17 Ekim 2016 Pazartesi

Kısa Sohbet / Mim - Mimlendim!

Uzun zamandır düzenli yazı girememek ile birlikte yazı da yazamıyorum.. Önceden yoğun da olsam uyumadan önce yada uyanınca bir yerlere notlar alır ufak tefek karalamalar yapardım şu anda hiç biri yok.. Sanırım son zamanlarda en çok canımı sıkan şeylerden birisi de bu.. Facebook da telefonumun başına bir haller geldiğinden bahsetmiştim.

Söylemiştim daha önce çocuklar ile ilgilendiğim için yanımda telefon taşımayı sevmiyorum. Her ne hikmetse o anda bizim yeni bir ufaklığımız var kendisi 1.5 yaşında.. Onu uyutmaya çalışırken telefonumu yanıma koydum. Daha sonra bizim kız uyumayınca çıktım odadan, telefonum yatağın yanında idi. Ben çıktığımda o 5 dakikalık arada bizim arkadaş yatağı toparlamak için giriyor sınıfa.. O arada “görmeyip” basıyor üzerine.. Tabi bundan “onunda” benimde haberim yok. Sonra ben dönüyorum sınıfa telefonu kaldırıp dolabın üzerine koyuyorum “çocuklar almasın“ diye.. Hiç de bakmadım bir şey var mı, çaldı mı telefonum.. 2 3 saat sonra bir baktım açılmıyor. Şarjı mı bitti acaba deyip taktım ama yok yine açılmıyor. Zaten en az % 40 50 şarjı olmalı idi. Neyse içimde bir şüphe ama bilmiyorum başına ne geldiğini de..

Sonra ertesi gün kamera kayıtlarından izledim. Ben çocuk gelecek oynayacak filan diye bekliyorum. Bir baktım hatuncuk üzerine basıp geçmiş.. O anda ben iptal idim zaten.. Sonra onu çağırdım, izlettim filan da.. Şimdilik telefonumun akıbeti belli değil. Bu hafta tamire vermeye çalışacağım bakalım neler olacak..

Zaten şu son zamanlarda başıma gelmeyen kalmadı bir bu eksikti. İnstagram postumda bahsetmiştim ve facebook da.. Onu da görmeyenler için buraya bırakayım ve mime geçeyim artık.


"Bir gıdım iyileşememiş olmama rağmen Artvin'den babaannnem gelince soluğu yollarda aldık. Sabah yola çıkmış tın tın giderken -tabi ben uykusuzluktan suratsızım o ara- arabamız bozuldu. Sevgili babacığım araba ile uğraşırken bizde işin eğlenceli yanlarını bulup keyiflenmeye çalışıyoruz. Tam o anda insan sınıfından olmayan biri arabasından 4 el ateş etti. Baya baya yanımızda yani.. Öyle kaldık. Plakasını alamayacağımız kadar hızlıydı. Küfür ettim sadece, bazen gerekiyor çünkü. Türk Seri Katilller kitabını bitirdiğim şu günlerde polis edasıyla bizimkilere: "Bakın bir yerlerinize yaranız var mı sıcakken hissetmezsiniz çünkü, bende bakayım kovanları var mı buralarda" dedim. İşin ciddiyetini espiri ile renklendiriyorum. Kişiliğim böyle ne yapayım, rahat duramıyorum. Birde baya baya blog yazısı oldu bu yahu. Bu macerayı ve devamını yazacağım bloga. Akela kız yine ekşın dolu yollarda. Allah hepimizi korusun diyorum başka kimsemiz yok çünkü.. Sağlıcakla.."

1- Bu yaz okuduğun en güzel kitap?
Hayatımın kitap bölümü benim için çok verimli geçmiyor ve bu yüzden fazla bir seçeneğim yok. Ama bir cevap vermem gerekirse “Umutsuz aşıklar sokağı” diyebilirim. Oda düzenli okuduğum için keyif  almıştım.

2- Bu yaz okuduğun sana hayal kırıklığı yaşatan kitap?
"Yeter ki aşk koksun hikayeler" kitabını bir türlü sevememiştim. Çok sevmek istememe rağmen hayal kırıklığı olarak kaldı bende.. Tek hatırladığım kitabın kokusu..

3- Bu yaz izlediğin en güzel 3 film?
Benim film listelerim genelde uzun olur ama ilk 3’ünü seçmem gerekirse..
Sultan – 2 kere izlediğim gerçekten çok sevdiğim bir film oldu. 1 2 kere daha izlerim sanırım.
Yeh jawaani Hai Dewaani – güzel bir gençlik filmiydi.. Müziklerini hala açar dinlerim..
Hotaru No Haka - filmi ise benim “ilk defa” yaz ayında izlemediğim ama yeri çok ayrı olan bir film. Bahar diyelim biz buna..

4- Bu yaz dinlediğin en güzel şarkı?
Şarkı konusunda çok sevmişsem takmışımdır ve sürekli dinlemişimdir, belli bir listem vardır. Tek bir tane olmaz yani ama illaki bir şey seçmem gerekirse..  Ed Sheeran – Photograph şarkısını seçiyorum. İsteyen olursa diye Türkçe alt yazılı versiyonunu bırakayım buraya.

