19 Eylül 2016 Pazartesi

Gökyüzünden Yeryüzüne..

Bu seferki yazımda geçtiğimiz haftalarda yaptığım bir buluşmadan bahsedeceğim size. Yine bir dost buluşması.. Tanıştırayım kendisi bulutlu hatun. -bulutluedy- 


İlk muhabbetimiz twitter da başlamıştı. Hem bulutlara olan hastalığımız ve Kore dizileri bağlılığımız ile birlikte.. Sonra zamanla diğer sosyal medya hesapları, numaralar, saatlerce süren sohbetler derken.. İstanbul’a geleceğinin planlarını yapıyorduk aylar öncesinden.. Sonra o gün geldi ve buluşmak için sözleştik. –Yazarken bile heyecanlandım iyi mi- Hafta sonuna plan yapamadığımız için Cuma gününde anlaştık. Benim için tek sıkıntı okuldan erken çıkabilmekte idi. İzin konusunda sorun yoktu da.. 

Bizim minnak adaş biliyorsunuz bırakmıyor peşimi. Lavaboyu bile kullandırmıyor o derece. Bende saatimi ona göre ayarlayıp tam bizimki uykusunu almış uyanmak üzere iken aldım çantamı ve topuk. Azıcık üzüldüm çıkarken ama.. Gerçi yol boyu konuştum diğer öğretmen arkadaşla.. Ağlamamış hiç. Aferin kuzuma..


Saat sorunumuz yüzünden çok istediğimiz Sopung Kore lokantasına gidemedik, bizde çok merak ettiğimiz Eminönü'nde ki Mim cafe de alalım soluğu dedik. Oraya gitmek biraz sorun imiş okuduğumuz kadarıyla. Meydan da buluşalım da yol tarifimiz ile buluruz orayı diye düşündük ama sonra.. İstanbul da yaşayan ben ve İstanbul'a daha önce 2 kere gelmiş olan bulutlu hatun bulamadık birbirimizi Eminönü meydanda. 20 25 dakika kadar sürdü sanırım aynı meydanda birbirimizi bulmak.



-Sen neredesin?
+İskeleler var burada. Sen ne taraftasın?
-Tamam, burada da iskeleler var.
+Alt geçidi görüyorsun değil mi? Tam merdivenlerinde buluşsak ya..
-Tamam hemen dikiliyorum merdivenlerde.
Bu arada telefonda carlıyorum ben tabi, kendime söylenmeler vesaire..
-Ben merdivenin tepesindeyim şimdi ama seni hala göremiyorum.
+E bende merdivenin önündeyim ama yoksun.

 Akela kız düşünüyor şimdi burada.. Aynı alt geçit ismi, aynı meydan, aynı deniz.. Peki nerede bu kız neredeyim ben.. Jetonumun yerine oturması 5 dakika kadar sürüyor. Sonra.. Maden bulmuşum gibi.

-Bir dakika ya.. Bu alt geçidin 2 ucu var demi.. Ben buradaysam ve sen yoksan.. Sen oradaysan ve ben yoksam.. –Ya evde yoksan barararararamrararam.. Ya evde yoksan?-

"Bekle, hemen geliyorum oraya" deyip başlıyorum koşturmaya.. Geçiyorum alt geçidin öbür tarafına ve evet hatun orada beni bekliyor..

5 10 dakika soluklanma ve hoşbeş sonrası mekana doğru yürüyoruz.. Kolay yol tarifindeki adrese göre gidiyoruz ama.. Ortada kafe namına hiçbir şey yok. Sonra hiç sevmesem de dükkanlara sormak zorunda kalıyoruz.. Kafe o kadar meşhur olmuş ki adam isminden bahsettiğim anda veriyor tarifi. Biraz daha geriye gidip, ara yola girip buluyoruz.


İnstagram da fotoğraflarını gördüğüm mekan buymuş evet diyor kapılıyorum güzelliğine.. En üst kata çıkıp dışarıda oturuyoruz. Tam yerleşecekken yan masadakiler kalkıyor ve orası daha kenarda olduğundan hemen oraya kuruluyorum. Güneş öyle bir vuruyor ki gözümü açmam mümkün değil. Radarlarımı açıp içeriyi kesiyorum ve bingo! Kenarda boş, tatlı bir masa var. Yer değiştirebilir miyiz diye sorarak geçiyoruz oraya. –Bu kadar değişken olmama rağmen hala güler yüzle davrandılar ya bize, bence onun için bile gidilebilir- Çok aç olduğumuzdan yemek söylüyoruz hemen o arada başlayan sohbet yemekler geldiğinde bile devam ediyor. Gdragon’u öyle bir çekiştiriyoruz ki yemekler soğuyor ama halimizden memnunuz.


