30 Mayıs 2016 Pazartesi

Liar Game / Kore Dizi


Uzun zamandır dizi izlemediğimi her yazımda yazdım sanırım değil mi? Sınav bir geçsin ah.. Sonrası biriktirdiklerimi tüketirim ben hemencecik. İşte o zaman buralar dizi yorumu olacak. "Eyvahlar olsun" mu dediniz, öyle duydum, haha :D O zamanlar gelene kadar daha önce izlediğim ve yeri bende ayrı olan dizileri yazacağım böyle arada. Diziyi replikle anlattım çünkü bu repliklerden fazla spoilerlik durum çıkmaz. Yine de 0 bilgi izlemek isterseniz, okumadan geçiniz efenim. Bugünün misafiri Liar Game.


Rakibini kandırarak ve yalan söyleyerek yarıştığın, ucunda 10 milyar won olan bir yarışma. Özel bir test sonucu seçilmiş kişiler bu yarışmaya katılmak için hak kazanır. Bizim saflıktan ve dürüstlükten neredeyse ölecek olan kızımız Nam Da Jeong farkında olmadan bu yarışmanın içinde bulur kendini. Psikoloji profesörü olan Cha Woo Jin, bir takım olaylar sonucu kızımıza yardım olmak için olaya dahil olur. Daha sonra düzenli yarışmacı olarak katılır. Artık birbirlerinin düşmanları mı olmuşlardır?
Kang Do Young ise bu yarışmanın fikir babası ve sunucusu. Ama öyle bir işin içinde ki izledikçe sırlar dökülüyor ortaya.


12 bölümden oluşuyor, 2014 yapımı. Mangadan uyarlama. Fazla spoiler olmayacak şekilde anlattım konuyu. Ama istesem de spoi veremem sanırım. O kadar farklı bir dizi ki. Stratejik hamleler, psikolojik baskılar, akıl oyunları havada uçuyor. Ben bu diziye zaten “beyin yakan dizi” diyorum. Son bölümlere doğru devrelerimden kıvılcımlar çıktığı da doğrudur hatta. 


Geçtiğimiz günlerde 2. Kez izleyince neden yazmıyorum ki bunu dedim. Kore dizilerine ön yargılı olanlar ama psikolojiye bayılanlar bile hiç durmadan izlesin derim direk. “Kore dizisi ne yiaa” diye burun kıvırmayın bu diziye yani! :)



2. sezonu gelebilecekmiş gibi bitti yine ve yine. 2.sezon ile ilgili söylentiler vardı ama kaynadı arada.  Hatta dizinin yazarı ve baş rollerden Lee Sang Yoon dizinin 2. Sezonunu istediklerini söylemişlerdi röportajlarında ama.. Yalan oldu. İlk sezon tadında olacaksa beklerim büyük bir aşkla ama tadı bozulacaksa lütfen gelmesin. Böyle gayet iyi çünkü. 

İlgilenenlere bilgi notu: Lee Sang Yoon ondan sonra 2 dizi çekti ve geçtiğimiz günlerde yeni bir dizi için anlaştı bile.. Yani gelecekse de başka bahara artık.. 


Belirtmeden geçemeyeceğim Kang Do Young karakterini oynayan Shin Sung Rok efsane bir oyunculuk sergilemiş. Sonlara doğru girdiği karakteri kesinlikle görmelisiniz. Bu rolü onun kadar iyi yapabilecek başka bir oyuncu gelmiyor aklıma.
Evet, Park Hae Jin de sayko rollerde çok iyi (ki bayılırım!
) Ama bu karakter başkaydı.. 

