31 Ekim 2016 Pazartesi

Mim / Hayallerimiz Ve Biz

Başucumdaki blogunun tatlı sahibesi Destino hayallerimiz ve biz mimine davet etmiş beni.. Geç de olsa davetine icabet edip cevaplayayım istiyorum. Biliyorum ki yapmayan kalmadı ve yine biliyorum ki en son ben yapıyorum. Ama olsun beni de böyle sevdiniz değil mi?:) Düşen çenemi tutarak bu kısa ama tatlı mime geçiyorum hemen..



Hayal kurmaktan hoşlandığınız yer ya da zaman dilimi var mı?

Uyumadığım her an hayal kurabilirim. Yemek yerken, yürürken, müzik dinlerken, bazen bir şeyler izleyip birileri ile konuşurken.. Belli bir yeri ve zaman dilimi yok. Sürekli hayaller peşinde koşan bir beynim var sanırım. Eski, bana özel yazılarımı okuyanlar bilirler ne kadar hayal düşkünü olduğumu..

En çok nelerin hayalini kurarsın?

En çok olabilitesi olmayan şeylerin hayalini kurarım. Nerede saçma ve olmayacak şey var onun hayalini kurarım yani. Mesela hiç şunu istiyorum ya da şu mesleği istiyorum tarzı hayallere girmedim. Sanırım en son bu tarz bir hayale girdiğimde gerçekleşmediğini görünce söndü umutlarım. Onun yerine senaryosunda rahatlıkla saçmalayabildiğim her şeye tamamım. Bana huzur veren şeyler başımın tacıdır -bilirsiniz- Hayal kurmak da bu taçlardan birisi.

Şimdiye kadar çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?

Önceki soruda cevabını vermiş gibi oldum ama hayalden daha çok istek, düşünce tarzı durumları gerçekleştirmişimdir. Hayallerimi gerçekleştirmiş olsaydım çok farklı bir dünyada yaşıyor olurduk. -İnsanların insan gibi olduğu bir dünyada mesela- Ya da –ben bulutlarda yaşıyor olurdum-

Henüz gerçekleşmemiş ama ille de gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı?

Keşke gerçekleşebilse dediklerim var ama.. Benim için –şu anlık- imkansız gibi gözüken bir şey olsa da Japonya’ya gitme hayalleri peşindeyim. Mutlaka olmalı değil ama bir gün gezmek için gitmek istiyorum. Sakuralar altında.. Huzur.. Mis.

Her zamanki gibi kimseyi mimlemiyorum, sadece yapmak isteyen herkesi davet ediyorum.
Mutlu haftalar :)

Edit: Canım Blana hatunum da mimlemiş beni ve ben görememişim.. Büyük üzüntü ile editliyorum yazımı. Ve Blana'ma kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum. 

6 yorum:

  1. Ben de davet etmiştim seni Akelam :) Ellerine sağlık, ne güzel yazmışsın <3 <3 Japonya'ya ben de gitmek istiyorum, maksat cilt bakımı tabi benim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazını kaçırdığım için nasıl üzüldüğümü anlatamam Blanam.. Hemen yazımı düzeltip, mimini okumaya geliyorum :) Çok teşekkür ediyorum, ay inşallah gidelim ya.. Heyecanlandım bak şimdi :))

      Sil
  2. Olmayacak hayali kurmak çok güzel ya , olmuyacak diye hayal kurmayacak değiliz :D İnşallah hayallerin gerçekleşir ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? En güzeli vallahi mis :D Amin, inşallah hepimizin güzel dilekleri gerçekleşsin hatun^^

      Sil
  3. Hayeller hayatlar farkli olsada hayal kurmak iyidir severim basardigindaki mutluluk pahabicilemez:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, tüm hayallerimizin gerçekleşmesini diliyorum o zaman :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...