2 Temmuz 2016 Cumartesi

Yeh Jawaani Hai Deewani / Film yorumu

Yine uzun bir aradan sonra ben geldim! Ara vermeyeceğim diye inat etsem de hayat şartlarım beni buna zorluyor. Daha sonra günlük serimde son olup bitenden haberdar edeceğim sizleri. Gelelim bugünkü yazıma. Aslında bugünkü yazım çok daha farklı bir konu olacaktı ama klavyemin Backspace tuşu çalışmıyor. Telefondan yazabileceğim bir şey değil, ekran klavyesi ile de bir yere kadar gidiyor. Tam çıldırmalar kısmına geleceğim dedim sakin ol, elindekinden de olma yoksa sonrası tamamen geçmiş olsun. Son günlerde film izleyemesem de izlediğim film yazılarım birikti bende hafta sonu önerilerime devam edeyim istedim. Zaten bu havada hiçbir şey yapılmıyor belki Hint filmi arayan dostlarım olursa bu yazım fikir olur.


Gün geçmiyor ki Hint filmi izlemeyeyim. Uzun saatler boyu bir hikaye de takılı kalmak mutlu ediyor beni ne yapayım? Hint filmi izleyenler ne demek istediğimi anlayacaktır. E hadi bir Hint filmi patlatayım dediğim günlerin birinde Ranbir Kapoor filmleri araştırırken (severim kendilerini.) “Yeh Jawaani Hai Deewani” filmi ile karşılaştım. Oyuncu kadrosunu da sevdiğimden hemen aldım izlemeye. Konusuna geliyorum.



Farklı kişilikleri, farklı hayalleri olan 4 arkadaşın (Bunny karakteri ile Ranbir Kapoor, Naina karakteri ile Deepika Padukone, Avi karakteri ile Aditya Roy Kapur ve Aditi karakteri ile Kalki Koechlin) macerası. Komedi, biraz aşk en çokta dostluk işlenmiş bir film. Hayalleri onları farklı hayatlar yaşamaya itmiştir, artık ayrılardır. Yıllar sonra en yakın arkadaşlarının düğününde tekrar bir araya gelirler..

Film tam bir görsel şölen, dans kısımları ise şahane. Hatta bütün dans sahnelerini, şarkılarını sevdiğim ilk film olabilir. Dilli Wali Girlfriend (Doğum günüme bu şarkıda tepinerek girdim hatta her gün mutlaka dinlerim. Dans sahnesine hayranım özellikle ) Kabira, Badtameez Dil önerebileceğim şarkıları. Birde Hint filmlerini izlemeye başladığımdan beri hatunların kıyafetlerine başka bir gözle bakmaya başladım. Bu filmde 2 3 tane favorim oldu. Ama özellikle gifte ki sari için keşke benim olsa dedim yani.

Daha net görünenini bulamadığım için..  Merak edenler şarkılardan Badtameez Dil'i izleyebilir. :)

Klasik bir konusu var ama kendisini izletiyor. Keyifli zaman geçirmek istediğinizde, çerezlik bir şeyler aramak isterseniz bu filme göz atmalısınız. İtiraf edeyim filmde bir şeyler eksik..  Of ne filmdi ya demiyorsunuz bitince ama size güzel zamanlar yaşatıyor. Şahsen ben kadro ve özellikle Ranbir Kapoor için izlediğimden pek takılmadım. Buradan kendisine Maşallah’larımı gönderiyorum. Ayrıca hatunu da çok güzel bulduğumu söylemeliyim. Çok değil aşırı güzel. –Hatta hayran olduğum hatunlardan biridir öyle söyleyeyim-

En etkilendiğim sahnelerden birisiydi. Hatta gerçekten aşıklar mı birbirlerine diye düşündüm. Sonradan öğrendim ki 1 yıl kadar sevgililik dönemleri olmuş. Okuduğum haberlere göre hatun ayrılığı zor atlatmış. Ensesine Rk dövmesi yaptırmış. Akela Magazin bildirdi.

Bu kadroyla çok çok daha iyi bir film olabilirdi, ama zaman kaybı da değildi. Orta karar diyelim. Ama nedenini bilmediğim bir şekilde film benim için özel oldu. İzleyen arkadaşlar ses versin lütfen, görüşlerinizi merak ediyorum.
(Ve Akela bu yazıyı yazdıktan sonra 1 kere daha izledi.)

