2 Haziran 2016 Perşembe

Yeter Ki Aşk Koksun Hikâyeler / Kitap Yorumu

Aşk, verdiğini geri almaktır. Bu yüzden gerçek sevenler hep eksik kalır.


Kitap okumayı özledim. Gerçekten bir kitaba bağlı kalıp, okurken filmini çekmeyi özledim. İlk kitap yazımda yeni bir kitaba başlayacağımı söylemiştim. Aradan aylar geçti o kitap bir türlü bitmedi. Ama ben bittim. Alıyorum elime şekilden şekle giriyorum yok, çabalıyorum ama sonuna gelemiyorum. Birde hiç sevmediğim bir şey ki, kitap 4 ayrı hikayeden oluşuyor. Doğal olarak ben bir hikayeye odaklanmışken bitiyor diğeri başlıyor. Bu da bana devamını okumak zorundaymışım hissi veriyor.  Ben onu unutup diğer hikayeye odaklanana kadar da olaydan kopuyorum. Biraz yaralıyım ya kitaptan çenem düştü o yüzden, çok uzatmadan yorumuma geçeyim.

4 hikayeden oluştuğunu söylemiştim:

Sevdayla Olgunlaşan Bir Yürek
Aşk Sabır İster
Dört Kalp
Mutluluğa Uzanan Merdiven


Hikayeler 1800’lü yıllarda geçiyor. Hepsi ayrı ayrı aşkı bulma, aşk ile tanışma hikayeleri. Anlatımı gerçekten güzel, samimi bir kitap, sıcaklığını hissediyorsunuz yani. Yazıyı yazmadan önce araştırdım, çoğunluk sondaki hikayeyi beğenmiş. Ben ise son hikayenin başlarında kitabı bıraktım. Bir filmi, diziyi, kitabı yarım bırakmayı hiç sevmem, zorlarım elimden geldiğince ama..  4 ayda bir kitap bitmiyorsa yeterince zorlamışım demektir değil mi?

Kitabın en güzel yanlarından birisi kokulu kitap olması. Hatta ben kitabı bırakıp kokusu ile aşk yaşadım desem yeridir. Zaman kaybıydı diyemem ama severek okuyamadım.. Kitabı yeniden belki aylar, belki yıllar sonra yada uzun bir yolculukta okuyacağım, farklı hissedeceğimi umarak..

Dün akşam 19:00 suları bu kitaptan artık umudumu kestiğimde yeni bir kitaba başladım ve bıraktığımda saat 00:45’ti. Yarısı bitti, farkı böyle belirteyim işte. 2 güne bitecek sanırım. Çünkü çok sevdim. 1 haftaya da onun yazısıyla gelirim büyük ihtimalle. Kitabın ismi “Umutsuz Aşıklar Sokağı”  Hep aşktan gidiyorum ama şu anda okuduğum kitap babacığımın hediyesi.  Önce benim aldığımı oku diyerek polisiye kitabımı bıraktırdı adam. :)

Birde bu aralar yazı yazamıyorum.. Vakit darlığından yada konu yokluğundan değil de.. Bilmiyorum, bir şeyler engelliyor. Belki 2 3 gün sonra bir günlük yazısı yazabilirim. O zamana kadar toplanacağımı ümit ediyorum..


Saygı ve sevgilerim ile.. 

24 yorum:

  1. polisiye kitap hangisiydi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alein Kentigerna'nın "Halüsinasyon" kitabıydı :)

      Sil
  2. Yazmanı bir şeyler engelliyorsa boşver, bazen içine dönmek iyidir. Toparlandığında günlük yazılarını bekliyorum balım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın hatun zorlamamak gerek, içimle yuvarlanıp gidiyoruz bu aralar.. Döneceğim mutlaka❤

      Sil
  3. Hmmmm hayatta elimi sürmem bu kitaba ben .....
    Hehhhe umarım daha keyifli kitap yorumuyla dönersin ... Sıkılmadan , zorlanmadan okuduğun ve mutlu olduğun ...
    Evet evet zaten ben de diyordum neden ihmal edildim ben bugünlerde diye ... Belli oldu :)
    Sevgiyle kal tatlım ..
    Yeni kitabının yorumunu merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürme ablacığım, aslında kitap konusunda benim değil de senin önerilerin daha önemli^^
      Ah bu ben.. Bu aralar dayaklığım biliyorum çok ihmal ettim seni de ama affettireceğim :)
      Yenisi çok keyifli gidiyor yazacağım mutlaka, azıcık kaldı. Sevgiyle öpüyorum..

