13 Ağustos 2016 Cumartesi

Sultan / Hint Filmi Yorumu

Yine uzun bir ara oldu değil mi? Bu aralar sizin kadar beni de yoruyor.. Bu sefer haklı sebeplerim vardı ama.. Günlük gibimsi serisinde bahsedeceğim hepsinden, hak vereceksiniz umarım. Yine bir cumartesi geleneği olarak film yazısı ile gelmiş bulunmaktayım. Bu sefer ki filmin birde bana “ders vererek, kendimi hatırlatması” oldu. Bu ne demek diyecek olursanız şöyle anlatacağım.

Normalde bilirsiniz Hint filmleri ülkemizde çok fazla vizyona girmez.. İlk defa yakından takip ettiğim bir filmin ülkemizde de vizyona gireceğini öğrendim. Nasıl bir mutluluk bende ki ama..  Filmi fragmanını izlediğimde şöyle bir tepki vermiştim hatta..


Daha sonra film vizyona girdi ve bende başladım planlar yapmaya dostlarım, arkadaşlarım ile.. Gideceğiz ya filme.. Normalde evimin olduğu cadde de sinema salonu var ama daha önce bahsetmiştim Teksas mahallelerinden birinde yaşıyorum diye.. Film izlerken, salonda telefonu çalan adamın zil sesinin “Ankara’nın bağları” olduğunu çok rahat öğrenebiliyorsunuz mesela.. Yada sevgilisiyle gelip film izlemek dışında her şeyi yapanlar olduğunu.. Yalnız film izlemenin zorluklarını vesaire.. Birde buralarda öyle özel filmler vizyona girmiyor –ticaret kafası işte!-  “Senden önce ben” filmi de girmemişti mesela, o yüzden kaybettim ya zaten! Neyse..


İş yoğunluğunu, onu bunu “beklerken” filmin vizyondan kaldırılma tarihini düşünemedim. Tam artık canıma tak etti “tek başıma gideceğim, zaten en güzeli böyle izlemek değimliydi?” derken bir baktım film kalkmış vizyondan.. 1 ay bile kalmadı. Sonra işte son zamanlarda yaşadığım en büyük pişmanlığı yaşadım.. Diyorlar ya yalnızlığın nesi bu kadar güzel diye.. İşte en güzel yanlarından biri buydu.. Ve ben yalnız olmak yerine başkalarını seçince.. Dön dedim yine kendine en güzeli böyle..

Çok mu saçma geldi söylediklerim? Bilmiyorum. Ama değildi, çünkü filmi izledim ve pişmanlığım daha da büyüdü. “Mutlaka sinemada izlenmeli” bir film olmuş ve ben bunu kaçırdım.. Neyse.. Evde o atmosferi yakalayıp bir daha izleyeceğim nasılsa.. Girişi çok uzattığımı bilerek artık filmin konusuna ve yorumuma geçeyim.


Sultan Ali Khan , tesadüfen karşılaştığı cesur, olimpiyat hayalleri olan güreşçi Aarfa’ya aşık olunca, onunla evlenebilmek için güreşçi olmak ister. 3 ayda bunu başarırda.. Haryana sınırlarını aşan ünlü bir güreşçiye dönüşür. “Kibir mi?”, “kendine güven mi?” sorularını soracağınız bir takım olaylar sonucu hayatı değişen Sultan, kendini daha sonra dünyaya nam salan bir boksöre dönüşmek üzere iken bulur.

Güreş bir spor değildir, içindeki ile dövüşmektir.

Filmi dün akşam izledim. 2 saat 50 dakika sürüyor. Dans sahneleri birçok filme göre azdı. O konuda da sizi rahatsız etmiyor. Şarkılar tabi ki var ama normal hikaye devam ediyor o arada.. En sevdiğim kısımlarından biri de bu oldu. Kopmuyorsunuz olaydan yani. SultanBaby ko bass pasandhai, Tuk Tuk Song sevdiğim şarkılarından..


Onun dışında Salman Khan’ın oyunculuğunu zaten seviyorum bence gerçekten çok sağlam bir oyunculuk yapmış, belki de izlediğim en iyi performansı..  Anushka Sharma’ya sert kız tavırların çok yakıştırdım, sevdiğim oyunculardan biridir. Filmin beğenmediğim hiçbir kısmı olmadı yani..

Size her duyguyu veren, yer yer gözleri dolduran, gülümseten, heyecanlandıran bir film olmuş. Filmin 5 günde 10 ayrı rekora imza attığı gerçeği de var. Linkini buraya bıraktım, göz atabilirsiniz. 


Ben filmi Hintfilmiizle.com dan izledim. Genelde de oradan izlerim, çok kaliteli çeviri yapıyorlar. Filmin fragmanını da buraya bırakıyor, mutlaka izlenmeli listesine eklemenizi öneriyorum. Umarım severek izlersiniz..

Mutlu hafta sonları olsun.
Gifler alıntıdır..

