26 Mayıs 2016 Perşembe

Mim / Kimdir Bu Akela?

Yeni bir mim ile geldim bu sefer. Sevgili Simurg mimlemiş beni, bir kez de buradan teşekkür edeyim kendisine :) Bu sefer ki mim biraz farklı.. Sorulara takılı kalmıyorsunuz, tek bir soru soruyorsunuz. Kimdir bu ... ? Aslında kendim ile ilgili birçok şey anlattım yazılarımda, o yüzden nasıl yapacağım bilemiyorum ama bilmediğiniz özelliklerimi anlatmaya çalışacağım. Başarabilirsem..

kamisama hajimemashita animesinden..
Hadi o halde başlayalım kimdir bu Akela?
15 Mayıs, İstanbul doğumlu, ailesinin büyük kızı. Büyük dediğimde 24 işte. Lisede programcılık okumak için meslek lisesine gittim. Bölümü sevdiğimden de değildi maksat gelecek inşa etmek, yanlış yönlendirme yani. Lakin bizim okuduğumuz dönem programcılığa teknik liselileri aldıklarından bizi web tasarıma postaladılar. Orada da photosop ve flash derslerini görünce kafamdan grafik bölümü sesleri çıkmaya başladı. Ama üniversite sınavı kötü bir zamana geldi ve fırsatı kaçırdım. Kader meselesi işte.

Lise hayatımı çok hatırlamak istemiyorum. Ne yazık ki.

O arada babamın arkadaşı, mağazasının deposuna birini arayınca.. “Seni seçtik pikaçu” olayı oldu. 5 yıl depoda çalıştım, hatun başıma, tek.. Yeni liseden mezunsunuz ve iş hayatına atılıyorsunuz. Para kazanıyorsunuz. İş hayatı size zorluklarla başa çıkmayı öğretiyor birde, bu yüzden hayatı daha erken öğreniyorsunuz. 19 20 yaşındaydım ve 14 tane mağazaya sahip çıkıyordum. İnsanlar ile uğraşıyordum. Kimseye güvenmemelisin kararını da o zaman verdim. Şimdi hatırlayınca hey gidi.. 

Tabi bu 5 yıl yüzünden erken yoruldum, tek başıma o yükü daha fazla taşıyamadığımdan ayrıldım.  Bu aralar evdeyim daha önce belirttiğim gibi. Üniversite sınavına hazırlanıyorum adı altında hazırlanmaya çalışıyorum. Ama sınav olayı hedeften ziyade içimde kalmasın diye.. 

Genel hayatım böyle idi, kişisel özelliklere geçeyim değil mi?
Yalnız kalmayı severim, gerçekten ama.  Çocukluğumda da yalnız bir çocuktum o yüzden sonradan olma bir durum değil bu. Ruhum sıkışıyor bazen, kaçıyorum bende. Blog olayı bir yerde iyi oldu, -olmasam bile-kendimi mecbur hissettiriyor. Yazmalısın, merak edenler vardır illa ki diyorum. Umarım kaybolmayacağım tekrar.

Herkesin birbirine “kralım ben yia!“ gibi davrandığı dünyada -sınırı aşmadan- samimiyetle davranmayı seviyorum. Bazen çocukça yazıyorum mesela, bazen ciddi, bazen de hüzün taşan.. O anda ne hissediyorsam, o. Prenses değilim, öyleymişim gibi davranamam üzgünüm.

Modum çabuk düşer mesela.. Çok mutlu bir gündür ufak bir şey olur anında düşer enerjim ve öyle kapalı bulutlu devam ederim bir iki gün. Genelde de o arada kayboluyorum zaten.


Pop hariç, her tür müziği severek dinlerim, ama hüzün daima kulağımdadır. Cem Adrian yaralarımı iyileştiren adam, Buika kalbimi acıtan hatun, Mark Eliyahu konuşmadan can yakan..

;) işaretinden nefret ederim. Gerçekten sevmem. Yakın çevrem bilir hatta kesinlikle kullanmazlar.

Spagetti, yaprak sarma favori yemeklerim. Yemek seçmem genelde her şeyi yerim. Tek şey dışında. Ciğer.

İstediğim konularda inatçı ve sabırsızım. Ama bazen de öyle bir sabrediyorum ki.. Dağlara taşlara. Bu genelde bir insana karşı oluyor. Fırsat vermek, sabretmek.. En sonunda hiç beklenmedik bir anda sabrım bitiyor. Sonra geçmiş olsun.

