1 Ekim 2016 Cumartesi

Khoobsurat / Hint Filmi

Daha önce izlediğim yazısı ise şimdiye nasip olan 2014 yapımı “Khoobsurat” filmine geldi sıra. Son haftalarda çok fazla yapım izleyemediğim için eski izlediklerime yöneldim ve çerezlik bir film ile geldim. Çok uzatmadan hemen konusuna geçeceğim çünkü çenem düşünce uzuyor da uzuyor giriş cümlelerim..


Aşktan yana umutsuz olan fizyoterapist Mili (Sonam Kapoor) işinin en iyisidir. Kraliyet ailesinden, kralı tedavi edebilmesi için davet alır. Kabul eder tabi. Çatlak ve yerinde duramayan Mili kurallarla dolu kraliyet ailesinde yaşamaya başlar. -Yine cümbüş var diyeceksin, değil mi? Dediğinizi duyar gibiyim ve evet! Cümbüş var!- Prens Vikram (Fawad Afzal Khan), ailesinin uygun gördüğü bir kızla sözlü, sert gözüken ama içi yumuşacık bir adamdır. Ve Mili ile karşılaşınca olanlar olur. Kişilik ve kültür çatışmaları dolu bu filmin sonu nereye varacak?


Çok tatlı bir film. Gerçekten sıkılmadan sürekli gülümseyerek izledim. Masal tadında bunun en büyük etkeni de işin içinde Walt Disney’in olması sanırım. İzlerken onun büyüsünü çok net hissediyorsunuz. Klasik Hint filmi gibi değil yani. Çerezlik vakit geçirmelik film arayanlar için gayet uygun. Şarkıları arasında hepsi tatlı ama Abhi Toh Party Shuru Hui Hai şarkısının klibini de çok eğlenceli bulduğum için önerebilirim. 


Tek sıkıntılı yanı, böyle çok kız filmi gibi. Şöyle anlatayım. Baya pembe bir dünya var işin içinde, masal tadında ve tatlı film dememin sebebi de bu. Klişelerle dolu ama.. Klişe seven hatunlara servis yapmışlar gibi.. Mesela yakışıklı prens, gerçek aşk, önce duyguları inkar etme sonra kabul etme.. Vesaire vesaire.. Büyük şeyler vaat etmiyor ama kendini severek izletiyor.  Yine de izlediğime pişman değilim efenim. 


 (Bunu söyledikten sonra kuzenine izletmek amacıyla 1 kere daha izledi. )
Gifler Tumblr'den alıntıdır..

20 yorum:

  1. İzlediğim ve etkilendiğim bir filmdi. İncelemesini de zevkle okudum. Kalemine sağlık 💎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyen birinden bunları duymak çok mutlu etti beni, teşekkür ediyorum :)

      Sil
  2. Bu filme disney diye ön yargılıydım , ama ön yargılarımda haklıymışım , çok kıza filmi sevmem ben . Ama şuanda boşum bir izleyip gelicem .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediğim gibi masal tadında, tatlı bir film.. Umarım keyif ile izlersin^^

      Sil
    2. Adam biraz soğuk geldi ama , çerezlik bir filmdi :D

      Sil
    3. Soğuk ama taş diyeyim mi? Dedim gitti :D

      Sil
  3. Yaaa deme öyle çatlarım ki ben <3 :D Bu akşam izleyeceğim sanırım çok meraklandım. Klişe tadında Acemi Prenses film serisini çok sevmiştim ben. :D Yalnız şu ortadaki gife bayıldım. Adamın tepkisi.. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı ya, tarzını da biliyorum hatun ikimizde sevebiliyoruz böyle genç işlerini :DD Adamın tepkileri film boyunca hep şahanee.. Sadece onun için bile izlenebilir :D Haber bekliyorum :)

      Sil
    2. İzledim bile! :D Senin paylaşımını yaptığım gün izledim. Yorumu yakında gelecek. Bayıldım filme özellikle de Fawad Khan süperdi! :D

      Sil
    3. Bugünde konuştuk bu konuyu ama.. Yaz yaz bekliyorum senin güzel yorumun ile yazını :D

      Sil
  4. Hollywood işi romantik komedi gibi galiba. Hmm... Olabilir, izleyebilirim, mümkün :) Şu yoğunluğum bir geçsin de ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle hatun, komedisi de romantizmi de bol :) Severek izlersin inşallah❤

      Sil
  5. Bazen böyle romantik filmler çok iyi gelebiliyor :) Canımm müzik zevkine hayranım <3 Emeğine sağlık bitanem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın canı bazen böyle tatlı romantizm istiyor.. Onun için ideal bir film :) Canımsın❤ Çok teşekkür ediyorum kuzum benim :)

      Sil
  6. Bu cumartesi akşamları haftanın stresini atmak için izlenir Akelam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden stres atmak için ideal Blana hatunum, komedisi öyle tatlı çünkü :) Belki bir gün göz atarsın diyerek bıraktım bak buraya :)

      Sil
  7. Ay ben en son senin önerdiğin Hint Filmini izledim zaten youtubeden açıp açıp dinliyorum müziğini hatuna vurulduğum için sanırsam :D Neysem bak ben bunu da kaydettim not defterine zaten benim hint filmleri önerisi hep senden geliyor buda sıkmıyormuş madem alırım bir dal yavru 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın, çünkü tarzlarımız aynı yavrum^^ Bende hala dinlerim o şarkıyı ama kadın cidden bakmaya doyamamalıktı, yeni filmi çıkacak hatta bekliyorum 14 gözle :) İzlersen haber edersin kuzum :*

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...