7 Haziran 2016 Salı

Günlük Gibimsi 3

Hayırlı Ramazanlar efendim cümleten. Günlük ile geleceğimi söyleyip mim ile gelmiş idim, hatırlıyorum. O yüzden söz verdiğim üzere konuşmaya başlıyorum kendim ile.. 

Bugünden.. Göğe selam olsun.. 

Beni okuyanlar bilirler ki “çok şey yapıp aslında hiç bir şey yapmayanlar” sınıfındanım.  Bugünlerim de öyle geçiyor. Bu konu çok derin aslında bunu daha sonra uzunca konuşalım.

Bu aralar en çok keyif aldığım şey elime kahvemi alıp balkonda kitap okumak. Okumalara kaldığım yerden devam ediyorum evet. Dizilerim, filmlerim birikti ama içimden gelmiyor şu günlerde. Gelmiyorsa da zorlamıyorum, zorla güzellik olmuyor ne yazık ki. Ruhlarımıza acı çektirmeyelim lütfen.

Sevgili babacığım ile beraber balkonda “organik” adı altında domates, salatalık işlerine giriştik. Benim “büyür bu büyür” gazıyla attığım meyve çekirdekleri hiçbir şekilde büyümedi tabi ki. İşte zamanı gelmeden olmuyor hiçbir şey, alakasız bir zamanda dikersen tabi ki büyümez.  Gidip onları seviyorum, konuşuyorum..  Ben içimden söylüyorum onlar anlıyor beni. Ne çok konuşasım varmış değil mi?

Şimdilik mahsuller bunlar, minicik salatalığım büyüyor yavaşça :)

En son ne zaman bir yerlere gezmeye gittiğimi düşündüm de.. 7 Mayıs imiş. Şaka gibi gelebilir de, değil. Böyle takıntım tutuyor işte bazen, kapanıyorum eve. Markete gönderseler 1 saat ikna etmek zorunda kalıyorlar. Bende bizim “büyük gözüken” ufaklığı göndermeye çalışıyorum. Yazık yavruma ya.. Kötü ablaya çıkacak ismim korkuyorum.

Birde market demişken Sevgili anneciğim yumuşatıcı almak üzere gönderdi beni 2 3 gün önce. Her zaman aldığımı alacaktım lakin değişiklik olsun diyerek “Gece manolyası & Menekşe” olanını aldım. (Reklama girmesin de :D) Kullandıktan sonra annem ısrarla “erkek parfümü” gibi koktuğunu söyleyip durdu bense inkar ettim. Pişmanım. Az önce yıkanmış çamaşırlar ile ilgilenirken o parfüm kokusuyla savaştım. Bu gerçeği kabul ettiğimi anneme nasıl itiraf edeceğimi düşünüyorum. Ben söyleyemeden okursan eğer: “selam cınım, öptüm çok! :D”

Facebook adresi açtım birde. “Gri t-shirt’ü poka batasıca” Mark yüzünden soy isim almak zorunda kaldım. Ama isim kriterlerine takıldığınızdan dolayı kolay olmuyor pek. İsim tamam da soy isim konusunu hiç düşünmemiştim. Deniyorum yok, zaten öyle pek bir şey de uyduramıyorsunuz dedim dur şunu bir açayım da ismini düzenlerim sonra. Bulut soy ismini verdim kendime. Oldum mu size Akela Bulut! Sonra birkaç seçenek geçti kafamdan düzenleyecektim lakin” 60 gün sonra değiştirebilirsiniz” sorununa takıldım bu sefer de. İçimden geçirdiklerimi söylemek isterdim ama söylemeyeceğim. Siz doldurun boşlukları :D   Linkimi de buraya bırakıyorum orada da buluşalım lütfen! :) 


Manga okuduğumu söyledim yukarıda ki seslenişimde. Manga nedir diyecek olursanız eğer, Japonların çizgi romanlarıdır efendim.

Geçen gece yaşadığım olayı da anlatıp gideyim. Bir süredir evde olduğumdan uykum düzensiz. 2den önce uyuyamıyorum. Hele şimdi Ramazan diye 5:00 5:30’u bulacak uykuya yenik düşmelerim. Geçtiğimiz bir gece tam sızdım sızacağım.. 