İnsanları kolay kolay silmem, silersem de dönüşü olmuyor. Zaten hayatımdakiler ya da girenler bilirler. Dedim ya dürüst olmayı seviyorum, baştan anlatırım her şeyi. Ufak tefek hatalardan dolayı tabi ki kimseye tepki vermem, hepimiz insanız nasıl hata yapmayalım. Ben yapmıyormuyum? Ama karşındakinin samimiyetini sömürdüğünü fark edersem.. Kendi kendine yolu bulsun.

Bağırıp çağıran bir insan değilim, sessizce hallederim işlerimi. Yakıp yıkabileceğim çok durum oldu ama sadece “peki” dedim. Bağırsam değişecek mi? Neden yorayım kendimi?

Çizmek benim için başka bir dünya.. Kendi halimde, kendi dünyamda.. Geleceğimde de yeri olacak mutlaka. Sınav sonrası blogum üzerinden -webtoon tarzı - çizgi roman- çalışmalarına başlayacağım. Çok zor biliyorum.. Ama deneyeceğim.

Türk kahvesini sevemiyorum, fal muhabbeti olursa zorla içerim. Çayla da çok aram yoktur ama kahveye hayır demem. Sütlü olması şartı ile. 

Fotoğraf çekmeyi severim henüz bu yanımı pek gösteremesem de.. Ah, bir makine şart bana.

Tam sevdiklerim bir arada iken.. / Suç ve Ceza bitemedi henüz..

Kitap okumayı seviyorum ama pek fırsat bulamıyorum biraz sıkkınım o konuda. Şu sınav bir geçsin de.. Film izlemeyi de cidden seviyorum. Başka hayatlar izlemek, dünyadan uzaklaşmak hoşuma gidiyor. Bakınız kitap okumanın etkilerinden biri.

Bulutları çok seviyorum birde, sınav sonrası instagram hesabı açacağım bloga, orada "her gün bir bulut" adı altında daha çok fark edeceksiniz bu tarafımı :) 

Çevremdekilere sürprizler yapmayı seviyorum. Duymayı sevdikleri şeyi söylemek hoşuma gidiyor. Karşılığını alamasanız da siz onları mutlu edin, bununla bile mutlu olabilirsiniz.

Bir şeyi çok sevmişsem en yakınımda kim varsa zorla ona da sevdirmeye çalışıyorum böyle manyak bir huyum da var. 

Bir de 1 2 sene öncesine kadar toprağa basamıyordum mesela. Gerçi şimdi de öyle de en azından ay bastı kaçtı yapıyorum :D

Enlerime geçip bitireyim.

Film: Miracle in Cell No.7 / 7.Koğuştaki mucize.
Dizi: It’s okay thats love (aslında bu liste uzunda bu bana özel.)
Şarkı: Bu liste de uzun, sadece Cem Adrian-Bana ne yaptın? ı seçeceğim çünkü acıyan yanlarıma üflemişti bu şarkı.
Anime: Kamisama Hajimemashita.. (Tomoe aşkı yüzünden seçiyorum bunu da. Ah Tomoe neden Tomoe’sin sen?)
Kitap: Senden Önce Ben
Program: Running Man. (Tek geçerim.)

Running Man, yıkıldığım sahnelerden birisi / Dubai bölümünden..

Son satırlar..
Neden Akela? Akela Hintçe de “yalnız” anlamına geliyor. Ve bende bu anlamına tav oldum. Açıkçası kendi ismim kadar seviyorum. Yaşlı kurt anlamına da geliyormuş. Kurtları da çok sevdiğimden ben tamamım ^^ Başka anlamları var mı henüz emin değilim. Dövme yaptıracak cesaretim olsaydı "Akela" yazdırırdım. Net.

Kendimle ilgili daha fazla detay paylaşamadığım için üzgünüm, affınıza sığınıyorum. Çünkü ben kişisel yazıyorum, estikçe.. Kendi ismimle blog açmamamın sebebi de özgürce yazabilmek.. Buna zarar gelmesini istemiyorum. En azından şimdilik..

Uzun oldu biliyorum ama soru işaretleri kalmasın istedim. Umarım merak ettiğiniz sorulara cevap verebilmişimdir.
Sevgilerle efenim.. 

Gifler Tumblr'den alıntıdır..

