler var ama “üniversite okuyacağım ben yia!” Kafasıyla başvurmamıştım. Bana da sürpriz oldu. Biraz karışık o konu. Neyse.) Başladığım yeni bir dizi yok. Anime yok. Eski dizilerden izlediğim bir dizi var oda uyumadan önce sadece 1 bölüm, pek izliyorum sayılmaz yani.
Onun dışında çiziyorum. Çizmeye çalışıyorum. Böyle ruhum daraldıysa hep oraya kaçıyorum. Ama durum vahim.. O bile fayda etmiyor gibi. Başlayıp yarım bıraktığım 3 çizim var. Gerçi bir tane favorim var şuanda yapımı sağlam gidiyor, işte bir tek o bana özlediğim sonbahar hissini yaşatıyor 1 2 gündür..  Kitap okuyamıyorum birde. Yaklaşık 2 ay önce başladığım kitabın son 40 50 sayfası duruyor.  Duruyor da elim gitmiyor bir türlü. Bir tek filmler ile aram iyi. Mis gibi takılıyoruz beraber. Hafta sonları 2 3 filmi art arda yapıştırıyorum, kendime geliyorum. Geçen Pazar 3 Hint filmini birden izledim ki sırayla.. Sormayın. (Hala yaşadığıma göre sorun yok gibi gözüküyor. :))) 

Filmleri yazmayı seviyorum ya pek zorlamıyor beni. Ama iş kelimeler ile oynamak olunca, zorlanıyorum. İşte yaptığım çok şey ve aslında hiç bir şey. Çünkü sadece yapıyorum his yok. Hem içimi hissetmiyorum, ne yazabilirim ki?

Bu aralar böyle sallantılıyım yani. Blog yazmıyor olsaydım bütün bunları kendime anlatıp kendimi dinlerdim büyük ihtimalle. Madem yazıyorum, o halde ilk defa blog günlüğü mantığına uygun olsun dedim. İyi yaptım mı bilmiyorum. Yaşayıp yaşamadığımı merak edenlere ses verdim.

Lütfen şu bahar bir an önce geçsin, geçmeyecekse kış uykusu hakkımı bahar da kullanmak istiyorum ben!

Ayrıca..
Miraç kandiliniz mübarek olsun dostlar. Sağlıklı, mutlu ve huzurlu günlere, dualarımla beraber..
Hayırlı kandiller! :)

41 yorum:

  1. Hayirli kandiller. Bu aralar bende de bir durgunluk var az biraz ozgurce takilmak istiyorum kimseye hesap vermeden. Ah bu havalar ters mi carpiyor ki biz evdeki kizlari. Bazen sikiliyorum elimi biseye atasim gelmiyor birseyden zevk almiyorum. Sanirim dds oluyorum "dort duvar sendromu" ^^ Allahim dert vermsin. Bunuda dedim ama iyi mi dedim dogru bir sekilde mi dedim o u bile bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aslında normalde de böyleyim, kaçıp gitme hislerim çoktur da nedense bu sefer rahatsız da etmeye başladı beni. Recep ivedik misali "yetişin gomşular, ölüyoom" demek istiyorum resmen :)) Allah sonumuzu hayır etsin diyelim.. Vallahi ben yazmakla ne kadar iyi ettiysem sende söylemek ile o kadar iyi ettin :)