Yatağımın başucu tarafında dolabım var. Dolapla duvar arasında da bir zamanlar gaza gelip aldığım, sıkılıp bıraktığım gitarım var. Çalamıyorum maalesef. Başımı yastığıma koyduğumda dolabı göremiyorum yani. Anlatması biraz tuhaf oldu ama. Saat 3'ü geçiyor evden çıt çıkmıyor, uyumak için direnişlerim çaba gösterdi tam dalacağım birden gitar çaldı. O tellerden ses çıktı yani. Ben var ya.. %250 öbür tarafa gittim geldim. Kalbim nasıl atıyor ama.. Kafamı kaldırıp bakmam lazım n’oluyor diye de kaldıramıyorum ki. Uzun zamandır öyle korkmamıştım. O 10 saniyelik arada beynimden zibilyon tane düşünce geçti. 5 dakika sonra filan kalktım ışığı yaktım. Duvarda asılı duran kolyelerimden biri düşmüş tellerin üstüne. Oda ses çıkarmış doğal olarak. Bunu gördüğümde bile kalbim ölmeme yetecek kadar hızlı atıyordu. Böyle bir ekşın yaşadım yani.. 

Aklıma gelen ilk senaryo direk buydu :D
-Peki Ercüment, gitarın nasılı 
makbuldür?
+Tellisi mi hocam?
-Hayır salak, ağırı! 

Babama anlatıyorum ertesi gün “Ne korkuyorsun ben varım ya” diyor. Tamam, sen varsın da sen gelene kadar ölüp gideceğim orasını napacağız. :D Zaten çabuk korkuyorum tuz biber oldu bu durumda. Şimdi uyumadan önce iyice bayılana kadar dizi izliyorum sonra sızıyorum zaten.

Yine umuyorum ki keyif alarak okuyup, gülümsediniz.

Yazılarını severek takip ettiğim blogger arkadaşlarımdan Uğur Kaynar, blogunda yaptığı e-dergilerini yayınlıyordu. Okuyan arkadaşlar bilirler. Son sayısı için bende bir röportaj verdim. Kendisine bir de buradan teşekkür edeyim, çok keyifli bir iş oldu benim adıma. Mutlaka göz atmalısınız. Tamda buraya bıraktım linkini :)

Son sözlerimi de söylediğime göre gidiyorum.. Görüşmek üzere, sevgiler efenim.. 

34 yorum:

  1. Hayatın içinden anlar... Günlerin hep tatlı geçsin tatlım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, hep beraber olsun inşallah hatun❤

      Sil
  2. ya çok güldüm : D:D:D:D ben olsam kalpten gittiydim muhtemelen sebebin kolye olduğunu öğrenemeden :D :D:D
    bir dönem ben de senin gibi yapıyordum uykusuzluk çekerken, yatağın karşısına sırf görüntü ses olsun da beni yorsun diye film dizi açıyordum sonra sızıyordum.
    manga okumayı ben de severim, genelde animesi biten ama mangası devam eden hikayeleri takip ediyorum meraktan.
    çok sevgi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok gülelim inşallah :D Yaşarken değil de yazarken güldürüyormuş bende onu fark ettim, ölmeme ramak kalmıştı zaten.. :DD
      Uyku sorunu çekince güzel oluyor, bazen uykum gelse de dizinin merakından uyuyamıyorum..
      Ben henüz manga olayına yeni başladığımdan bitmiş mangaları okuyorum 2 3 bölümlük. Uzun soluklu serilere başlayacağım gibi.. Önerin olursa alırım seve seve :)
      Çokça sevgiler❤

      Sil
  3. O domatesi ve salatalığı pek kıskandım bilesin. Benimkiler haaaaalaaa uzuyor lakin tık yok. Çıkacak inşallah diye başında bekler oldum. Röportajı da dün okudum pek güzel olmuş ellerinize sağlık. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya.. Bol bol dualarımı gönderiyorum, en kısa zamanda versin inşallah çiçeklerini :) Bizimki de babamın emeği sayesinde sanırım.. Çünkü ben sadece başlarında dolanıyorum. Teşekkür ederim, beğenmiş olmana da çok sevindim.
      Sevgilerim ile..

      Sil
  4. Benimde bu günlerde uyku düzenim alt üst oldu.Buna bir çare bulmak lazım :) Balkonda, organik domates, salatalık işini çok sevdim.Maşallah ne güzel olmuşlar.Röportaj içinse ben teşekkür ederim, çok güzel oldu.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyumadan önce dizi,film izlemek iyi bir çözüm gibi şimdilik, önerebilirim :) Çok teşekkür ederim, betonların arasında böyle işlerle uğraşmak iyi geliyor bünyeye.. Büyük bir keyifti benim için.. Sevgiler.

