1 Mayıs 2016 Pazar

Shoot Me In The Heart / Kore Filmi


Dizileri biriktirmeye karar verdiğimden beri filmlere sarmış durumdayım. Ruhuma iyi gelecek şeyler izleyeyim de huzur bulayım dediğim bir akşam, daha önce haberlerini görmüş olduğum bu filme Yeppudaada rastladım. Konusunu okuduğumda başıma gelecekleri bilmeme rağmen hazırlıklarımı yaptım ve başladım izlemeye..



Konusunu kısaca özet geçelim.
Soo Myung, (Yeo Jin Goo ) annesinin ölümü nedeniyle yaşadığı psikolojik sorunlar yüzünden, babası tarafından hastaneye yatırılır. Orada Seung Min (Lee Min Ki) ile karşılaşır oda ailesinde ki miras kavgaları yüzünden hastaneye zorla yatırılmıştır. Filmde Psikiyatri hastanesinde yolları kesişen bu ikilinin dostlukları, hastaneden kaçma teşebbüsleri anlatılıyor.


Ben filmi sevdim hatta çok sevdim. En başından beri izlerken yüzümde buruk bir tebessüm vardı, hep öyle izledim. Sinirlendiğim, kahkahalar attığım, gözlerimin dolu dolu kaldığı yerler de oldu. “Kore filmlerine” aşinaysanız ve “bu tarz filmleri” seviyorsanız bir göz atmalısınız derim. Onun dışında "mutlaka herkes izlemeli" diyeceğim bir film değil. (Kore dizileri ve filmleri ayrı seviyelerde çünkü..) Biraz da filmlerin verdiği tatların izlerken ki ruh halimizle bağlantılı olduğuna inanıyorum. Havanın kapalı olduğu bu Pazar günü film arayışında olanlar için, iyi bir alternatif olabilir. 

İzlemek isteyenlere şimdiden iyi seyirler!

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım seversiniz.

      Sil
  2. Yeo Jin Goo'nun filmlerini ve dizilerini severek izliyorum ama korelilerin filmlerini genel anlamda beğenmem. :/ Dizilerinde olduğu gibi filmlerinde de sonunu bağlayamadıkları gibi işleyiş açısından zayıflar ama bu filmin konusu güzelmiş. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle pek yokluk çekmediğim zamanlarda filmlerine yönelmiyorum, yoruyorlar beni yahu -_-
      Bende konusu için izledim filmi, diğerlerine göre bir tık daha gideri vardı.. :)

      Sil
  3. Bu filmi izleyeyim ben Akela! ;)
    Konusu iyi gibi, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore filmine aşina olduğundan ısınacağını düşünüyorum :)
      Umarım severek izlersin..

      Sil
    2. Seni mi kırcam Akela! yaa izlerim ne olacak altı üstü 1,5-2 saat değil mi :)

      Sil
  4. Yavru ya bu ne hız allasen dizileri gömdün, yedin, bitirdin hızını alamayıp filmlerine mi başladın eyvahlarrr olsun :))) Fenoda üste yorumunu bırakmış filmleri çok güzel olmuyor dizileri daha iyi demişti :)) Ben bir bitireyim dizileri de senle artık birlikte film patlatırız ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyorum ya, hepsini yazmaya kalksam dolup taşacak buradalar da herkesin izleyebileceği filmleri seçmeye çalışıyorum sadece :)) Çok doğru, sen dizilerden devam et daha önce filmlerini izlemediysen hiç sarmaz.. :)
      Aynen öyle biz başka ortak bir film buluruz seninle❤

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...