      Sil
  2. Akela'm gelmeyeyim oralara bakkk..
    Bilirim senin çizim azlarını kalem kırmalarını ...
    Deme ya bahar beni canlandırır kışın da ben solarım ...
    gözlerim şapur şupur aksa da sıcaktan bunalsam da bahar ve yaz :)
    Ara sıra bazı bazı kitap okuma bombardmanına tutulur sonra kesilirsin ... İnternet yokken günde en az 1 kitap ve filmler ayyuka çıkmıştı ... Şimdi yeni kitaplarım başucumda ama elim gitmiyor...
    Çık deniz kenarına az kitap az fotoğraf çizim derken baharı yaşa enerji kazan zorla kendini ...
    Ha bir de film seçimlerini şu sıra değiştir ... Biraz da bizden takıl , sıkıl bizimkisilerden sonra bak her şeyi özleyeceksin ...
    Otur beni çiz mesela :))))) al sana ödev
    Çok bilmiş ben ; yakcam demiş miydim :))
    Bölümlerin de merak konum ona göre ; ne seçecektin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didem ablacığım.. :))
      Elim kolum kalkmıyor yahu cidden ama zorluyorum inan ki..
      Bazen oluyor öyle koşuyorum kitaplara, bu okuduğumdan mı nedir bir türlü devamını getiremiyorum aksine gözüm diğer okumadığım kitaplarda :))
      Deniz kenarı fikrini değerlendireceğim, çok sıcaklar gelmeden :)
      Aslında benim hep yazdıklarım yüzünden öyle, çok üzülüyorum o konuya.. Her tür her tarz filmi izledim, izliyorum ya.. Yazılar ve son zamanlarda ki izlediklerim öyle denk geldi ya.. Tamamen Bollywood filmleri izliyormuşum gibi oldu. Değiştirmeliyim bunu! :))
      Sen iste yeter ki, bu çizim olayına el atacağım :)
      Bölümler olayını da özel olarak anlatacağım sana :*

      Sil
  3. ne güzel ne içten bir yazı olmuş.. sanırım bu mevsim geçişleri hemen herkesi etkiliyor ben de bu durumdayım. üstelik resim de çizmiyorum film de izlemiyorum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, samimiyetle yazdığım anlaşılınca dünyalar benim oluyor resmen :)
      Ama söylediğiniz gibi, çevremde ki herkes mevsim geçişinden muzdarip..
      Geçse de rahatlasak hepimiz^^

      Sil
  4. Aynı durumdayız. Bahar bir çoğumuzun çarptı sanırım. Hayırlı kandiller. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neredesin sonbahar.. Hayırlı kandiller :)

      Sil
  5. Bir zamanlar ben de o durumlara düşmüştüm, yani çok şey yapıp aslında hiç bir şey yapmıyor gibi hissetmek. O bahsettiğiniz sallantı hali yani. Nasıl çıktım ettim bilmiyorum, hayat bu insanı yoruyor bazen sonra bir anda bir şeyler oluveriyor ve hepsini unutuyorsun. Çok içten, samimi bir yazıydı. Keşke fikir verebilseydim, dilerim her şey istediğin gibi olur.
    Hayırlı kandiller.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında benim genel olayım hep bu yönde, bu ruh halini de severim de.. Bahar havası tuz biber oldu sadece. Sonbahar gelince bomba gibi olurum ben^^ Çok teşekkür ederim, samimi bulman bile yeterli benim için.
      Hayırlı kandiller :)

      Sil
  6. Bekledim bekledim ve doğru zamanı buldum, kahvemi yaptım ve yazının başına oturdum. Senin yazılar bende böyle etkiye sahip illa ki güzel bi vakitte okumam gerekiyor iyice sindirmem iyice anlamam gerekiyor :)

    Yaz aylarına girerken bende böyle oluyorum Akelam bloga her zaman büyük enerji ile yazıları yazarım ama bu aylarda sapıtabiliyorum. Kış çocuğyum ve kışı severim. Yazı sevmemin tek sebebi yazlık kıyafetlerim ^^

    Öyle ya da böyle bu durum geçiyor ama geçiş süreci bi hayli sıkıcı. Bir nevi depresyon geçiriyoruz esasında dimi ^^ sen darlandığında uç bana beraber kafa çekelim balım. O güzel ellerine sağlık ve kocaman hayırlı kandiller <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep diyorum yine söyleyeceğim. Senin kahvelerini alıp gelmelerin kadar mutlu eden bir şey yok beni.. Böyle hissederek okunmanın güzelliğini yaşadığım için şanslı hissediyorum kendimi.. O yüzden sana özel bir yazı yazmaya çalışacağım, söz :)
      Yazlık kıyafetler olayı kesinlikle.. Tiril tiril.. Mis ^^
      Aynen evet, bahar depresyonu geçiriyoruz bence. Bünye hava değişimine alışmaya çalışıyor sanırım.. O alışacak diye olan da psikolojimize oluyor :))
      Muhabbetimiz başlasın!^^ Canımın içi, hayırlı kandiller ❤