66 yorum:

  1. Akela'nın anlamı güzelmiş :-)) türk kahvesi konusunda ben de aynıyım fal olmasa içmem bile ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, baya uyuştuk Akela ile :)) Ağır geliyor bana Türk kahvesi o yüzden sanırım, ama fal varsa tamamız^^

      Sil
  2. Canım benim tatlı AKelam
    Hint dilinde bulmuş bak sen ya .... Severim ki seni bennnn...
    Kitap keyfin de , blog yazıların da keyifli , gönlünce olsun ...
    Yüreğinden kopanları izlemeye ve okumaya devam edeceğim ben ...
    Sevgiyle kucaklıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Didem ablam
      Buldum vallahi güzel oldu ama takıldı dilime de.. Çok severim bende seni çok çok..
      Teşekkür ederim zaten sen iyi ki varsın :)
      Kocaman sevgiyle..

      Sil
  3. Pek güzel anlatmışsın kendini Akela hatuncum. Benimle sohbet ediyormuşsun gibi hissettim ve seni biraz olsun tanıdığıma çok sevindim canım. Her şey gönlünce olsun hayatında. Öptüm goccaman ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine hatunum, çok teşekkür ederim. Zamanla daha çok tanışırız inşallah, hem kim bilir belki bir gün hep beraber oturup sohbet ederiz :)
      Öpüyorum çokça❤

      Sil
  4. Akela, söylerken çok hoş geliyor kulağa, anlamını da öğrenmiş oldum. :)
    Sen anlat, biz hem okuruz hem dinleriz. Hem de keyifle. :)
    Benzer yönlerimizin de olduğunu düşünüyorum, özellikle sabretmek konusunda.
    Çizgi roman çalışmalarını da merakla bekliyorum.
    Nefret ettiğin işareti söylemen de iyi olmuş, bilmeden göndeririz ederiz (belki yapmışımdır:D) sıkıntı olmasın sonra. :D
    Dilerim her şey istediğin gibi gider, başarılar dilerim hayatında ve işlerinde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende söylenişini çok seviyorum, hatta kendime öyle sesleniyorum bazen^^ Çok teşekkür ederim, seninde güzel yorumların çok mutlu ediyor beni :) Evet, öyle bir durum var ya dün senin mimini okurken fark ettim bende, benzer özelliklerimiz var. Valla çalışmalarımı bende bekliyorum, nasıl olacak bilmiyorum ama.. Bismillah diyeceğim bakalım. :)
      Onu söylediğim için nasıl rahatladım var ya.. içimde tutuyordum hep, söyledim rahatladım :D Ama estağfurullah olur mu rahatsız hissetme bu konuda, blog dünyasında iken pek takılmamaya çalışıyorum.. :DD
      İnşallah, hep beraber daha güzel günlere olsun :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Akela da şapşik anneyi çok sevdi :)

      Sil
  6. Ama oldu mu şimdi Türk kahvesini içme küstüm bak sana 😞😞 kahve sevmeyene fal da bakmam ben banane bananeeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ama.. Söz içeceğim yeter ki küsmeyin :) Fal içinde değil siz mutlu olun diye severek içeceğim :)

      Sil
    2. Hahhahhahhhahhaa İlahi 😉❤️❤️❤️

      Sil
  7. Bu tanıtımı sevdim, yazı dilin hoş geldi bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmiş olmana sevindim, teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Akela'nın manası da pek güzelmiş .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Bende çok beğeniyorum ne yalan söyleyeyim^^

      Sil
  9. Güzel bir yazıydı :') Benim de canım en ufak şeye sıkılır ve o şey günümü mutsuz eder. Bir de her şeyi kafaya takarım. Bir iş yarım kalmışsa huzursuz olurum filan.. Çizgi roman çalışmalarını sabırsızlıkla bekliyor olacağım ya çok heyecanlandım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Çok istediğim bir şeyse ve yarım kalmışsa dört dönüyorum etrafta.. Benziyormuşuz bak^^ Ay deme öyle.. Ben söyledim de kara kara düşünüyorum şimdiden.. Ne yapacağım, nasıl yapacağım.. Ah :D

      Sil
  10. Akela canım.Mim çok güzel olmuş.Anlaşılır yazmışsın.Bloğuna geldim gördüm çok beğendim.Sevgilerimle kızım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacığım çok teşekkür ederim, beğenmiş olmana çok sevindim. Sevgilerim, saygılarımla :)

