9 Temmuz 2016 Cumartesi

Tamasha / Film Yorumu

Kaçamak yapmış olduğum kısa tatilimden dün dönüş yaptım. –tabi ki savaş yaralarım ile- Son aylarda yaşamadığım talihsizlik kalmadı diyebilirim. Bugün de haftalık film yazısı günü olduğundan film önerisi ile geldim. Sonra kaçacağım yine birkaç gün. İyileşme süreci.. Sık sık yazmak istiyorum ama şu anda bu pek mümkün gözükmüyor.. Yine de ulaşmak isterseniz seslenin, mutlaka duyarım.  :)



Daha önce Yeh Jawaani Hai Deewani filmini yazmıştım. (Hemen bir post önce) Orada izlediğim Ranbir Kapoor ve Deepika Padukone bu filmde de buluşmuş. Bunu görünce konusuna bakmadan atladım direk filme. Önce konusundan bahsedeyim.

Tara (Deepika Padukone) tatil yaptığı Fransa’nın Korsika adasında çantasını kaybeder, zor bir durumda iken Ved (Ranbir Kapoor) ile karşılaşır. Ona yardımcı olan Ved ile daha çok zaman geçirmeye başlarlar ve birbirlerine sadece yalan söyleyeceklerine dair anlaşırlar. Birlikte unutulmaz 1 hafta geçiren ikili sonunda yollarına gitmek zorunda kalır. Ved’i bir türlü unutamayan Tara, 4 yıl sonra onu yeniden bulur.  Ama bir sorun vardır, Ved onun tanıdığı Ved değildir.. 



Okuduğunuz üzere biraz tahmin edilebilecek bir konusu var ama izledikçe olayların çokta öyle olmadığını görüyorsunuz. Sıradan bir romantik-komedi izleyeceğimi düşünmüştüm, film beni yanılttı. Cıvıl cıvıl başlayan film bir süre sonra içsel çatışmalara, gerilime, drama dönüşüyor. Başlarda yüksek tempoda olsa da sonra biraz tempoyu düşürüyor. –İtiraf  edeyim yer yer bitmesine kaç dakika kalmış diye baktım- Ama merakınızı kaybetmiyorsunuz.
Film hayalleri gerçekleştirmenin yaşı ve zamanı olmadığını öğretiyor size. Fazla bir beklenti içinde olmadan izlerseniz izlenebilecek bir film. Her şeyden öte anlamı olan bir film. Bunu da sonunda anlıyorsunuz.. 


“İlk defa Hint filmi izleyeceğim önerir misin” derseniz, önermem. Ama oyuncuları seviyorsanız (ki kimyalarını zaten çok beğendiğimi söylemiştim.) izleyebilirsiniz. “Biraz daha farklı mı işlenmeliydi acaba?” Diye düşünüyorum. Karışık bulduğum yerleri çok oldu çünkü. Bu film ile ilgili genel düşüncelerim çok arada.. Beğendim gibi de beğenmedim gibi de.. Değişik. 




Haftaya film gününde Deepika Padukone’nın Ram-Leela filmini yazacağım. O zaman görüşmek üzere.
Sevgilerim selamlarım ile :) 


27 yorum:

  1. Haftanın filmi :)
    Çok hint filmi izlemedim o yüzden bekletimi aşmayabilir ancak kesin su filmi izle Esra dersen hint yapımı izleme listeme alırım.
    Yazının devamını bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hint filmlerine alışmak için önce en sevdiğim oyuncuların filmlerini izlemiştim. Sonrası geliyor.. Şu zamana kadar hangi filmleri izledin bilemiyorum ama geçen hafta yazdığım "yeh jawaani hai deewani" filmini şu anlık önerebilirim. Bunun uzun muhabbetini yapabiliriz istersen, izlediklerimden öneride bulunurum sana :)

      Sil
    2. Olur yani ben izleyecek Hint filmi arıyorum bu konuda bana yardımcı olursan sevinirim :)

      Sil
    3. O zaman ufak bir liste yazayım buraya izlemediklerinden seçersin..
      3 idiots
      Taare zameen par
      Peekay
      Ghajini
      My name is khan
      Khoobsurat - Bu filmi de yazacağım bir ara eğlenceli bir film^^
      Sanam Teri Kasam
      Aashiqui 2
      Guzaarish
      Bajrangi bhaijaan
      Yeh jawaani hai deewani
      Listede ki son 5 filmin yazısını yazmıştım konularını oradan okuyabilirsin. Her türden yazmaya çalıştım istersen yine yardımcı olurum :)