      Sil
  7. Hepimiz böyel ruh halindeyiz... Ne zaman atlatırız o da meçhul. :)) Yazın her zamanki gibi çok güzel. Ausem almış kahvesini ama benim yok sade takılıyorum. :D Kafamız bi dünya dolanıyoruz ortalıkta bu aylarda hep. Benim unutkanlıkta başladı. :/ Bu arada en sona Doctor'u koydun ya benim kalbimi fethettin <3 :D Hayırllı kandiller tatlımmm <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafalar bir dünya kısmına katılıyorum, keşke sadece bir dünya olsa 3 5 7.. diye gidiyor namussuz.. :D
      Doctor'u seçerken sen aklımdaydın zaten :D Bu Doctor her zaman favorim olacak, hey gidi. Ve David Tennant tabi ki❤

      Sil
  8. O üç filmi bir tek ben mi merak ettim? :) Hayırlı kandiller canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hint filmi sever pek arkadaşım olmadığından sanırım kimse merak etmedi.. :))
      Ama sorduğuna çok sevindim, Söyleyeyim hemen.. "Sanam Teri Kasam" filminin tekrarı ile birlikte "Aashiqui 2" ve "Khoobsurat" filmlerini izlemiştim :)
      Hayırlı kandiller❤

      Sil
    2. O halde bir film yazısı bekliyorum Akela hatun. Gerçi Sanam Teri Kasam ve Aashiqui 1'i izlemiştim. İkincisini ve Khoobsurat'ı merak ettim...

      Sil
    3. Aashiqui serileri birbirinden farklı imiş sanırım.. Aashiqui 2 ve Khoobsurat filmlerini yazacağım en kısa zamanda.. :)

      Sil
  9. Sanırım hava değişimlerinden kaynaklanan bir etki bezen insan kendi kabuğuna çekilip dinginlik isteyebiliyor.Yada adını koyamadığım o ruh hali neyse onu yaşıyor

    ama geçici bir durum :) tecrübeyle sabittir :)

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hava değişimlerinin bir etkeni bu durum.. Bekliyorum köşemde sessiz sakin geçmesini..
      Büyük bir oh çekeceğim geçtiğinde :)
      Sevgiler

      Sil
  10. Akela! yaa anlıyorum ben seni... Her satırda ahahhh bende diye ilerledim.
    Kitap okuyamıyorum... Dışarı çıkmıyorum pek... Geceleri de dediğin gibi 1-2 bölüm kore dizisi...
    haftasonu eşim var Allah'tan ki onla takılıp film izliyoruz :) senden bi farkım bu sanırım :))
    Dağınık paso der "Blog=günlük " diye, sen de bu yayınla hakkını vermişsin ki! Kelimelerle raks etmişsin, darısı başıma ahahaha :)))
    Çizimini çok merak ettim yaaa, geçenlerde de demiştin... heyecanlıyım, görebilecek miyiz?
    Hint filmi hala uzak geliyor bana kore filmi izliyorum yaa ona şaşıyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fenoom.. Hepimiz sanırım aynı sorunlardan muzdaribiz..
      Ben genelde yalnız izlemeyi seviyorum filmleri, ama çok beğendiysem alıyorum kuzenimi yada arkadaşımı zorla izletiyorum.. Bir turda onlarla izliyorum :D
      İlk defa günlük tadını vereyim istedim, azıcık bunalımlı gibi oldu ama.. Neyse hislerim o geçsin istedim.. :)
      Çizim evet, şuanda biri üzerinde çalışıyorum toplam 5 tane yaptığımda yayınlamayı düşünüyorum.. Sanırım 1 haftaya filan yayınlayacağım :)
      Hint filmleri ah.. Bilmiyorum ya sanırım taktım şimdi o yüzden elden geçiriyorum hepsini. Onlar dışında bu aralar dişime göre bir film bulamadığım için sanırım.. :)
      Ama Kore filmlerini seviyorsan Hint filmlerini kesinlikle daha çok severek izlersin, en azından bir yere bağlanıyorlar.. Hihi :))

      Sil
  11. Çok yoğunmuşsun kolay gelsin. Hele bi işe başla çor çocuğa karış o zaman bunalım takılacak halin kalmaz. Ben de deli gibi sabaha kadar hiç uyanmadan uyuma hasreti var sorma. Filmi diziyi unuttuk. Tüm film ve diziler bizim evde çekiliyor. At üzerindekiölü toprağı ay. Ömür kısa. Gelip geçiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediğiniz o kadar doğru ki.. Biliyorum. Sanırım benimki işsizlik yoğunluğu..
      Öyle bir yoğunluğa girdiğimde bende kendi filmimi çekeceğim, konusunu o zaman göreceğiz^^
      Tavsiyelerinizi dikkate alacağım mutlaka. :)