Bayram için 9 gün tatilim var evet ama başıma neler geleceğini bilmiyorum. Yine de çok kaybolmamaya çalışacağım. Görüşeceğiz ama dostlar mutlaka!

Gifler alıntıdır.

29 yorum:

  1. Ranbir Kapoor'u pek sevmez idim. Ta ki Barfi'yi izleyene kadar. Ama Deepika hâlâ soğuk nevale benim için. Fırsatım olursa izlerim inşallah canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Barfi'yi yarım bırakmak gibi bir hata yapmıştım ama bitireceğim mutlaka.. Deepika'yı seviyorum ben nedense :) Film zevklerimiz pek uyuşmuyor biliyorum ama inşallah seversin❤

      Sil
  2. Tatilde kardeşim ve kuzenimle beraber izleyecek filmler indiriyorum , bunu da indireceğim galiba . Hatunların kıyafetlerine bende bayılıyorum ya, keşke benim olsa ama ben de kesin öyle durmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu filmi seveceğini düşünüyorum nedense, umarım keyif alarak izlersiniz :) Aynı fikirdeyim.. Keşke benimde olsalar ama bende de öyle durmazlar -_-

      Sil
    2. İndirdim filmi bakalım izliycem . Ben kararlıyım bir gün gelinin kız kardeşi olursam en allı pullusunu giyicem - simimi de unutmuycam- , atabi o zamana be kesin bir kız kurusu olurum ama neyse

      Sil
    3. Hadi bakalım^^ Açıkçası bende çok fena gaza geldim, bir kere de olsa denemek istiyorum.. Gerçekleşir umarım dileklerimiz en hayırlısıyla :)

      Sil
  3. Ahahaaa gifler ve filmin ismi şahane yani 😂😂😂
    Bollywood beklemede ben hala koredeyim ama filmlerini şuralar hiç izleyemiyorum, baba evindeyim zaten, gece bir iki kore dizisi o kadar akela cim 😊
    Annem izliyor paso kanal 7 de yalancı bahar, bana anlatıyor😁😁😁
    İyi tatiller, dinlen şöyle 9 gün 😄😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi gif severim bilirsin, isimler öyle oluyor ya genelde :D
      Biliyorum hatun sen sadece ses versen de olur, film yazılarını boş verip dedikodu döndürebiliriz burada :D Kanal 7 efsane o konuda adamlar çatır çatır Hint dizisi yayınlıyor aşırı popüler oldu. :D İnşallah dinlenebilirim diyorum.. :)

      Sil
    2. Popüler ama sevemedim, oyunculuklar yavan geliyor bana annem seviyor ama, çok da dikkatimi vermedim belki ondandır 😏😏😏

      Sil
  4. Dizilerden sıkılınca film arayışındaydım. Tam çerezlik, sahura kadar ayakta kalmalık, bu gece izleyeceğim mutlaka :) Kızımız gerçekten çok güzelmiş, magazin bilgisi için de teşekkürler :) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım severek izlersiniz, izledikten sonra seslenirseniz çok sevinirim :) Hatunun 3 filmi daha var listemde yazılacak, o kadar çok beğeniyorum yani.. Magazin haberlerini o filmlerde de ekleyeceğim. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Heyecanla bekliyorum o zaman yeni yazılarınızı :)

      Sil
    3. Tek kelimeyle bayıldım, daha Bollywood dünyasına alışık olmadığından mıdır nedir çok sevdim filmi. Dediğiniz gibi belki daha farklı bir film çekilebilirdi bu dörtlüyle. Uyumları inanılmaz olmuş. Keşke gerçek hayatta da birlikte olsalarmış, ben aşırı yakıştırdım kendilerini :). Teşekkürler :)

      Sil
    4. O kadar çok sevindim ki beğenmenize :) Bollywood'da olasılığı yüksek bir durum aynı kadro ile film yapmak.. Olur inşallah olmasını çok isterim. Baş rollerin izlediğim bir filmi daha var bu filmden sonra çekilmiş onu da yazacağım bir daha ki film yazımda. Değil mi? Cidden yakışıyorlar hatta hala beraber olmalarını isteyen fan sayfaları bile var :) Bu hatunun şu anki sevgilisi ile de 2 filmi var 3. filmleri yolda :)) Oradaki uyumlarına bakın birde.. Oda şahane.. Ben teşekkür ederim bu konuda konuşabildiğimiz için :)