      Sil
    4. 3 idoit ve my name is khan izledim kalanları listeme alıyorum teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bayılıyorum bekleninin tersine film çekenleri seyirciyi şaşırtması kadar güzel bir şey yok bizim filmlerimizde senaryo hep aynı maalesef olayın devamını biz getiriyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle.. Bizde başladığı türde devam ediyor ama adamlar öyle mi.. Her duyguyu yaşatmadan bırakmıyorlar :)

      Sil
  3. Hint filmlerinin genel özelliği bu sanırım. Hep zıt duyguları bir arada veriyor. Filmin bir kısmı çok eğlendirirken, diğer kısmında hüzün hakim oluyor gibi. Hüzün olmasa bile bir gerilim, bir ciddiyet hakim oluyor. Film tarzım değil ama yorumunla birlikte, izlemeden hakkında fikir sahibi olmak beni memnun etti. Bir de görsellere bakınca "bütün film böyle mi yürüdüler acaba" diye sordum kendi kendime. :D Öyle bir algı yarattı kafamda. :D Emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım o yüzden çok seviyoruz Hint filmlerini.. O 3 saatte her duyguyu yaşatıyorlar çünkü :) Yok yok öyle yürümediler, filmin başlarındaki bir dans sahnesinden o yürüyüşler filmin en hareketli bölümlerinden yani :D Çok teşekkür ediyorum içten yorumun için :)

      Sil
  4. Yavruuu ben haylaaa Kore dizilerinde takılı kaldım.. Kaç aydır film izlemiyorum abowww neler oluyor bana :( Baktım oyuncularına belki konusundan değilde oyuncularından dolayı izlenir. Sen arada kaldıysan ben başka Hint filmini gömerim :D Şu dansları yukarıda ki komikmiş ben bi bakayım youtubeden ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore dizileri virüsünü bulaştı yavrum kolay mı kurtulmak? :D Bende şu aralar dizi izleyemiyorum da işte listemdeki filmleri izliyorum yavaş yavaş.. Aynen sen başka film seç konuşuruz bunu, o dans sahnesini izlersin youtubeden :))

      Sil
    2. Hep aynı adamı izliyor Gözde, Akela :) Ne yapsam kurtaramıyorum :P

      Sil
    3. Çok merak ettim hangi adam o :D Song Joong Ki mi acaba :p

      Sil
  5. Ben Deepika için izlemiştim bu filmi. Film beklemediğim şekilde ilerlemişti. O hoşuma gitti. 10 üstünden 6 veririm :) Yeh jawaani çok güzeldi ama. Tekrar tekrar izlerim hala.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ikisi için izlemiştim ve aynı şekilde farklı olması yazmaya itti beni :) Yeh jawaani'yi de şimdilik 2 kere izledim ama dans sahnelerini mutlaka izlerim her gün :)

      Sil
  6. İlk defa hint filmi izleyeceğim izlersem Akelam 😃 Takma kafana tokadan başka bir şey diyorum❤️❤️ Öpüyorum seni😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa izlemek istediğinde klasiklerden önereceğim ben sana Blana hatunum :D Cansın, sevgiyle öpüyorum bende❤

      Sil
  7. hint filmleri hiç bana göre değil :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canınız sağ olsun, sizin gelip selam vermeniz yeter :)

      Sil
  8. Akelam, film kapağı çok güzel ve dikkat çekici - ayrıca kısa ve öz bi anlatım olmuş çok beğendim ^^ ama sanki izlerken bunalcakmışım gibi hissediyorum niye ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yavrum^^ Çok doğru tespit, azıcık bunaltıyor çünkü film :D O yüzden favori filmlerimden diyemedim bende.. :/

      Sil
  9. Merak ettiğim filmlerden biriydi ama konu ve yorumlar pek içimi açmadığı için izlemedim. Ama Agar Tum Saath Ho şarkısı favorilerimden ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani izle diyemem ben bile yer yer sıkılmışken yoklukta şans verilebilir sadece.. Ama o şarkı benimde favorim❤

      Sil
  10. Bu filmi indirdim ama daha izlemedim , konusunu okumamıştım ama hep eğlenceli bir film diye düşünmüştüm , hint filmlerinde ikinci kısım bir şaşırtıyor insanı .İzleyip bakıcaz artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baştan çok eğlenceli başlıyor sonradan işler değişiyor.. İzle bakalım sen ne düşüneceksin :))

      Sil
  11. Ay gelmiş gelmiş sonunda :) Böyle kararsız kalınca bende tereddüte düştüm ama izleyeceğim muhtemelen, oyunculara bayılmıştım zira geçen filmde, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu görünce bende çok mutlu oldum :) Oyuncuları beraber izlemek için izlenebilir bir film diye düşünüyorum. Kötü değil tabi ki ama önceki film kadar sevdirmemişti bana kendini.. Umarım keyifle izlersiniz, teşekkür ediyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...