      Sil
  12. sana da iyi kandiller.. neyse bahar bitmek üzere yaz gelince umarım enerjimi de yerine gelecektir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim enerjim sonbahara doğru gelecek büyük ihtimalle, yaz ile ilgili büyük bir sıkıntım var çünkü..
      Ama toparlanacağım en kısa sürede :)

      Sil
  13. Off yavru ya okurken bile içim kıyıldı ben zaten bu moddayım sende üzerine dur tokadımı ben atayım dedim ve çaaattt attın :))) havalar hafiften bunaltmaya başlasa da aynen her şeyi yarım bırakmaya başladım. Kitaplarım yarım yamalak kaldı, film izlemiyorum bir tek dizilere sardım deli gibi oturup dizi izliyorum. Bloga yazı yazasım gelmiyor zorlamakta istemiyorum içimden ne zaman geliyorsa o zaman yazmak istiyorum. Baksana senin son 3 yazını kaçırmışım şu sıra hep geriden geliyorum napim bilemiyorum ki deli gibi uyusak filan :)) o sonda ki gif varya heh işte benim boşvermişlik seviyem o :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya.. Öyle mi yapmışım vallahi bende yorumlar geldikten sonra ne yaptığımın farkına vardım. Normalde yazıları 2 3 gün önceden yazardım sonra yayınlardım. Bu yazı o anda yazılıp yayınlandığından başka bir dünya olmuş. :D
      Yani neden böyle olduk bilmiyorum ama zaten boşvermişliği seven bana bile ağır geldi. O dizi sarması fena ama ilaç gibi geliyor değil mi? Peş peşe izleyince :))
      Keşke uyusak da, geçince uyansak..
      Olsun geriden meriden, sen gel yeter^^

      Sil
  14. Eveeet herkes depresyonda olduğuna göre uykuya geçebiliriz. Ay valla aynen bende de o mod var ama benimkisi doğuştan sanırım. Bir çözümü yok yatıp uyuyacaksın en güzeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim, doğuştan depresyona meyilli arkadaş^^ Şimdi iyi anlaşacağımıza eminim işte :)
      Yatıp uyumalar bize en güzel ilaç..

      Sil
  15. seni çok iyi anlıyorum Akela, bazen ben de öyle oluyorum. Hiçbir şey içimden gelmiyor, sanki her şey anlamsız gibi geliyor. Bırakma kendini, bıraktıkça insan içine kapanıyor. Yaz sen, biz okuyalım <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'cığım❤
      Evet, kenara köşeye çöktükçe daha çok artıyor huzursuzluk.. Açılmaya başlayacağım yavaştan^^

      Sil
  16. Hava ne zaman güneşli olsa kardeşim ve ben , 'hava çok güzel ... Tam hiçbirşey yapmama havası .' Genel halimiz bu , bahar herkesi çarpmış herhalde . Bu arada nasıl 3 film birden izledin, hemde hint filmi ben bir film izleyince kaç gün kendime gelemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneşli havalar iyice mayıştırıyor ondan galiba..
      2'şer saatlik filmler olunca çok zorlamadı beni. Kendini kapatmak isteyenlere birebir.. :)

      Sil
    2. Ben psikolijik olarak zorlanıyorum daha çok

      Sil
    3. Hmm.. Buradan ne söyleyebilirim bilemedim ama yardımcı olabileceğim bir şey olursa ses ver^^

      Sil
  17. olsun yaaa hayat o bulutlar gibi güzel yaa ne güzel çekmişin öyle mavi gök var oldukça hep umutlu oluruz kiiiiii mayışık akelaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulutlar nerede ben oradayım bu aralar^^ Umudumuz hiç sönmesin inşallah Deep.. :)

      Sil
  18. bahar çarpıyor Akela. Daraltma yüreğini. :) Yaz geliyor, az sabır.. Neşe Dolu güneşli günler yakındır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı oldu yalnız şiir gibi :)
      Yazın gelmesine pek sevinemiyorum ama gelsin bakalım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...