      Sil
  11. anamm o akela o akela mı gerçekten :))) hiç aklıma gelmedi. ama iyi isim seçmişsin, güzel duruyor, yakıştı sana.
    ve de ;) işarete çok şaşırdım. niye sevmiyorsun ki, göz kırpıyor işte bir zararı yok aslında :)
    amaa madem sevmiyorsun kullanmayık bundan sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o Akela, bir yanımı bağladım Hintçe ile :)) Aslında liseden kalma bir alışkanlık bu, o zamandan sevemiyorum yani.. Saçma bir düşünce benim ki ama farklı bir anlamı varmış gibi hissediyorum..
      Hayır canım olur mu istediğin gibi konuşabilirsin benimle, nasıl keyif alıyorsan öyle :)

      Sil
  12. Çok güzel olmuş akela! Benim tercihim de senin stilde olacaktır ay emoji de kirpik göz olsa da mı gıcıksın, ben çok kullanıyorum mesela 😂
    Türk kahvesini bende pek sevmiyorum açıkçası, sütlü değil sadece amerikano favorimdir 😊
    Its ok thats love güzeldi ama en değildi benim için akela söyleyeyim 😂😂😂
    Pop sevmiyorsun himm 😂
    Baya şey öğrendik hani daha ne olsun, kalemine sağlık 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Fenomen hatunum sana hepsi serbest, çok kullandığını biliyorum o yüzden kesinlikle sorun olamaz :D
      Sütlü yumuşak oluyor ya, sert içemiyorum :) Ben biraz tuhaf, sorunlu aşkları seviyorum o yüzden sanırım :D
      Birde itiraf edeyim zaten çok seveni yoktur o dizinin.. Bana özel gibi oldu :D
      Pop dinlerim de mecbur kalırsam.. Yoksa cıks.. Kpop olur ama haha! :D
      Çok teşekkür ederim, sen beğenmişsin daha ne olsun❤

      Sil
    2. Ay teşekkür ederim ama dikkat de ederim 😊
      Kahveyi soft, tek shoot ama sadece seviyorum, sert kendime getiriyor o da ayrı. 😄
      Var var seven, baya tavsiye eden vardı ben öyle izledim ama ne bileyim benim tarz belli düz basit net favorim aksiyon gerilim psikolojik fantastik falan 😁
      Dram sevmiyorum pek çok romantik de 😁
      Dizi ostlarina takıyorum, city Hunter ostlari, dots, oh my venus...

      Sil
    3. O zaman sen nasıl istersen diyeyim :)
      O dizide aslında psikolojik hatta Kore'nin ilk psikoloji dizisi idi.. Buram buram aşk kokmuyordu ama Allah Allah.. :D Sen diyorsan vardır bir bildiğin ama^^ Ah ost'lar yüzünden sardım zaten kpop olayına.. Sardıkça sardırıyor adamlar..

      Sil
    4. Evet evet ilk imiş ama ben psikoloji de kill me, hyde jekly me, hello monster bunları daha çok beğendim akela ama ilk oluşuna göre gayet iyi 😉

      Sil
  13. Güzel Paylaşımlar için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için ben teşekkür ederim..

      Sil
  14. Mimledikleri iyi olmuş. Ben de bu kız hem sınava hazırlanıyo hem saatlerce film izliyo diye düşünmüştüm. Kendin için bir fırsatın varsa yine de değerlendirmeni temenni ederim. Çünkü hayat seninde bahsettigin gibi acımasız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok doğru söylediğiniz, deyim yerinde ise dayağı hak ediyorum bu konuda. Bende farkındayım da.. Toparlanıp, daha çok ağırlık vereceğim derslere :)

      Sil
  15. "Akela" benim yeni girdiğim blog aleminde en çok dikkatimi çeken isim olmuştu, kulağa hoş geliyor (burada acayip göz kırpasım geldi ama tuttum kendimi)
    Bu arada cem adriyan seviyorsan "kalben" de seversin bence, bi dinle bak (burada da (ben de ne çok göz kırpıyormuşum meğer :D))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi söylenişi çok güzel oluyor, azıcık şımarayım :))
      Kalben'i biliyorum bir iki şarkısını dinlemiştim, hastası olunabilecek seslerden.. Özellikle "sadece" şarkısı..
      Olmaz ama öyle, nasıl istiyorsan öyle yaz lütfen.. Ben daha rahatsız hissederim :)
      Kocaman sevgiler..