5- Bu yazı bir kelime ile tarif et?
Hatırlamıyorum.  -Tek kelime ile bin bir anlam çıkartalım..-

Ben bu mime geç kaldığım için çoktan yapılmıştır diyerek kimseyi mimlemiyorum. Ama her zamanki gibi yapmamış olan, yapmak isteyen dostlarımız alabilir üzerine..
Mutlu haftalar olsun! :)

26 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, mutlu haftalar olsun :)

      Sil
  2. Ateşböceklerinin Mezarı :'( İki kere izledim ve her defasında gözyaşlarıma hakim olamadım. Stüdyo Ghibli'nin üstlendiği tüm animasyonlara bayılıyorum. <3 Şarkıyı ve kitapları hiç duymadım. :) Ama telefonun için çok üzüldüm bence fazla bekletme ver bir an önce yapsınlar. Akelam günlük maceraların bitmiyor senin. Allah'tan size bir şey olmamış. İnsanların ruh hali feci... Keyifle okudum hatunum umarım çok ara vermek zorunda kalmazsın. :* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O film bahsi geçtiğinde bile beni duygulandırıyor.. Gerçekten şaheser diyebiliriz.. Kitap çok üzerinde durulacak gibi değil zatende şarkıyı dinlemelisin kuzum, senden önce ben filminde kullanıldı hatta.. :) Vallahi bende anlamadım, olaysız bir günüm geçmiyor.. Allah korudu diyelim. Hastalıklı varlık çok etrafta.. Çok açmayacağım arayı bu sefer, umarım ❤

      Sil
  3. Hay Allah ya, geçmiş olsun diyeyim,her şey bir araya gelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, evet hep üst üste geliyor bu günlerde.. Allah hepimize can sağlığı versin :)

      Sil
  4. MİM, iyi bir vesile olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir vesile oldu yazmama.. Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Simurg'cuğum :/

      Sil
  6. Akela ya özledik seni ya yazılarının devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende özledim buralarda olmayı.. Çok açmayacağım inşallah bu sefer arayı :)

      Sil
  7. Gerçekten çok tuhaf şeyler yaşıyorsun, ben kendimi bela ve aksilik çeken biri olarak bilirdim... :)
    Telefon neyse de silah sıkma olayı son nokta artık! Geçmiş olsun ama yine de bir komiklik çıkartmayı başarabilmişsin oradan, tebrik ederim. :D
    Ed Sheeran Photograph şarkısı benim de en sevdiklerimden birisi. Açtım bir daha dinliyorum. :)
    Gördüğüm en kısa mim bu oldu sanırım, yazıyı araya sıkıştırman iyi olmuş bence de. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şaşkınım.. Kendimi sakin bir hayatım var zannederdim de hep bir ekşın yaşanıyor son günlerde.. Allah sonumu hayır etsin :))
      Sıkıntılarda boğulmak istemediğimden "araya bir komiklik atmak" seçeneğimi kullanıyorum, ne bileyim iyi geliyor :D
      Mim baya kısaydı bende kısacık ses vermektense kısa bir günlük ile birleştireyim dedim, keyif almana çok sevindim :D
      Teşekkür ediyorum güzel yorumun için :)

      Sil
  8. Canım benim sosyal medya sonrası ancak okuyabildim tamamını ....
    Emeğine sağlık canım benim ve tekrar geçmiş olsun ...
    Ateşböceklerinin Mezarı ise muhteşemdi ....
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum ablacığım..
      Film konusunda aynı duyguları hissetmiştik seninle.. O yüzden daha bir özel oldu :)
      Kocaman sevgilerim ile..

      Sil
  9. Öncelikle geçmiş olsun akela'mm umarım artık her şey istediğin gibi ilerler, müzik zevkine gerçekten hayranım :) Kocaman sevgiler <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hatun, hepimizin inşallah mutlu mesut huzurlu gelecekleri olsun :)
      Sevgilerim, öpücüklerim ile❤

      Sil
  10. Akela ne çektin yahu 😶😶😶
    Ben de şu aralar aynı moddayim yazamıyorum, ve bloglari da gezemiyorum 😐😐😐
    Girişten sonra mim iyi gitti 😂😂😂
    Kolay gelsin canım sana da, öpüyorum çok 😙😙😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi ne çektim Fenomen hatunum.. Bende şaşırıyorum artık olan bitene..
      Olsun fotoğraflarını takip etmek bile şahane -idi- Telefonum bir gelsin de..
      Çok teşekkür ediyorum yorumun için :)

      Sil
  11. geçmiş olsun yaaaaa amma şans ha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Deep, teşekkür ederim.. Bu şansımın sonu nereye varacak merak ediyorum :)

      Sil
  12. Çok geçmiş olsun, neler yaşamışsın öyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Bugünlerde durumlar böyle..

      Sil
  13. Telefona bir şey oldu deyince benim aklıma direk ,küçükler tuvalete atıp üzerine sifonu çekmiştir diye geldi, zaten yazmıştım çocukların tuvalette yaptıklarını ama değilmiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde kafamdan milyon tane senaryo geçti, tuvalette bunlardan biri.. Yere atmalar, ağzına sokmalar falan filan.. :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...