Gdragon, bulutlar, Kore dizileri, running man derken.. Kahkahalar havada uçuyor (tabi ki çevremizi rahatsız etmeden) ve uzun zamandır konuşmadığım kadar konuşup, mutlu oluyorum. –Aynı dilden konuşabildiğim insanların yanında kendimi kaybettiğim de doğrudur-


Daha sonra bir tatlı iyi gider bu tatlış sohbetin üzerine diyerek meşhur tatlısı olan Magnolia’yı söylüyoruz. Hafif bir tatlı olduğundan içecek bir şey almadık yanına ama sanırım gerekiyormuş. Yine de meşhur olacak kadar şahane bir tatlı. Benimde gidenlere önereceğim bir tatlı oldu. Akşamın karanlığı çöktüğünden veda vakti geliyor biz istemesek de..

 İçim biraz buruluyor aslında ama mutlu geçen günümüzden kalan anıları, saklayıp kaldırıyoruz anı çekmecelerimize..


Kafe ile ilgili şunları da söyleyebilirim..  Biz Cuma günü saat 6 gibi gittiğimiz için sakindi hafta sonu full oluyordur büyük ihtimalle.. Giderken bunu göz önünde bulundurun. Fiyatları çok uygun.  Manzarası şahane. Tek başınıza da gidip, kitap okuyup, huzurla vakit geçirebileceğiniz bir yer. Çalışanları güler yüzlü ve çalan şarkılar öyle şahane ki.. Sohbetin ortasında “aa bak bu şarkıyı biliyor musun” diyecek kadar etkiledi beni.  Bakınız: Mark Eliyahu –Journey..

Adresi: Demirtaş mahallesi, Deveoğlu sokak. No:10 Eminönü.
Birde kolay bir tarif vereyim: İstanbul Ticaret üniversitesinin karşısındaki yokuştan çıkınca solda yeşil bina –Yurtiçi Kargo- var. Hemen o binanın arkasında.


Hatun ise ne diyeyim bilmiyorum.. “İyi ki” dediğim insanlardan birisi oldu hayatımda. İnsanın karşısında, kendisi gibi olabildiği insanlar her zaman daha özeldir. “Şu bulutun güzelliğine bak ya” demeden aynı yöne baktığımızı fark etmek bile yetti bana. Şimdiden ne zaman olacağını bilmediğimiz diğer görüşmemizi iple –halat ile- çekiyorum.


Biraz uzun oldu gibi ama biliyorsunuz artık çenemin düşme durumları.. Umarım keyif ile okumuşsunuzdur. Okuyan gözlerinize sağlık.
Kendimize benzeyen insanlarla karşılaşmamız dileğim ile..

28 yorum:

  1. Akelam Cook Shop dimi :D Ya magnoliaya ben de bayılıyorum :D Ne güzel oluyor bu buluşmalar :)) Kıskanıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa.. Bende çok seviyorum bu buluşmaları, huzurlu hissediyorum ne bileyim :) Hep beraber yapalım çok istiyorum, çok çok! :D Hatunlara buradan selam olsun :D

      Sil
  2. Keyifle ve merakla okudum hatun! Anladığım kadarıyla kafeyi bulmak Harry Potter'da Diegon Yolunu bulmak gibi heyecanlı olmuş. :D Ama bulmanıza ve sonunda mekanı gezip, sohbet edebilmenize sevindim. :D Bu arada Running Man'in 314. bölümü dehşet komik dediler ve ben hala izleyemedim. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzum :) Aynen öyle oldu vallahi, uğraştırdı bizi ama değdi.. :) Ben Running Man de güncelim 317'yi bekliyorum şu anda :D 314'ü izledim güzeldi ama bence 316 daha komik olmuş. Önce ona bir bak istersen :D

      Sil
  3. çok keyfli içten bir yazı ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, keyif verebildi isem ne mutlu bana :)

      Sil
  4. Memnuniyet vermesi, ortak yanlar iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli.. Huzurumuz olsun yeter bize :)

