8 Eylül 2016 Perşembe

From Five To Nine / Japon Dizisi

İlk Japon dizisi yorumum ile geldim. Japon dizileri, Kore dizileri gibi hemen çevrilmiyor, bölümlerin gelmesi biraz uzun sürüyor. Bu dizide aylar önce videosuna denk geldiğim, Yeppudaa’da çevrildiğini görünce havalara uçtuğum ama 3. Bölümden sonra haftalarca devamının gelmesini beklediğim bir dizi. Sonunda beklediğim dizinin çevirileri bitti ve bende ayıla bayıla bitirdim diziyi. Konusuna gelerek dizi yorumuma geçeceğim hemen.

Konusu:
Junko Sakuraba(Satomi Ishihara) New York’ta çalışma hayalleri kuran, ingilizce speaking hocası olarak ELA(english language academy)da çalışan, 29 yaşında bir hatundur. Bir gün cenaze töreni sırasında kaza ile ölünün küllerini o sırada dua etmekte olan keşişin üzerine döker. Daha sonra ailesi Junko’nun görücü usulü randevuya gitmesine karar verir ve gittiğinde karşılaştığı adam üzerine külleri döktüğü keşiş Takane Hoshikaw(Tomohisa Yamashita )’dır.


Dizi 10 bölümden oluşuyor bölümleri yaklaşık 45- 50 dakika sürüyor. O kadar tatlı ve eğlenceli ki.. Ciddi anlamla ayılıp bayılarak, hatta bazen kıkırdayarak izledim. Yüzümde sürekli sevgiliden gelen mesajı okumuş ifadesi vardı. (Anladınız siz o sırıtmayı)

Salaklığı değil de önlüklü tatlılığı :) 

Takane rolündeki Tomohisa Yamashita’yı daha önce bir filmde izlemiştim ve aklıma kazımıştım. Burada karşıma çıkınca ayrı bir sevindim hatta. Dizideki "hayallerimizdeki erkek modelini" çok güzel canlandırdı. Bazı sahnelerde “yeter artık,  şu kıza yüz verme bu kadar” desem de çizgisini korudu. –Bir yere kadar- Hatuna ise cidden bayıldım. Diğer yapımlarını da takip ederim sanırım. –Çevirileri gelirse eğer-

Konuyu şöyle özetleyeyim: Kız elleriyle sarıp veriyor oda cebine koyup saklamak istiyor. Öyle bir şebek işte.. :D

Yan roller olarak Arthur Kimura (Mokomichi Hayami) ve Momoe Yamabuchi (Rin Takanashi) favorilerim diyebilirim. Özellikle Arthur Sensei diyorum başka bir şey demiyorum. Teşekkürler.
Benim, Japon dizisi izlemek isteyenlere önereceğim bir dizi oldu. Ben çok keyif aldım umarım sizde aynı hisler ile beraber izlersiniz.

Seni Seviyorum.
Çünkü sen sensin..
Çünkü tanıştık seninle..

İzlemek isteyenlere şimdiden iyi seyirler. 

24 yorum:

  1. Hiç japon dizisi izlemedim desem :))
    Ama bunu çok merak ettim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde 2. dizim sanırım ama favori dizilerimden oldu, çerezlik tatlı bir dizi :) Japon dizilerine bir göz atmak isterseniz önerebilirim bunu❤

      Sil
  2. Çok tatlı gözüküyorlar ama benim izlediğim japon yapımlarında resmen gühiç mimik yoktu , üzüldüğünde de sevindiğinde de gülümsüyorlardı biraz tırstım doğrusu . Bayağıdır japon dizisi izlemiyordum buna bakabilirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden tatlılar da.. Yani şöyle söyleyeyim, başrol erkek mimiksiz gelebilir biraz ama o keşiş rolündeki duruşu yüzündendi. En azından ben öyle yorumladım.. İlk bölümüne bir göz at derim, seveceğini düşünüyorum :))