      Sil
    5. Siz böyle anlattıkça iyice merak ediyorum, hadi bakalim yeni yaziları iple çekeceğim :)

      Sil
  5. Filmi izlemeden bile sahneden etkilendim, oyuncu seçimleri de dediğin gibi iyi görünüyor. :D Şu sıralar izlediğim filmleri yeniden izliyorum, bu günleri atlatayım, benim için iyi bir seçenek olabilir. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Repliğin sahnesi benim içinde özel oldu.. Kadro cidden sağlam^^ O hastalık bende de var ya neden acaba? Yeni film izlemek yerine tekrar izliyorum :D Fırsat vermelisin müsait olduğunda :)

      Sil
  6. Yavru ya ben birara çektim çok şükür kurtuldum derken şimdi sen ne çekmişsin şu bilgisayardan 😔 Sinirlenip kırma sakın diyorum ben tuşlara vuruyodum önceden 😂 Telden hiç yazamaya kalkma zaten düşman başına sinirlerin zıplar kardeşini filan doğrarsın 😛

    Hint filmi izlemeyeli resmen 3 ay oldu ya en son senin önerdiğini izlemiştim daha Aamir Khan'ın filmine bakıcaktım güya 😒 Ya şu müzikleri koyma ahahahahhaha youtubeye girdiğimde anasayfa da çıkıyo sonra aklıma sen geliyosun 'Guzaarish' bağımlılık yıptı misal 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son noktasına geldi yani yavrum. Vurucam vurucam da sonrasını düşünüyorum :D Cidden ben keserim yani, o sinirle her şeyi yapabilirim :DD
      Bende sanırım 2 3 haftadır izleyemiyorum ya :/ Fırsat yaratsam da liste uzun ne yapacağım bakalım.. Benim ana sayfa iptal zaten paso Hint müzikleri doldu :D Guzaarish candır :)

      Sil
  7. Badtameez şarkısı, videosundaki danslarla birlikte baya hareketlendiriyor insanın içini, bu tarz filmleri izleyince sıkılmıyorum ama keyif de alamıyorum nedense. Bana dram şart, illa sağlam bir konusu olacak yani. :D Sende çerezlik olduğunu söylemişsin zaten.
    Bu arada Miracle in Cell no 7 filmini de izledim, baya oldu hatta yorumunu yapacağım sonra çıkıyor aklımdan. Ben o filmi de beğenemedim çok fazla. Güzel, dokunaklı yanları var ama genel anlamda beğenemedim. Özellikle oyunculuklar çok tuhaf geliyor bana, Kore'ye ısınamadığımdan belki de. Onu da geç dönüş yaptığım için affına sığınarak bu yoruma iliştirmiş olayım. Her zamanki gibi keyif aldım okurken, emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Badtameez ve Dilli wali girlfriend şarkıları uzun zamandır favorim aşırı keyif veriyor bana nedense, kıpır kıpır diye sanırım :) Bu tarz filmler tarzın değil biliyorum o yüzden sana önermiyorum kesinlikle :D
      Aslında beğeneceğini ummuştum ama şaşırmadım da, söylediğin gibi Kore kültürüne biraz aşina olmak lazım sanırım filmleri dizileri izleyebilmek için.. Bana şimdi Kore'ce ve oyuncuları aşırı yakın geldiğinden ayrı bir bağrıma basıyorum..
      Estağfurullah ne demek, izlemiş olman bile teşekkür etmem için bir sebep. Teşekkür ediyorum yorumun için :)

      Sil
  8. Ranbir kapoor barfi çok sevmiş, iki kere izlemiştim. Bu filminden de zevk alacağıma eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Barfi'yi daha çok merak ettim şimdi :) Umarım seversiniz..

      Sil
    2. İzledim ve de pek bi sevdimmmm!

      Sil
    3. Tatlı bir filmdi değil mi? Yormadan, samimiyetle kendini izleten.. Beğenmiş olmanıza çok sevindim :)

      Sil
  9. Bu adam oynuyorsa izlenir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmde öyle şeker şebek hareketleri var ki.. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...