20 Ekim 2016 Perşembe

Kaichou wa Maid-sama / Anime – Manga Yorumu

Bugün Kaichou wa Maid-sama animesi- mangası ile geldim. Animesi izlediğim -sanırım- 2. Anime.. Mangasını da geçtiğimiz haftalarda bitirdim. Konusuna değinip 2sini de yorumlayacağım. Elimden geldiğince..


Konusu:
Seiga Lisesi daha önce erkek lisesi iken, karma liseye dönmüştür. Erkek sayısının fazla olması sebebiyle kızları korumak isteyen Ayazawa Misaki öğrenci konseyi başkanı olmuştur. Sert ve kuralcı olan Misaki okul çıkışlarında Maid Latte cafesinde çalışmaktadır, bunu da okuldaki herkesten saklar. Sebebi, cafenin kuralları gereği hizmetçi konseptine göre müşterilerine hizmet vermesidir. Okuldaki imajının bozulacağından korkan Misaki bunu herkesten gizlerken okulun altın çocuğu Usui Takumi’ye yakalanır ve bütün hayatı değişir.

26 bölümden oluşuyor. O kadar şirin bir anime ki.. Size kahkahalar attırıp, kalbinizi çarptırıp, bazen de gözlerinizin dolmasına sebep oluyor. İzlediğim ilk yapımlardan olması nedeniyle de yeri bende ayrıdır. Hatta shoujo türünde anime izleyen çoğu arkadaş da aynı yorumda bulunacaktır çünkü cidden türünün sağlam animelerinden.


Misaki karakterini çok sevdim kendisi en sevdiğim kadın karakterlerden birisi. Tartışmasız. Ve Usui.. Aşık olunacak anime karakterleri listesine ilk 3'den girer. Öyle bir adam. Bak yine aklıma düştü de..

Usui sürekli Misaki'nin peşinde.. Bu yüzden Misaki ona "Sapık Uzaylı" lakabını takıyor. Usui.. Nasıl diyeyim, her eve bir tane lazım sanki.. -Çok mu fangirl yorumu oldu? Olsun.. Çok sevdim, seviyorum çünkü :D-


Her anime de olan yarım kalma mevzusu burada da var ama bu konuda mangası imdadınıza koşuyor. Animesi final verdiğinde bir yanım yarım kalmıştı itiraf ediyorum hem bitişine hem de istediğim sonu göremeyişime üzülmüştüm ama manga –mangası olduğunu biliyordum ama okumaya cesaret edememiştim- aklıma geldi ve hemen başladım okumaya.. Zaten mangasını da animenin kaldığı yerden çevirmeye başlamışlar.

85 chapterden oluşuyor. –Bölüm yani-  Bitmiş ve çevirileri tamamlanmış. Mangasını okumaya başladığımda olayların anime ile birebir olmadığını fark ettim. Çok büyük farklar yok ama bazı sahnelerde o farkı hissettim. 86 bölüm çok diye düşünmeyin çünkü su gibi gidiyor.


Bence animesine mutlaka 2. Sezon gelmeli çünkü manga da o kadar güzel sahneler var ki.. Mutlaka canlandırılmalı.. Ama bu animeye bayılmış ve yarım kalmasına sinir olmuşsanız hiç durmadan mangasını okumaya başlayın, okumadığınıza pişman olabilirsiniz! Belki de manga okumaya başlamak için bir fırsat yaratmış olursunuz.

Son zamanlarda mangadan çıkma dizileri çok sık görüyorum. Japon dizilerinden bahsediyorum.. Lütfen, lütfen, lütfen.. Bu animenin dizisi de mutlaka yapılmalı. Eğer bu tat da olacaksa tabi ki.. Usui'nin kanlı canlı halini görmek çok güzel olurdu

Peki ya bu tip nedir :D 

Finali ise öyle güzel öyle tatlış.. Daha fazla konuşursam spoiler dolabilir buralar o yüzden susmalıyım diyerek gidiyorum ben. Böyle tatlış anime, manga avlarındayım bulursam tüketeceğim hemen. Önerilerinizi de alabilirim.



Sağlıcakla, mutlu mesut kalınız.. Ve hayatınızın Usui'sini bulmanız dileğim ile.. :) 

Gifler Tumblr'den alıntıdır..

18 yorum:

  1. Yaaaa hatunummm ❤️ Usui benimde en sevdiğim 3 erkek anime karakteri arasında yer alıyor. Animeyi görünce yeniden izleyesim geldi. İki kere izledim ve devamı gelmedi. Aradan seneler geçti geleceğini de sanmıyorum :( Ben mangasını henüz okumadım ama sonuyla ilgili spoiler'ı seninle konuşurken söylemiştim galiba. :D Misaki de gerçekten çok gerçekçi bir karakterdi. Bir de Misaki'nin Usui'ye yakalanma sahnesinde gülmekten yerlere yatmıştım. Usui'nin sülük gibi kıza yapışması ve dehşet bir şekilde sahiplenmesi çok hoştu. Hele bir fotoğraf için çatıdan atlama sahnesi yok mu o bölümde Misaki ile aynı tepkiyi vermiştim. Dur çok konuştum şimdi spoiler vereceğim. :D Eline sağlık birtanem çok güzel anlatmışsın. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen şimdi böyle anlatınca nedense heyecanlandım yahu, haha :D Bence mangasını da mutlaka okumalısın o zaman animenin yarım kalması çok etkilemiyor seni çünkü aşırı aşırı güzel sahneler var❤ Çok teşekkür ederim kuzum, yorumun için :))

      Sil
  2. Metehan da sürekli japon anime izlemekte, geçen hafta japonca kursuna da başladı tam oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa.. Japonca kursuna gitmek için bende bir niyetlendim ama şuan ki iş şartları dolayısıyla yarım kaldı hayalim.. Ama mutlaka başlamak istiyorum bir gün :)

      Sil
  3. Animelere bayılıyorum Akelam :) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çok tatlı bir anime hatunum mutlaka seversin sen, teşekkür ediyorum :)

      Sil
  4. hatun senin hızına yetişilmiyor yahu =) daha önceki önerdiklerine başlayamadım =) ama anime kültürünü tanıtmakta çok önemli bir yere sahipsin, blogun ve sen =) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar anime konusunda yavaşladım aslında hatunum.. :/ Ama senden bunu duymak çok mutlu etti beni, çok sevindim yahu :) Teşekkür ediyorum çokça❤

      Sil
  5. Güzel bir animeye benziyor efendim, fırsatım olursa mutlaka izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım keyif alırsınız diyeyim o zaman efendim :)

      Sil
  6. Canıım bir mime davet ettim senii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen yetişeceğim canım benim :)

      Sil
  7. Yaa o gifler nedir öyle :D Bu animeyi çok gördüm ama daha izleyemedim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye, ne güzel tatlışlar işte :D Güzeldir, bak bir ara sen^^

      Sil
    2. Bende o manada demiştim ^^ bu arada izledim bir iki bölüm kaldı sadece , bayıldım ya çok tatlı bir anime ^^

      Sil
    3. Ay çok sevindim izlediğinee.. Çok güzel değil mi^^ Mangasına da bir bak ama :)

      Sil
  8. Ooo animeye baya ara vermisken butun askimi kabarttin suan biliyormusun ilk fırsatta bunu izleyecem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya efsane animelerdendir hemen izle hatun, çok seveceksin eminim^^ Sadece sonra mangasına da bir göz at derim yoksa büyük pişman olursun yarım kaldı diye :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...