      Sil
  5. gitar mevzusuna güldüm hakikaten ama bana da olsaydı ben de ruhumu teslim ederdim kesinlikle :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde öyle güzel melodili çaldı ki.. Dedim geçmiş olsun yapacak bir şey yok artık, buraya kadarmış.. :D

      Sil
  6. Cok keyifli bi yazi olmus eline sağlık ben olsaydim o sesten sonra muhtemelen simdi yasamiyordum sen yine iyisin :) evet haklisin surekli evde olunca yapacak bisey kalmiyor ve dizi filmlere sariyorsun gece 2 3 lere kadar izleniyor ( bu arada seni yeni tanidim yazini da ilk defa okuyorum ) ins bundan sonra boyle keyifli yazilarini okuruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bende yaşadığıma şükrediyorum hala :) O zaman hoş geldin ve bundan sonra ki yazılarımı daha çok keyifle okuman için elimden geleni yapacağım diyeyim. Görüşmek üzere tekrar, sevgiler :)

      Sil
  7. Hhahahhahahahha ben geldimdi de çaktırmadım :)))
    Bizim domateslerde daha tık yok gerçi ama salatalıklar büyüdü gitti ve mahsul aldık bile ....
    Çilekler pek güzel maşallah bizde ;)
    Röportaj vermiş bak ya ben nasıl kaçırmışım ...
    Ramazan bitsin kendini at dışarlara diyeceğim ama ben şu an kafamı kaldıramıyorum o ayrı ;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah Didem ablam ya :))
      Bizimkiler henüz yeni ya birde ilk deneyim, ev halkı coşkuyla kutluyor domatesleri :) Maşallah diyeyim çileklerinize^^
      Azıcık öyle oldu.. Utandım :)
      Şu sınav bir geçsin, yük kalksın da üstümden atacağım kendimi dışarılara..
      Sevgiler çokça..

      Sil
  8. Facebookda gordum seni aha bizim akela face açmış dedim hatta :) instagramada bekleriz. Annemin bostan da buyuyor ama meyvemiz yok henuz. Bende bu gunlerde evde omak istiyorum disari cikasim yok ama mecburen stresli bi alisveris beni bekliyor. Stresli oluncada zevk alamıyorum. Hayirli ramazanlar bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı ramazanlar olsun efenim^^ Hihi, biz seninle facebook da zaten sürekli iletişim halindeydik ya :) Şart olmuştu ama zor oluyordu diğer türlü.. İnstagrama az kaldı.. Az çok telaşın ile ilgili tahminlerim var yorumlarımızdan yola çıkarak ama.. Huzur duaları edeyim sana o zaman :)

      Sil
  9. O zaman soyadın hayırlı olsun akela bulut hanımefendi : D ben her yıl bir şeyler ekiyorum tutmuyor niyeyse , bu yıl dedem tohum gönderdi tam çıktı diye seviniyordum onlarda çok sulamaktan soldu - bunlar hep fazla sevgiden - . Ben de yeni mangaya başladım ama bu yazıların sırası yok bir sağ dan bir alttan gidiyor anlamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeey, çok teşekkür ederim :D Bizimde ilk denememiz olduğundan fikir verebilecek bilgi de değilim ama bir daha ki ekininin tutması için dua edebilirim^^
      Manga okuması keyifli ama dediğin gibi ilk seferinde zor oluyor. Yazıları sağdan sola doğru okunuyor. Tam dümdüz sırayı takip ettikten sonra alt satıra inersin yine sağdan sola devam :)
      Tek bölümlük olanlar var önce onlara başla alıştıktan sonra elin gidiyor zaten^^