      Sil
  4. Bende de var bi kitap ayni bu sekil ilerlemedi. Yarisinda biraktim cunku cok merak edip almistim. Ertelemek gerek bazen sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ertelemek gerek. O ruh halinde olunca okunabilirliği olsa da okunmuyor. İleri de deneyeceğim yine :)

      Sil
  5. Benim de 4 ay olmasa da hayli uzadı Emile kitabı. Düzenli okuyamamanın etkisi büyük tabi bunda, kitap da kalın olunca bakalım bu günlerde bitirmeye çalışacağım artık, uzadıkça sıkıyor çünkü. :)
    Aslında fazla zorlamamak da lazım. Kitaplar da insanlar gibi, uyuşmuyorsa sen yoluna ben yoluma demek lazım. İnsanları kıramadığımız gibi, kitaplara da git diyemiyoruz herhalde. :D
    Neyse ben çok farklı yerden girdim yine konuya, dağıttım iyice.
    İzlediğim filmin etkisiyle duygusal yazıyorum. :D
    İncelediğin kitap alıp okuyacağım türden bir kitap değil açıkçası, öyle bir yerde rast gelirsem, elime geçerse okuyabilirim ancak bu tür kitapları. Ama yazı bütünüyle hoşuma gitti. Fotoğraf, anlatım tarzı vs.
    Eline sağlık o yüzden. Bazen bana da oluyor aynı şeyler yazmak konusunda. Konu sıkıntısı hiç çekmiyorum çok şükür, vaktim de oluyor ama yazmak isteği olmuyor. Dinlendiriyorum kendimi. :)
    Amma uzun yorum yazdım yahu, noktayı koyuyorum artık.
    Teşekkürler paylaşımın için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru söylediğin düzenli okuyamayınca kopuyor insan, sonra eline alınca da içinden gelmiyor. Güzel bir yerden baktın olaya, kitaplar da arkadaş gibi ya.. Uyan var uymayan var, bazısı rafta yerini alıyor bazısı kalpte :D
      Hangi film seni böyle duygulara soktu merak ediyorum bak, söylersin ismini yada yaz sen yazısını okurum büyük bir keyif ile :)
      Çok fazla kız kitapları gibi bu tarz kitaplar biliyorum :D Da bazen esiyor öyle keyif veriyor bu tür kitaplar, elimin altında vardır mutlaka böyle aşklı meşkli..
      Olsun olsun uzun yorum iyidir, çok büyük bir keyifle okuyup yanıtlıyorum ben. İnzivaya çekildim bakalım, çok uzatmadan dinleneceğim :)
      Beğenmiş olmana da çok sevindim ayrıca, teşekkür ederim. :)

      Sil
    2. Şimdi yazısını hazırlıyorum. Rang De Basanti filmin adı. Aamir Khan oynuyor baş rolde.

      Sil
    3. Duymuştum o filmi ama izlemedim henüz.. Yazını bekliyorum merakla.

      Sil
  6. Kötü kitap okumaktan soğutur hele onu bitireyim derken başka şey de okutmaz :/
    İyi yapmışsın.
    Bu arada bende mimin var belki yazmak için teşvik eder seni kim bilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kitap kötü değil beğenilmiş de.. Benlik değil sanırım :/
      Sabah uyanır uyanmaz okudum 1 2 gün düşüneceğim mimi, çok heyecanlıyım :)

      Sil
  7. Ben de bu aralar zor bitiriyorum kitaplarimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suçu havalara atacağım yine.. Bu bunaltıcı havalar geçse de huzura kavuşsak hep beraber :)

      Sil
  8. Öyle ballandıra ballandıra anlatmışsın ki, almasam olmaz:) bu arada kitabın kapağına bayıldım. Çok tatlı. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi sevmediğimden öyle çok bahsettim ki.. Belki sadece ben böyle hissetmişimdir gerçi :))
      Kokusu da çok tatlıydı, ben teşekkür ederim :)

      Sil
  9. her şeyi bir anda yapmak isteyip hiçbirini yapamamak.
    çok iyi bilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu durum hepimizde kaldı sanırım bir parça, geçmiyor.. :)

      Sil
  10. Bende şu siralar kitap okuyamıyorum yavru ya 😐 diziydi film derken sıra gelmiyor bide bürsürü okunacak kitap var.. yazmak gelmediği zaman içinden çok zorlama ;) bu arada ben bu tarz kitaplarda senin gibi uyuz oluyorum tam heyecanlanıyosun araya başka bölüm giriyor gelde dellenme😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi birde Ramazan ya.. Alıyorum elime 2 sayfa sonra bırakıyorum okumak daha zor oldu.. Bitirmeye çalışacağım inşallah 1 2 tane okumak istediğim kitap var çünkü elimde :|
      Bu tarz kitaplara gıcıklığımız ortak haha, huzur bulalım derken sinir harbi yaşıyoruz :D

      Sil
  11. Akelamm yazılarını nasıl özlemişimmmm... aşk kitabı okumayı hiç sevmiyorum direkt aşk üzerinden gidilenleri daha doğrusu ama bu biraaz farklı geldi merak ettim ayrıca kokulu kitap olayını bende cok seviyorummmmm ^^ ellerine sağlık böyle bol bol sık sık yaz emi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yorumlarını özledim ki :)
      Vallahi yavrum aşk kitabı olayına el atmak istersen "senden önce ben"i öneririm. Onun dışında pek bu kitap bilgim ile önerebileceğim kitap yok :/ Kokulu olması en güzel özelliğiydi, miss..
      Sende hep gel e mi ❤

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...