      Sil
  3. Mən bu dramanı izləyəndə hələ yalnız ingilscə altyazısı vardı onu da saytda/sitede problemmi olmuşdu tam yadımda deyil 9.bplümdən sonrasını izləyə bilməmişdim. Guya o zaman bloga yazacaqdım yazını gördüm yadıma düşdü :D Çox əyləncəli dramadır mütləq izləsin düşünənlər də ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde izlemem baya sıkıntılı oldu ama şükür izleyebildim sonunda :)) Sende mutlaka yazmalısın, yorumlarını merakla bekliyorum. Çok teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  4. anladım ben o ifadeyi Akelam :) , japon korku filmlerini ve konuşmalarını çok seviyorum. Daha kore dizisi izleyemedim bitanesi hariç ^^ bu da listemde dursun 10 bölümlükmüş zaten - tadından yenmez emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim ifadelerden biridir o ifade :)) Konuşmaları benimde çok hoşuma gidiyor, diğer yapımlarına da sardım bakalım.. Aynen hatun listede kalsın, farklı bir şeyler izlemek istersen bir göz atarsın❤

      Sil
  5. En çok şu sevgiliden gelen sırıtma olayını çok iyi analiz etmişssin ona bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha iyi nasıl ifade edeceğimi bilememiştim.. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. O kadar yoğunlukta Japonya ya da el atmışsın ya ne diyeyim akela 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi (Şuraya bir utanan maymuncuk yerleştirelim) Çevirisini beklediğim için hazırdı zaten, bölüm sayısı da az olunca :))

      Sil
  7. On bölüm iki güne biteeer!

    YanıtlaSil
  8. Ay bu bizim Makoto değil mi? Önerini dikkate alıp diziyi izlemeye başlayacağım. Tabi bir de tadı damağımda kalan Rich man, poor woman hatırına. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rich man, poor woman dizisini 2 3 bölüm izlemiştim, neden tam hatırlayamıyorum ama yarım bırakmıştım. Bir ara bakayım o zaman bende ona.. Ben teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  9. ' bu diziyi ben de ayıla bayıla izledim keşiş o kadar tatlı müthiş harika biriydiki kime sorsam izlemedim diyodu şimdi rahatladım izleyip seven insanları görünce bu benim kacıncı japon dizim bilmiyorum ama ilk gakkou no kaidan dı hiç unutmam o diziyi efsaneydi ama tabi diziyi izleyen çok kişi bulamadığım icin dizinin ne kadar tatlı olduğunu kimseyle tartışamıyorum hazır söylemişkende izleyin benceee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşiş diyor başka bir şey diyemiyorum.. Keşke daha uzun sürseydi.. Bende sevdiğim diziler üzerine konuşabilmeyi öyle çok seviyorum kii :) Söylediğin diziyi gördüm daha önce ama vakitsizlikten göz atamamıştım, izleyeyim bir ara o zaman.. Teşekkür ediyorum yorumun için^^

      Sil
  10. Japonlar dizi sektöründe kotu olsalarda sirf siveleri icin izliyorum. Animede ustlerine yok ama oyunculuk diplerde. Bunu cok sık goruyordum bi ara bakiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, dizi sektöründe çok da iyi değiller bende sırf şiveleri için koşa koşa gidiyorum. Çok seviyorum yahu :) Alıştım sanırım oyunculuklarına da çok batmıyor gözüme, bakalım şimdi de bir tane mangadan uyarlama dizi var bitmesini bekliyorum :))

      Sil
  11. en çok sevdiğim japon dizisi oldu önerin için çok teşekkürler çok beğendim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek çok sevindim beğenmiş olmana, bende büyük keyif almıştım izlerken :))

      Sil
  12. İzlersem ilk Japon dizim olacak. Daha önce L.DK filmini izlemiştim fakat oyunculuklarını pek beğenmedim açıkcası.. Ondan önce de Mother dizisine göz atmıştım kısaca. Sırf bizim Anne dizisiyle kıyaslamak için :D Genelde uyarlama dizileri sevmem; orjinalleri hep daha başarılı bulmuşumdur. Fakat Mother'de de oyunculuklarını beğenmediğimden; Anne dizisiyle devam ediyorum. Gerçi; bikaç bölüme konu olarak dağıtacaklar gibi diziyi.

    Umarım bunun oyunculuğu başarılıdır. Bi şans vereceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Japon dizileri Kore dizileri gibi güncel ve sürekli çevrilmiyor o yüzden bende dizi bulmakta zorlanıyorum, eski yapımları izlemeyi de pek sevmiyorum.. Ama bu dizi aralarından sıyrılan dizilerden çok keyif veren bir diziydi. Sanırım soğuk oyunculuk onların yapılarında var.. O kadar film izledim, dizilerine göz attım ama şahane oyuncu, of çok fenaydı diyemiyorum hala. Yine de bu dizide çok daha iyiler o bakımdan.. Bir bakmalısın :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...