      Sil
  10. Hem günlük gibimsi yazını hem de dergideki röportajını okudum. Senin ve diğer arkadaşların röportajlarını okumak büyük keyif verdi. Senin olduğun yerde samimiyet kaçınılmaz oluyor zaten. :)
    Bizim bahçemizde de organik domates, salatalık ve soğanlar var. Olgunlaştıktan sonra onları toplamak ve yemek ayrı bir heyecan ve lezzet veriyor insana. :)
    Gitar olayına çok güldüm, zaman zaman oluyor öyle beklenmedik olaylar. Ölecek kadar korku yaşamasam da işkilleniyorum ben de. :)
    Facebook sayfasına da Akela Blog yazabilirsin. Ben de açtım bıraktım bir tane. İsim kısmına Ne okudum, soy adı kısmına da Ne izledim yazmıştım, kabul etmişti öyle. Şemsiyenin Altındaki Kız da bir şekilde sığdırılabilir yani. Sana kalmış. :)
    Yine keyifle okudum yazını, kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli kendimi tekrarlamış gibi oluyorum ama bunları duyduğum için gerçekten mutlu oluyorum, çok teşekkür ederim.. Senin ve okuyan arkadaşlarımın güzel kalbi sayesinde öyle..
      Bizde şuanda sadece domateslerin 2 3 tanesi oldu onlardan bile o keyfi alıyorum. Şahin gibi kesiyorum onları, oldukları an indireceğim :))
      O gitar yüzünden de diken üzerindeyim artık benim ki işkillenmeyi geçti fobi olmak üzere :)
      Blog soy ismini denedim ama kabul etmedi, sayfa açın önerisini yaptı çok bilmiş Facebook. Akela ismini kimliğime yazdıracak kadar çok seviyorum ya o olsun illa ki dedim.. Şu 60 gün geçsin de deneyeceğim yine. Olmadı Akela Bulut devam, fena olmadı sanki :)
      Güzel yorumun ve sözlerin için teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Ahahahah ya gitardan ses gelince sen yine iyi yapmışsın ben annneeeoöögg diye hönkürürdüm 😂 eve perimsi şeyler girmiş gitar çalıyolar parti var derdim 😛 bak ben balkonu unuttum ya harbi annemde ekmisti çiçekti feslegendi atayım pulları kitap okuyayım zaten iftara kadar anca zaman geçer ki ;) bende sabah yatıyorum ya anlıyorum seni :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara ciddi ciddi düşündüm anneeeğğ demeyi de o cesareti bile bulamadım :DD Vallahi direk aklıma benimde perimsi şeylerin partisi geldi :D Havalarda iyi ya sakin sakin kitap okumak için ideal oluyor balkon, 2 saatini geçirsen yeter zaten^^
      Ah.. Uyku dengem öyle bir bozuldu ki.. Leyla gibi geziyorum :/

      Sil
  12. Gitar deyince kendi gitarıma baktım, onda da bir hareketlenmeler olmasın diye :D Ve ben de çalamıyorum, bir ara heves edip kursa girmiştim, zorlandım bıraktım :D
    Ramazanla birlikte benim uyku düzenim de bozuldu, kafamı toplamıyorum :( Tam düzene sokacağım, ramazan bitecek kesin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden dikkat et adamın aklını başından alıyor çünkü :D Hocam kursa gittiğimde ilk 1 ay bırakmazsan bir daha bırakmazsın demişti.. Ve 1 ay dolmadan bıraktım :D
      Uyku düzeni benim için de büyük sorun olmaya başladı, ne zaman uyudum ne zaman uyandım anlayamıyorum :D

      Sil
  13. AKELA! ,,,, alemsin yaaa.... hayırlı ramazanlar öncelikle... hoş geldi sefa geldi... düzene giremedim o ayrı, sersemlike tavan... kitabı şu ara hiç okuyamıyorum kaldı ki dizi bile izleyemiyorum, survivor paso 😂😂😂
    Gitar olayına koptum ama ya, foto da şahane olmuş 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi, hayırlı ramazanlar olsun hatun :) Bende denge namına hiç bir şey kalmadı.. Korkarım ramazan sonunda bir daha düzene girmek için uğraşacağız :D
      Çok teşekkür ederim, sevgilerimle çokça^^

      Sil
    2. O kadar ileriye gidemiyorum ben daha oh oooo 😂😂😂

      Sil
    3. Çok uçtum bende.. Acilen girmeliyim düzene :DD

      Sil
  14. :)
    yaz geldi artık, işin psikolojisinden ziyade sıcak yüzünden bile evde durulmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Psikolojimiz zaten bozulmaya müsait, sıcaklar tuz biber oldu :)

      Sil
  15. Güneş görmeyen bir balkonum var, yediğim meyvelerin çekirdeklerini oradaki saksıya sokuşturuyorum. Kayısı ve malta eriği tutuyor. Ama bir sonraki seneye çıkıyorlar. Otların arasında farklı birşey görürsem bırakıyorum büyüsün, öyle anlaşılıyor. Seneye saksına dikkat et yani :)

    Gece kardeşimle beni yataktan fırlatan bir anım var ki hâlâ ne olduğuna emin değiliz. Sen en azından olayı çözmüşsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu bilgi için, bende umudumu kesmeyeyim hatta ekleyeyim yine bir kaç çekirdek.. Bahtıma artık ne çıkarsa.. :)
      Çözmesi bir dert, yaşaması bir dert.. Çözümsüzleri en zorları sanırım. Huzurlu gecelerimiz olsun inşallah :)

      Sil
  16. Akelammmmmm keyifle okunmaz mı senin yazın bugün blogunda kayboldum zira arayı cok açmıştımmmm - güldüm,eğlendim hatta bi yerinde ahanda ben ya deddim :D şu gitarlı korkunçlu olay :d <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fark ettim fark ettim, bomba attın yavrum bloguma hihi :D Hoş geldin sen :)
      Gitarlı olay yüzünden hala psikolojim bozuk sorma :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...