Favori repliğim ile veda ediyorum.
Bu aralar kayıplardayım, farkındayım.. Geçecek ama. Döneceğim! :)


36 yorum:

  1. Akela dün bakacak dizi arıyordum aklıma geldi liar game ama 12 bölüm yaa demek ki tutmadı dedim geçtim kendimce ama "beyin yakan" diyorsun başlayayım o zaman ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başla Fenomen hatunum zaten ben özellikle senin seveceğini düşünüyorum. Okuduğum haberlere göre aslında dizi 10 bölümlükmüş, son 2 bölüm ekstradan eklenmiş. Uzasın isterdim 16 bölüme, ama tadı kaçabilirdi. İzledikten sonraki yorumunu merak ediyorum :)

      Sil
    2. Tamamdır bende 👀 indireyim, başlayayım hemen 😊

      Sil
    3. Akela! Çok beğendim heyecanla izliyorum 😉

      Sil
    4. Yaa.. Çok sevindim, bende heyecanlandım şimdi :))

      Sil
    5. Kız harbi aptal ama yaa 😂
      Vakit bulamıyorum bulsam bir çırpıda bitiricem, oyunlar iyi ama oyuncular pek parlak değil 😂 sunucuyu merak ediyorum 😆

      Sil
    6. Aşırı hemde, beni kanser etmişti izlerken :D
      Kız dışında beğenmiştim ben başrol abimizi sevdiğimden de olabilir :D Ama sunucunun devleştiği 1 2 bölüm var.. :D

      Sil
    7. Ahahah Akela! bitirdim şükür son iki bölüme eşimde dahil oldu =)))
      Banka olayında dikkatini çekti son ikiyi izledi ben izlerken şaşırdım yani ;)
      Ben de yazayım, bu sefer ful okudum yanını eline emegine sağlık çok güzel incelemişsin senin çıtayı yakalayamam =)))

      Sil
    8. Çok sevindim ya beraber izlemiş olmanıza, sende sevdin sanırım mutlu oldum şimdi :) Bütün oyunların yeri ayrı bende ama en çok güney-kuzey arasındaki para kaçırma olayını sevdim acayip ekşınlıydı o bölümler :)
      Estağfurullah o ne demek ben yeniyim bu tanıtım konularında sen benim Sunbaennimsin :))

      Sil
    9. Bende şaşırdım, cruel citynin ilk bölümlerinde de eşlik etmişti bu ikincisi yani 😂😂😂
      Evet bankacılık benim de favorim! şaşırttı beni orda kart yedeklemesi yaptı ya önce diğerinin geçersiz olması falan iyiydi, eşimle orda süper dedik 😂😂😂 yazılımci bi de mantığını anlattı falan eğlendik😁
      Yeni eski fark etmez ki kalite bellidir 😂😂😂

      Sil
    10. Ay Cruel City.. Çok yaralıyım ben o diziden, şahaneydi ama.. :/
      Çok güzel oldu ya bu hem ortak bir favori dizimiz oldu hemde sizin beraber izlediğiniz bir dizi olmuş oldu :D Bende kardeşimi zorluyorum izlemesi için de yok nerede.. :D
      N'olursa olsun Sunbaennimsin benim değişmez :D

      Sil
    11. sizin bu muhabbetlerinize bayılıyorum acaba bi gün bende dahil olabilecekmiyiim a dostlar

      Sil
    12. Az kaldı dost, seni de alacağız bu muhabbetlere :)

      Sil
    13. Olacaksın merak etme, o gün yakındır Ause! Değil mi akela 😂

      Sil
  2. Hii bak bunu duymustum bi yerlerde . su aralar benimde dizi durumum da sikintili. Az moladayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde elim gitmiyor da, işte.. Eskilerden bakınıyorum arada. İçinden gelmeyince izlediğinde, çok güzel olsa da dizi sarmıyor. Ramazan bir gelsin de^^

      Sil
    2. he ramazana sakladım hep ondan açıkta kaldım sanırım başlasam mı şimdiden :)

      Sil
    3. Hazır 1 hafta kalmış yavaştan başla istersen :) Bende güncelleri sakladım ramazan sonuna.. "Amaaan sabahlar olmasın" diyerek bitiririm^^

      Sil
    4. Ben guncelleri izledim amaaan bolum beklerim.diye ^^ hatta senin yanda izleneceklerden kopya cektim. Entertainer zaten izliyordum :)

