11 Haziran 2016 Cumartesi

Aashiqui2 / Film Yorumu

Hint filmleri yazılarıma ara vermiştim, özlemiştiniz değil mi? Evet, bu cümleyi okuduktan sonra ne söylediğinizi biliyorum. :)) Hint filmleri ile yıldızı barışan, yazısını bekleyen henüz çok fazla blogger arkadaşım yok, ama sosyal medya hesaplarımdan öyle güzel geri dönüşler alıyorum ki.. Benim için bu bile başlı başına yazma sebebi.. O yüzden işte geldim ben yeni bir film ile, hadi yazısına geçelim.


Aashiqui2 filminin adını sıkça duyup afişleriyle sürekli karşılaşıyordum. Hele müzikleri.. Zaten ezberlemiştim. Fırsat yarattığım günlerden bir gün hadi bir izleyeyim şunu diyerek koyuldum yola.

Rahul Jaykar (Aditya Roy Kapoor)  kariyerinin zirvesindeyken alkol sorunu yüzünden dibe inmiş bir süper stardır. Aslında bu durum da umurunda değildir, halinden memnundur. Arohi Keshav Sirke (Shraddha Kapoor) ise barlar da şarkı söyleyen, yeteneği henüz keşfedilememiş, sessiz sakin hayatına devam eden bir kızdır. Yolları tesadüfen kesişen bu ikili, kendilerini aşk ve alkol arasında geçecek olan bir savaşın ortasında bulur.


Filmin konusu bu şekilde. Gayet sevilen ve bilinen bir film.. Ama şöyle bir durum var ki asıl popüler olan şey bu filmin müzikleri. Filmden çok müzikleri elden ele dolaşıyor. Ne yalan söyleyeyim ben bile müzikleri için başladım izlemeye.. 

Not: Merak eden olursa diye.. Şarkıları seslendiren müzisyen 
Arijit Singh imiş. Sunn Raha Hai Na Tu ve Tum Hi Ho şarkılarını linklerinden dinleyebilirsiniz..


Film o kadar güzel işlenmiş ki.. Hint filmlerinin en güzel yanı da bu. Filmden çok bir hayatı izlediğinizi hissediyorsunuz.. Ve ütopik karakterlerin olduğu bir film değil tamamen insan oldukları bir film. Kararları, hareketleri..  Sonuna kadar romantizmi hissediyorsunuz. Hatta aşkı hissettiğim sayılı filmler arasındadır diyeyim. Konusu için romantik, dram ve müzikal diyebilirim. Müzikal diyorum da sağdan soldan çıkıp dans etmiyorlar, gayet hastası olunası şarkıları ile sahneleri var..  Vakit kaybı demeyeceğim, iyi ki izlemişim.


Yalnız baş rollerin uyumu çok iyi. Zaten birçok izleyici tarafından “keşke birlikte olsalar” listesine eklenmişler. Bende shipledim, geçmiş olsun!  (Son okuduğum haberlere göre şuanda yeni bir film çekiyorlarmış beraber)

-Aarohi

+Hıı.. Efendim?
-Yok bir şey.. Öylesine.

Bir cumartesi gecesi elinizde kahveniz farklı hayatlar ve gerçek bir dünya izlemek isterseniz, önerebileceğim bir film.  Spoiler yemek istemeyenler lütfen son satırı okumasınlar çünkü söylemek istediğim 2 3 cümle var.

Büyük Spoiler
Film bittikten sonra kalbime oturan öküz beni ağlatmadı, sinirlendirdi.  Bütün filmler mutlu sonla bitecek diye bir şey yok, çoğu filmi mutsuz son olmasına rağmen kabul ettim. Ama bu filmi kabul edemiyorum. “Korkak!” diye haykırmak istiyorum sadece..

GiflerTumblr’den alıntıdır.

36 yorum:

  1. Çok eskiden izlediğim yarım bıraktığım bir filmdi, sıkıldığımı hatırlıyorum. Şimdi izlesem belki de fikrim değişir, bilmiyorum. Ama tum hi ho şarkısı harika ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmlerin verdiği zevk izlerken ki ruh halimize göre değişiyor ya, o yüzden olabilir.. Yada sevdiğin tarzda işlenmemiştir :) Favori şarkılarımdan❤

      Sil
    2. Eminee spoiler vermiş Akela! hiç organik değil yani =))) Bittim o benzetmene de =)))

      Sil
    3. Ama ama.. Spoiler diye belirttim sayılmaz mı ki.. Yarı organik olsun o zaman :))