      Sil
    2. Sevgiler o zaman ;) :DD

      Sil
  16. İsmi bende çok sevmiştim ve merak etmistim. Güzel bir anlamı varmış ve dikkat çekiçi bir isim . Umarım hersey hayal ettiğin gibi olur. İstediğin bölümü kazanırsın. Biraz karamsar bulsamda yazını güzel anlatmışsın kendini. Daha 24 yaşındasın daha umut dolu olmani diliyorum 😊 sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, aslında evet yansımış biraz karamsarlığım ama.. Daha fazla umut dolu bakmaya çalışacağım. Hakkımızda en hayırlısı olsun inşallah.. Sevgilerimle :)

      Sil
  17. Ben de spagetti severim Akela. :)) Ben de kimseye kolayca arkamı dönmem, senelerce sabrettiğim çoktur, ancak bir kez silersem kim olursa olsun bir daha geri dönüşüm yoktur.
    Ve Akela'nın anlamı çok güzelmiş, sanırım bir noktada hepimiz akelayız <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi çok sevindim Blana'm, o zaman bir ara toplaşıp spagetti partisi yapalım :) Söylediğin de çok doğru her zaman ki gibi.. Hepimiz Akela'yız bir yerde ❤

      Sil
  18. akela.. ne güzel bir anlamı varmış.. Bazı yönlerimiz benziyor, çok fazla.. seni yakından tanıdığıma da çok sevindim ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevindim seni tanıdığıma.. Böyle bir mim başlattığın içinde sana teşekkür etmeliyiz, birbirimizi tanıma fırsatı vermiş oldun :)

      Sil
  19. Nerden bakarsan bak aynıyız işte yavru ya :)) yalnızlığı seviyoruz, spagetti hastasıyız, inatçıyız, sabırsısız, çizim yapmayı seviyoruz daha da uzar gider işte bence bu yüzden hızlıca kaynaştık seninle. Benzer yönler olunca böyle oluyor :D ben bir tek göz kırpma işaretini bilmiyordum tığam yapmam birdaha :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi yavrum biz seninle daha ilk tanıştığımız andan itibaren kabul ettik gerçeği :) Bu konuda haber bile olduk ötesi var mı :D Ya.. Yap sen aşk olsun.. Dedim ya içinden geldiği gibi yorum yapmalısın :)

      Sil
    2. ahahahah dimi yahu ben senden ilk mailin geldiği zamanı hatırladım bak iyi ki hint filmi yazmışım da sende yorum yazmışsın bana yoksa hızımızı alamayıp nasıl tanışıcaktık ki üstelik sen benim ilk mail arkadaşımsın 😊yerin ayrı bende ^.^

      Sil
    3. Değil mi yavrum? ^^ Daima ilk olacağız ne mutlu bize :)
      Ama tabi ki seninde yerin apayrı❤

      Sil
  20. Akela... yalnızlığın premsesi desem olur mu ki - olur olur sen benim gözümde öylesin premsesimm <3 ^^
    Bazı yerlerde kendimi gördüm bazı yerlerde farklı birisini ama güzel birisini güzel yürekli birisini. Seni yavaş yavaş tanımaya başladım bu yazıda o sürece cuk oturdu. O yüzden paylaştığın gün okumak yerine kafam sakinken, bu yazıya yakışır bir ortamda okumak istedim, elimde kocaman bol -sütlü- kahvemle ! - zira senin yazılarını kahvesiz okumayı düşünemiyorum bile. - Cem Adrian sevdiğini öğrendim mesele üstüne sevindim birde ^^ - bende onun kelebek şarkısını çok severim, lisede ne çok dinlerdim. Şimdi senin yazınla beraber yeniden alevlendi ^^ önümüzdeki bi kaç gün zırt vırt dinlerim artık - Akela ismine gelince önceden dedim mi bilmiyorum ama çok beğeniyorum ve sana çok yakıştırıyorum. ^^ son olarak iyi ki iyi ki seni tanımışım diyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ause.. Yine yorumun ile mest ettin beni. Bu samimi yorumların daha çok yazmaya itiyor beni ve birde feci şekilde utandırıyor tabi.. :) Sana bazen cidden söyleyecek cümle bulamıyorum samimi olmayacak diye üzülüyorum sonra.. Ama sen anlıyorsun beni, anlıyorsun değil mi? :) Cem Adrian severim, farklı bir yerde benim için.. Kelebek de acıtan şarkılardandır ama, sayende bende dinleyeyim hemen :)
      Akela ismi konusunda sanırım bende, benimle bütünleşen en iyi şey olduğunu düşünüyorum.^^
      İyi ki hatun iyi ki❤