      Sil
  5. Eminönün'e çok gittim ama ilk defa duydum bahsettiğin mekanı. Yolum düşünce uğrayacağım mutlaka, fotoğraflar hoş görünüyor. Başına bir değişik olay gelmese olmazdı herhalde. :D Senin adına sevindim, dostluğunuz ve muhabbetiniz daim olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde çok kafe kültürüm yoktur ama instagram da o kadar çok gördüm ki fotoğrafını.. Bir göz atmalıyım dedim en sonunda.. Benimle beraber sizde alıştınız artık değişik olaylara, çok şükür olaysız günüm geçmiyor :D Çok teşekkür ediyorum, hepimizin inşallah :)

      Sil
  6. Ooo Gd dedikodusu ha :D Bu kafeye gitmeyen kalmadı , instagram da çok görüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde ne dedikodu ohooo.. :D Aynen hatun gitmeyen kalmadı gibi gibi, tatlış bir kafe ama :)

      Sil
  7. mekan güzelmiş bana çok uzak ve sapa olmasa kesinlikle uğrardım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet olursa bir gün inşallah diyeyim o vakit :)

      Sil
  8. yine harika bir yazı yine muhteşem fotoğraflar :D hele o tabaklara bayılıyorum görünce! eline sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni oraya çekende bu havası oldu zaten, özel duruyordu :)) Çok teşekkür ediyorum hatun :)

      Sil
  9. Güzel bir dilekle bitirdiğin yazına, koca bir amin diyerek yanıt vermeden geçemeyeceğim. Elbette keyifle okudum. Mekanı da merak etmedim değil. Hemmen google görsellerine baktım. Anlattığın kadar var gerçekten de. O halde gidilecek mekanlar listesine ekledim bile :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönülden amin diyeyim bende o zaman :) Fırsatın olursa hafta içi gitmeni öneririm, daha sakin oluyor. Umarım seversin sende :)
      Sevgilerim ile..

      Sil
  10. O kadar güzel anlatmışsınız ki içim huzurla doldu inanın :)) Ne mutlu size umarım dostluğunuz, sohbetiniz daim olur :) Ayrıca müziğe bayıldım, inanılmaz dinlendirici geldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yorumunuzu okuyunca huzurla doldum, samimi yorumunuz için çok teşekkür ederim :)) Amin, hepimizin hatta hep beraber inşallah, nice güzel daimi dostluklara :)
      Çok sevdiğim bir şarkıdır, sevmenize de ayrıca çok mutlu oldum :)

      Sil
  11. Yavru okurken güldürdün beni, yahu bu alt geçidin iki ucu vardı dimi ya evde yoksan 😂😂 Ne güzel birgün olmuş sizin için birbirinizi zor bulsanız da sonu güzel olmuş. Adamlara demek sürekli orası soruluyor onlara da gına gelmiştir tarif etmekten 🙈 Bizim seninle makaynacı buluşmamız olacaktı gene yağmurlara kaldı, yazın göremedik birbirimizi 😟 Öpüyorum seni çok çok 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni biliyorsun yavrum fazla ciddi olamıyorum illa bir şebeklik yapacağım :)) Aynen evet, girdiğimiz sokakta hep iş yerleri vardı ama hepsi ezberlemiştir eminim :D
      Ya sorma.. Bu yaz ikimizde öyle yoğunduk ki kaldı makaynacımız.. Ama havalar çok soğumadan yapalım mutlaka❤ Çok öpüyor heyecan ile bekliyorum hatun :)

      Sil
  12. Ne de güzel anlwtmışsin öyle :) bu arada ben Nur
    Bloguma beklerim umarım gelirsin :)
    Sevgi ve saygılarımımla
    Nur A.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nur, ayrıca memnun oldum hoş geldin :)
      Bende geleceğim tabi ki mutlaka, sevgilerim ile :)

      Sil
  13. mim kafe gidicem tamam :) sopunga da sayende gitmiştim. neyse tarif sağlam mim kafe için :) merdivinlerin öbür tarafında tahmin ettim buluşmanızı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Git git seversin eminim :) Sopunga yine gitmek istiyorum ama bakalım, çok şekerdi dimi :)) Çok öpüyorum Canım Deep :))

      Sil
  14. Dostluğunuz daim oksun. Mekan orjinalmiş gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, farklı bir havası vardı gerçekten.. Yolunuz düşerse uğramanızı tavsiye ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...