      Sil
    4. Hahahaa the original bir film sözlüğü hazırlayalım bari, bize has :)

      Sil
  2. Akela sen hint filmi yaz ,ben bekliyorum : D Filmin şarkıları ne güzelmiş öyle, izleyeceklerim listem çok doldu, ramazandan sonra izlerim artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın, teşekkür ederim :)) Listeleri sorma gitsin.. Bende de yer kalmadı artık, izlediklerimi yavaş yavaş anca yazabiliyorum.. Öneri olarak kalsın kenarda, vaktin olunca izlersin.^^

      Sil
  3. Ben de müziklerini dinledim ancak filmi izleme şansım henüz olmadı. Cok dramatik gibi göründü kliplerden. Ağlamaklı sevmiyorum :( belki izlerim diye spoileri es geçtim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzikleri gerçekten güzel sevindim dinlediğine :) Film dramatik mi dersen değil diyemem.. Bunaltmıyor ama sonlara doğru azıcık ağlamaklı.. İyi yapmışsın çok net bir şey söylemedim ama büyüsü kaçmasın :D

      Sil
    2. Ya bu arada belirtmeyi unutmuşum. Sharukh khan hayranıyım. Hint filmlerini sorgulamadan izlerim. En son tanrının kızı'nı izledim. Ağlamaktan tüketti film beni. Bir ara ben de fikirlerimi yazmak istiyorum. Lafın kısası yazarsanız,ayıla bayıla tavsiyeleri okur, uyarım. (Kalpli göz emojisi😍)

      Sil
    3. Şimdi baktım Tanrının kızı filmine çok fazla olumlu yorum okudum, seni de etkilemiş demek ki izlemeliyim :) Bence de yazmalısın böylece izlemediğimiz filmleri bulabiliriz birbirimizde^^ En son Shahrukh Khan'ın "Fan" filmini izledim, onu tavsiye edebilirim. Hatta vizyona girecek bizde de.. Okuduğum kadarıyla 22 Temmuz deniyordu vizyon tarihi için.. :)

      Sil
  4. hint filmlerini severim aslında am abu filmi nasıl gmrmemişim ki.. sanırım genel olarak gözlerim khan ların filmerini aradığı içindir :) yada romantik dram eşim pek sevmediği için de olabilir.. bakalım fırsat olursa izlerim .. tabi önce kupa maçları bitmeli :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film 2013 yapımı o yüzden gözden kaçırmış olabilirsiniz.. Açıkçası bende ilk önce Khan filmlerine yöneliyorum ama baktım konusu romantikli dramlı hemen el attım :) Kupa maçları televizyonları işgal edecek sanırım bir süre.. :))

      Sil
  5. Gözüme takılan büyük spoiler daha izlemeden üzdü beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya.. Tüh.. Yazdım ama net bir spoiler vermedim yine de.. O yüzden soru işareti kalmıştır illa ki aklında :)

      Sil
  6. Yani ağır romantizm filmleri birinci sırada yer almıyor benim için ama anlatımından sonra listeye ekliyorum bunu da. Artık boştayım, film kitap ne bulursam izleyip okuyup yorumlayacağım. :D
    Şarkılar güzelmiş ama dinledim ikisini de. Tek kelimesini anlamasam da ezgileri güzel, dinlendiriyor insanı. :) Ayrıca hint filmleri ile ilgili tespitine katılıyorum, güzel ifade etmişsin ütopik karakterler yer almıyor diye. Bence de en önemli özelliği bu gerçeklik hissi, kendini karakterlerin yerine koyabiliyorsun rahatlıkla. (Dans sahneleri hariç. :D)
    Kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde romantizm olayı ruh halime göre değişiyor, bazen gözüm görmesin bazen de dur bir iki gözyaşı dökeyim moduna giriyorum :D O zaman vaktin olduğu için ve romantizm olmaması adına bir öneri de bulunayım. Favori filmimi yazmıştım biliyorsun.. "7. koğuştaki mucize" Bu filmi mutlaka izle. Hatta önceliğin olsun. Hint filmi değil, Kore.. Ama pişman olmayacağını düşünüyorum.. :) Yazısını yazacağım da erteliyorum hala..
      Şarkılara gelince Türkçe alt yazılı ekleyecektim ama büyüsü bozulmasın istemedim.. İzlersen eğer filme çok uygun olduklarını göreceksin :) Dediğin son cümleler ise şunu söyleyeyim.. Az önce bir Hint filmi izledim adam (kral gibi bir şey) savaştan geliyor, 10 dakika sonra "lilili","haydee" modunda.. Bunu bende anlayamayacağım sanırım :D
      Çenem düştü fena halde.. Çok teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  7. Ahahaha Akela, öncelikle son cümleyi okudum. finali öğrendim =)
    Bollywood çok uzak hala bana yaa =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya.. :)) Hiç Bollywood filmi izlemeyen arkadaşlarımıza hep aynı filmler önerilir bunlardan önce.. 3 idiots, Taare zameen par gibi. Efsanedir bunlar.. Belki şans verirsin bir gün :))