      Sil
  21. Akela ile yaniden tanismak , akelanin derinlerine indik hepimiz. Ne guzel anlatmissin kendini uzun olsada sikilmadan okutuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En büyük korkum uzun olup sıkmasıydı, biraz kırptım hatta.. Ama bunu duymuş olmak çok mutlu etti beni. Zamanla daha yakından tanışacağız inşallah, teşekkür ederim :)

      Sil
  22. her zamanki gibi çok tatlı anlatıyon. bi dee umarım bütün dileklerin gerçekleşsin yaaa. şu blog çevremizde en iyiler şirinler arasına sen en önlerden girersin vallaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Deep ama sen hep tatlısın ki^^ Hep beraber dileklerimizin gerçekleştiği mutlu günlere olsun, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  23. Tanıtıcı yazı pek hoş olmuş. :) Yağmur önünde kitap keyfine bayılırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmiş olmana sevindim^^ Yağmur yağarken kitap okumanın huzuru ayrı oluyor :)

      Sil
    2. Kesinlikle! :) Ben de beklerim, sevgiler... :)

      Sil
  24. Seni daha yakindan tanidigima sevindim. Samimi bir kisiligin oldugunu yazilarindan tahmin etmistim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bunları duyduğum için çok mutlu oldum :)

      Sil
  25. Ygs-lys maratonu için başarılar sana. Biraz benziyoruz gibi. Ben de yalnız bir çocukluk geçirdim o yüzden yalnızlık benim için de değerlidir. Ciğer dışında ben de yemek ayırmıyorum. Cem adrian seviyorum. Falan da filan. Bu arada fal bakabiliyorum gel kahve içelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, güzel dileklere çok ihtiyacım olacak sanırım. Ortak özelliklerimiz varmış bak bu daha sevindirici^^ Kahvelerimiz faldan değil de muhabbetten olsun inşallah, aklımda tutacağım ama :)

      Sil
  26. son yazıma bi baksan yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya.. Heyecanlandım hemen bakıyorum :)

      Sil
  27. Çok samimi, çok tatlı bir yazı olmuş. Ben Akela'yı çok sevdim. Tanımama vesile olan deep'e teşekkür ediyorum. Görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunları duyduğuma çok sevindim, teşekkür ederim. Sanırım bende Deep'e teşekkür etmeliyim böyle samimi bir yorum yapan arkadaşımla tanışmama vesile olduğu için :)

      Sil
  28. ya sen kayıp kardeşim filan mısın ki benim :D satırları okudukça kendimi gördüm neredeyse. ben de hayata yaşımdan olgun başlamak zorunda kaldım. en sevdiğim yemek spagetti kesinlikle, sarma da üçüncü olabilir yani :D samimiyet konusunda ben de öyleyim. gerçekten söylediğini ima eden, ardına başka şey gizlemeyen biriyim. iğne sokmak istesem zaten açık açık iğnelerim. beni bile samimiyetsizlikle suçlayan var ama :D
    ınstagramdaki bulut hesabını dört gözle bekliyorum <3 eline sağlık, seni tanımak güzel =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Olamaz mı, olabilir" şarkı sözüyle cevap vermek istiyorum :D Ben senin samimiyetini okuduğum ilk yazında fark etmiştim, sana da söylemiştim hatta. İşte bazı insanlar herkesi kendisi gibi bildiğinden kaçak göçek iş yapıyoruz zannediyor ama.. Bilmiyorlar ki öyle değil :) Anca suçladıkları ile kalırlar :D
      Bende heyecanlıyım az kaldı, buluşacağız❤
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  29. Merhaba Akela, Miracle in the Cell No.7 benimde favori filmlerindendir. Görünüşe göre bayağı ortak noktalarımız çıkacak seninle. :) İyi günler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Elican, ya.. Hem çok şaşırdım hemde çok mutlu oldum o filmin yeri bende ayrıdır çünkü :)
      Yeni çıkacak ortak noktalarımızı büyük bir heyecanla bekliyorum, görüşmek üzere :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...