5 Mayıs 2016 Perşembe

O Zaman Açsın Çiçekler!

Dediniz ki kendini bunaltma bu kadar, bizde bu durumdayız. Hem bak geliyor yaz. Canlan biraz. (Her ne kadar ben direk yaz-ı atlamak istesem de.. El mahkum olduğundan yaşayacağız, seve seve.) Neyse. Hadi zorla da olsa bir adım atayım, içimde direnen çiçekleri bari şurada açtırayım dedim ve tema yenileme işine giriştim. (Bir şeyi yapmaya kafaya koyduysam geçmiş olsun, saat mekân fark etmiyor. İlla ki olacak o.. Hem en sevdiğim hem de en gıcık olduğum huyum budur.)  Dün akşam 9da başlayan yenileme serüvenim gece 5de uykuya yenik düştü.  Birde uykuyu öyle seviyorum ki. Bir yanım “gözlerin yanıyor be, gidip yatalım hadi” diyor diğeri de “Dur bi yia, bu bitmeden nere!?” diyor. En son “susun yoksa çakıcam şimdi ağzınıza birer tane” diyerek, gidiyorum uyumaya. "Ben geldim ey canım uykum" deyip dalıyorum rüyalara.. Uyku ile olan aşk maceramız sabah annemin kahvaltıya kaldırmasıyla son buluyor. Sürüklemesiyle de olabilir, çok şey yapmayalım orayı. ^^ Sonra her şeyi bir kenara bırakıp, kafamda planladıklarımı uygulamaya devam ederken saat 19’a geliyor ve “senin ben var ya..”  modunda son haline geliyorum. Bir iki ufak detay daha ekleyebilirim belki ama çok deşmeyeceğim. 


"Sabah uyanınca ben" başlıklı :D

Baya baya yaz mevsimini  temsili bir tema oldu, açıkçası isteğim de buydu.. Her mevsimde, mevsimine uygun yenilemeyi düşünüyorum.. Bakalım.

Bu arada bütün gün (her zaman ki gibi) bana fikirler veren, destek olan 3. gözüm Nileep’e de teşekkür etmek istiyorum. Gerçi insan 14 yıllık dost olunca “teşekkür ederim” demek resmi bir formalite gibi kalıyor. O yüzden buradan ona kendi usulümüz ile sesleniyorum:
Pampa, kralsın! :D


Ve tabi ki ablam Nabrut’a.. Her zaman ki desteği için.. Sonsuz minnettarım.

Sevgili baykuş tumblr'den alıntıdır.

28 yorum:

  1. Blogunuzu çok beğendim.Yazınızda harika..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hoş geldin :)

      Sil
  2. Sabah uyanınca ben o baykuştan beterim biliyor musun? <3
    Yine süper yazmışsın tatlım benim ^^
    Ayrıca blogunun yeni hali dehşet güzel! Eline, emeğine sağlık! :D <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sabah kimse beni geçemezdi ama :D
      Canımsın ❤
      Beğenmiş olmana da sevindim ayrıca ^^ Çok.. Çok teşekkür ederim :*

      Sil
  3. Baykuş bana da çok benziyor saat 12 de kalkan biri olarak :) saat 12 ye alarm kuran biri gördünüz mü o benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saat 12 ye alarm kurmak mı? :) Daha sonra bir yerde duyarsam bunu adını anacağım kesinleşti^^

      Sil
  4. Tam yazlık olmuş bu tasarım gerçekten de. :) Sade, iç açıcı, bol çiçekli... :) Hayırlı olsun, güle güle kullan. Tasarım hikayesini okumak da çok keyifliydi. Kesinlikle ben de bir şeye odaklandım mı bitmeden kalkamıyorum başından. Her defasında kendime kızıyorum ama huyum böyle, napalım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz cicili bicili oldu ama yaz havası olsun dedim :) Huyumuz kurusun, sanırım birazcık takıntılıyız.. Taktık mı geçmiş olsun :))
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Öyle güzel akıcı bir dille anlatmışsın ki o anları seninle birlikte yaşadım sanki :) annenin uyandırma kısmını hayal edebiliyorum benim annemde sabahın erken saatlerinde başıma dikilirdi :)
    gayet güzel olmuş blog
    ayyyy birşeye taktı mı takma huyu bende de var illa o işi halledip öyle uyuyacağım :) gecenin bir yarısı kolumdaki manşetin imitasyon derisi soyulmuştu ne yapabilirim şöyle mi olsa böyle mi olsa diye düşünürken :) sabaha deriyi komple söküp altındaki kumaşı ortaya çıkarmışlığım vardır:) sadece işime gelen şeylerde böyleyim Allahtan her işim öyle değil yoksa vay halime

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunda o hissi verebildiysem ne mutlu bana :)
      Bizim hatun da kahvaltıya kaldırmayı çok sevdiğinden sabahları ufak çaplı savaşıyoruz hala :)
      O kadar iyi anladım ki seni, yapmadığım şey değil benimde :)) Sadece işime gelen şeylerde böyleyim kısmı çok doğru, istiyorsam Fizan'a giderim istemiyorsam kafamı camdan çıkartamıyor kimse.. Bir acayip durumlar :)

      Sil
  6. Ellerine sağlık, şemsiyene bayıldım 💕💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmiş olmana sevindim❤

      Sil
  7. Ahh ahhh blogla vaktinde bende cok ilgilendim ama bu blog header isi cok zor iyi valla ustesinden gelebiliyorsun. Ben takas etkinliginde sawakoya yaptirdim . ^^ simdide bozulmasin diye duaciyim. Yeni tema hos durmus gule gule kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle çizmekle boyamakla filan ilgilenmeyi seviyorum ya o yüzden pek zor gelmedi bana.. Sadece bloga uyup uymaması yordu her seferinde, baştan baştan yapmak çıldırttı diyebilirim. Çok teşekkür ederim^^ Öyle bozulması yada herhangi bir durum olduğunda, yardımcı olabileceğim bir şey olursa biliyorsun.. Ses verirsin :)

      Sil
    2. Valla ha mi ^^ sevindim bunu duyduguma ahahaha cok sukur diyelim nazar degmesin iyi gidiyor :)

      Sil
    3. Tabi kii :) Ama yine de dua edelim düzenin bozulmasın^^

      Sil
  8. ahahahahah 😂😂 gözler ne konuşmuş öyle ya 😂
    Yavru ınaaağmmm ni kadar da güzel olmuş bu blog böyle :))
    Şemsiyen bilem çiçeklenmiş yazın da güneş açtırsana ay ne güzel olur kışın kar taneli ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Vallahi aynıydım, haha :DD
      Çok teşekkür ederim kuzucum :) Aynen mevsimine uygun kullanışlı şemsiye olacak inşallah ^^

      Sil
  9. çok tatlı olmuş güle güle ferah ferah kullan yazın sana gölge yapsıııın ağaç gibiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Deep.. Çok teşekkür ederim. Hepimize huzur gölgesi olsun inşallah :)

      Sil
  10. Çok güzel olmus. Semsiye de cok sirin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmiş olmanıza çok sevindim :)

      Sil
  11. Açsın çiçekler açsın...

    YanıtlaSil
  12. Ferdi Tayfur'un şarkısı geldi aklıma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman.. Çiçekler açsın böcekler ötsün :)

      Sil
  13. melodisi kulağımda dolanıyor şuan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası aynı durumdayız, bende yorumlardan sonra mırıldanmaya başladım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...