30 yorum:

  1. Çok güzel bir konusu varmış inşallah izleyeceğim .
    Yine çok güzel bir tanıtım olmuş .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledin mi bilmiyorum ama umarım sevmişsindir, benim sevdiğim filmler arasında artık.
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. hint filmlerini severim ve bu adamın hiç filmlerine bakmamıştım. listeye alındı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sevdiğim Khan'lardandır. Bu filmi seversen başka bir filmini de önerebilirim, oda sağlamdır :)

      Sil
  3. Salman Khan'ı bir iki filminde görmüş, pek de beğenmemiştim, ta ki Ek Tha Tiger filminde izleyene kadar. Sultan filmini de meraklardayım da bi fırsat olmadı. Yorum iyice merakımı dürtükledi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o filmi merak ediyorum ama bir türlü fırsatım olmadı.. Sultan gerçekten olmuş ama pişmanlığım sinemada izleyemediğime.. Umarım seversin sende :D

      Sil
  4. Yavruuu 😌 Uzun bir ara mı oldu ay ben daha yetişemedim ki hiç senin diğer yazılarına da ben bi gittim il dışına internetsizlik tıbisi sen o arada yazdıkça yazmışsın 😂😂
    Ahh bee bende şimcik bunu sinema da izlemek isterdim dur ışıkları kapatayım sesi kolonlara vereyim de oda da sinema etkisi yaratayım 😄
    Bunun konusu farklı diğer izlediklerimden ilgimi çekti tımamdır bende :)) Hintfilmiizle.com'dan izlememiştim hiç iyi ki dedin hd kalitede izleyeceğim diye perişanlık çekiyorum kuzu biliyosun beni 🙈🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi yavrum ben ara vermek istemedikçe veriyorum ya.. Ay önceki yorumlara anca dönebildim, biliyorsun yoğunluğumu.. Ama düzene girince oturacak her şey yerine inşallah :)

      Bende öyle yaptım 2. izleyişimde.. Verdim sesi kolonlara, bağırta bağırta izledim oh olsun :D
      Gerçekten farklı bir konusu var, sen seversin eminim :)
      Ben genelde hep oradan izliyorum filmleri ve oradan takip ediyorum güncelleri mutlaka göz atmalısın :)

      Sil
  5. Son yıllarda benim ve bir çok insanın da favorisi hint filmleri. Amir Khaan la basladi :))) bu filmi de izlemek isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle favorilerimizden oldu. Ah Aamir Khan.. Yeni filmi "Dangal" çıksa da izlesek artık :) Umarım seversiniz izlediğinizde..

      Sil
  6. Merhaba dinlerle ile ilgili güzel yorumlarınız ve bilginiz var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, dini konularda fazla içerik paylaşmadım bu zamana kadar ama.. Sanırım yorumunuzda bir yanlışlık oldu :)

      Sil
  7. Bu filmi gecenlerde bende bi yerden izlemek istemiştim.ama hep fragmandı, yeniden dediğinız siteye bakayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım keyifle izlemişsinizdir :)
      Sevgiler

      Sil
  8. Bende kaçırdım bunu , nasıl kaçırdım diye baya üzüldüm artık evde izleyeceğiz ne yapalım . Arkadaşlarım sağ olsun hep konuşuruz gidelim diye ama hiç gidemeyiz sende bendensin desene .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle.. Asıl suç bizde ama :) Bundan sonra film konusunda beklemeyeceğim zaten, gidip tek başıma izleyeceğim. Mis.

      Sil
  9. izlemediğim ve seveceğimi düşünüdğüm yeni bir hint filmi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hemde yepyeni, seversin umarım :)

      Sil
  10. Ben Sultan yazınca Türkan Şoray Talat Bulut sandımdı😱 Ay Akelam hep cahilim hep cühela☹️ Ben bizim Sultan'ı pek severim ama😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu hatun estağfurullah.. Aynı isim olunca karışmıştır sadece :) Bende bizim Sultan'ı izlememiştim bak.. Bir gün takas edelim o zaman :)

      Sil
  11. Akela seni mimledim inşaallah yapmamışsındır , yaparsan sevinirim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatun ben o mimi yapmıştım ama yorumlamaya geleceğim mutlaka :)

      Sil
  12. Henüz izlemedim ama Salmannnnn der susarım! Hintfilmiizle sitesi benim de favorim. Gerçekten iyi iş çıkarıyorlar. Sevgiler Akela bacı. Bu arada Hintçe öğreniyorum. Akela yalnız bekar demekmiş Hintçe. Ahanda yazılışı आकेला ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlam film olmuş, izlemelisin. Hint filmleri konusunda bende o siteyi tek geçiyorum. Ya.. Gelişmeleri takip etmek istiyorum. Tercihim doğru olmuş o zaman, yazılışı içinde teşekkür ederim. Sevgiler Emine hatuncum ❤

      Sil
  13. su hint yapımlarına bi alışamadım ben yaaa... blog okumayı özlemışım. artık bol bol yaz okuyum yorumd bulunuyum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanıyorum bir tane izleyince devamı gelecek hatun :) Bende yazmak istiyorum ama.. Umarım artık daha sık yazacağım ve buralarda olacağım :)

      Sil
  14. bu filmi indirdik haftasonu bir aksilik olmazsa izleyeceğiz, hint filmlerini çok seviyoruz ama bazen çok uzun dans sahnelerini eccik atlıyoruz :D ben değil de nişanlım pek sıkılıyor danslarda, bu filmde nispeten az olmasına sevindim desem yeridir:D eline sağlık Akela <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok heyecanlandım, izlediğinde yorumunu azcık çıtlat bana olur mu merak ederim :) Ne yalan söyleyeyim bende atlıyorum bazı sahneleri ama bazılarını da hala izliyorum sıkılmadan :D Bu filmde araya serpiştirilmiş fazla dikkat dağıtmıyor, seversiniz umarım :D Teşekkür ederim hatun❤

      Sil
  15. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaret edeceğim mutlaka, çok teşekkürler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...