      Sil
    2. Belki Akela hiç belli olmaz =) bakarsın bollywoodcu olurum =)))

      Sil
    3. Belki de bir gün şansım döner 😂😂😂

      Sil
    4. Bizim Kore dizileri gibi oluyor bu durumda, bir başlıyorsun sonrası geliyor peş peşe :DD
      Bekliyorum merakla :))

      Sil
  8. Bir Kore dizileri bir bu Hintliler... Akelam evlendim evleneli ancak eski dizilerimi izleme umuduna yeni kavuştum. Şimdi eşim benim dizilerin ilk sezonlarından izliyor, onu bekliyorum yoksa anlamazmış :)) Maçtan içim şişti :)) Ben de inşallah bu önerileri izleyeceğim gelecekte bir gün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlayabiliyorum ama eminim senin durumun çok daha huzur verici, işin içinde aşkla beklemek var çünkü :) Sen hiç acele etme hatun ben buraya bırakırım sende müsait olduğun vakit bakarsın öneri listene :) Bende senin dizileri merak ettim ama çıtlat arada olur mu :))

      Sil
  9. Yavruu kim ne derse desin biliyosun beni seviyorum Hint filmlerini hahahah zaten biz seninle bu sayede tanışmıştık ki :)) izlemedim bak ben bu filmi merak ettim müziklerini :D sonra bağımlısı oluyorum biliyosun yılana kadar dinlemeye devam ediyorum. Ay son kısmı okumadım hevesim kaçmasın diye ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum yavrum bilmezmiyim, Hint filmlerinin yeri o yüzden ayrı bizim aramızda :) Bu şarkıların izlenmesi Tum hi Ho özellikle 103 milyondu en son.. düşün durumu :D Benim maalesef yazmayı unuttuğum "Chahu Main Yaa Naa" şarkısı da popüler olanlardan.. 63 milyoncuk :D
      İyi yapmışsın okuma kaçar bütün büyüsü, ben azıcık sinirlenmiştim de.. :)

      Sil
  10. sırf o müzikler için izlemiyorum yoksa konu güzelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konuları genelde hep çok özel, farklı oluyor da işte şarkıları girmese araya.. Bazılarını o konuda bende sevemiyorum :)

      Sil
  11. ağlamak denilince bu film gelir akla bana görede çok güzel bir filmdi hint film klişelerinin çok üzerinde
    blogunu takipteyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim içinde hüzün anlamında çok ayrı oldu yeri.. Hoş geldin diyor iade-i ziyaretine geliyorum :)

      Sil
  12. Hint filmlerini seviyorum ama ben de aralardaki şarkılarda sıkılıyorum :D O yüzden izlediğim Hint filmleri Aamir Khan'ınkilerle sınırlı. -Veer Zaara, My Name is Khan gibi birkaç istisna dışında- :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı şarkılarda bende sıkılıyorum, bazıları da var ki tekrar tekrar dinliyorum :D Veer Zaara listemde olan filmlerden çok merak ediyorum da.. Korkutuyor dramı.. Khan'lar efsane ya, adamlar ne yapsa gidiyor :D

      Sil
    2. Veer Zara güzel bir film... Ben izlediğimde oldukça hüzünlenmiştim. Bir erkeğin aşkı için yapabilecekleri, bir kadının sevdiği için kalbini kapatması çok duygulandırmıştı beni. Bir de Ramaiya Vastavaiya diye bir filmde aynı hüznü hissetmiştim. Sevgiler :D

      Sil
    3. Veer Zara'yı izleyeceğim en kısa zamanda öyle çok duydum ki ismini.. Arttı merakım iyice :) Ramaiya Vastavaiya filminin bilgilerine bakmıştım ama pek ilgimi çekmemişti.. Yanılmışım sanırım onu da alayım listeye :))

      Sil
  13. Tavsiyelerin için teşekkür ederim sevgili Akela... ayrıca Hint filmleri sever biri olarak da karşındayım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumun için, yaşasın Hint filmi severler :)
      Daha sık yazacağım o zaman^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...