      Sil
    5. Zor dayanıyorum izlememek için ama direneceğim^^ O listeye "Beautiful gong shim","Jackpot","Vampire Delective" de eklenecek de.. Sığmadı :D Entertainer ilk bölümü geçtiğimiz günlerde bitirdim sarmadı gibi.. Kız çok genç duruyor Ji Sung'un yanında ya.. 2 3 bölüm daha izleyip karar vereceğim ona :)

      Sil
  3. 12 bölümlük dizi mi! Enemmm Bollywood'un 400 bölüm dizileriyle ummanlara salmışım kendimi, oy ben nere gidem... ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bollywood'un dizilerine uzanamadım henüz bölüm sayısı gözümü çok korkutuyor.. Ama bir iki defa denk geldim cidden hastası olunası yani :) Belki bir gün❤

      Sil
  4. Hhehehheheh Kore dizilerine yeaaa diyenler ha :) Psikoloji sevenler ....
    Beyin yakan dedin ... listeye alınmalı bu bana ödev verdiklerinin arasında olsun o zaman olur mu ? Unutturma bana yazın...
    Bu arada The Mentalist den güzel olamaz :)))))))
    Sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun ablacığım hatta listeyi gözden geçiririz yine, bazılarını iptal eder bunu başlara ekleriz. Öyle bir dizi :)
      The Mentalist'i izlemedim ama sen diyorsan kesinlikle doğrudur :))
      Öpüyorum çokça❤

      Sil
  5. Tabi diziyi bilmiyorum ama sondaki replik güzelmiş.
    İzleseydim benim de favorilerimden biri olurdu herhalde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bir gün diyeyim o zaman, seveceğini düşünüyorum :)

      Sil
  6. of of bitmez bu diziler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listelerimiz uzuyor sürekli ama.. Yazdan umutluyum bakalım :)

      Sil
  7. Ne güzel diziydi, bende baya bekledim ikinci sezonu ama gelmedi, keşke ikici sezonu da olsaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın! İzleyen bir arkadaşım :) Sanırım bu saatten sonra da gelmeyecek..

      Sil
    2. Kimse izlememiş mi ? Şaşırdım, halbuki ilk yayınladığında baya popülerdi.

      Sil
    3. İzleyenler var tabi ki, söylediğin gibi popüler bir dizi idi. Benim çevremde çok fazla Kore dizisi izleyen arkadaşım olmadığından.. Denk gelince yorumlarda şaşırıyorum sadece :)

      Sil
  8. Allah beniiii :D Yavrucuğum bu dizinin baş rolünde Lee Sang Yoon varmış ya :D neden böyle dizilerde oynarsa. Tüm yakışıklı adamlar romantik komedilerde oynasın pleasee:D
    ellerine sağlık ayrıca sayende ben bile -TÜRÜ SEVMEDİĞİM HALDE- ajusshi için izlesem mi dedim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi evet Sang Yoon'umuz var :D Ama neden sen şimdi böyle diziler dedin ki hıı :D
      Bu adamı romantik komedi de düşünemiyorum olmaz, o bebeksi sıfatıyla kalbim kaldırmaz :D
      Hazır "amaan sabahlar olmasın" günlerimiz geldiğinden 2 bölüm şans ver sonra duruma göre bakarsın 2 bölüm net ama^^

      Sil
  9. Ahahah yavrum :)) az kaldı seninde sınavlar bitiyor sonra kim tutar seni buralar hep bi kore dizisi olur 😊 ben izliyorum ama hala yazmadım bloga esinde bi yazıcam bende. Buna bakmadım shin sung başka dizide izlediğim de sevememistim hep bi psikopat bu 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitsin vallahi daraldım yavrum ya kafamı veremiyorum hiç bir şeye :/ Senin dizi yazılarını 4 gözle bekliyorum ki zaten, aşırı heyecanlıyım :) Bu diziye fırsatın olunca bak sende, abimiz bu dizide çok farklı bir karakterde. Saykoluk yakışıyor ama adama :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...