26 Kasım 2016 Cumartesi

A Violent Prosecutor- Adalet Yolunda / Kore Filmi

Cumartesi film köşesinde bugün.. Çerezlik bir film ile geldim bu sefer. Komedi, suç türünde.  İşten gelmiş, yorgun olduğum bir akşam izlediğim, yorgunluğumu unuttuğum bir film.  Çerezlik dememin sebebi sizi yormaması, keyifle izletmesi, vakit geçirmelik bir film olması.


Konusu:
Byun Jae Wook (Hwang Jung Min) çabuk sinirlenen, şiddet kullanması ile ünlü ve sadece gerçeğin peşinden koşan yetenekli bir savcıdır. Sorguladığı bir şüpheli ertesi gün ölü bulununca, Byun Jae Wook, üzerine atılan iftira sonucu 15 yıl hapis cezası alarak hapishaneye gönderilir. Bir süre sonra hapishane de Chi Won (Kang Dong Won) isimli bir dolandırıcı ile tanışır. Savcılık yeteneklerini kullanarak Chi Won’un dışarı çıkmasına yardımcı olur. Byun Jae Wook’un üzerine atılan iftirayı temizlemek için bir intikam planı vardır ve bu konuda Chi Won ona yardımcı olacaktır. Ama Chi Won’un aklı fikri dolandırıcılıktadır, Byun Jae Wook’un planı için gerekenleri yapacak mıdır?


Filmi sevdim çünkü komediyi, aksiyonu, olayları çok güzel bağlamışlar. Her şey dozunda idi. Oyuncuların hepsi aşina olduğum yüzlerdi. Sadece Kang Dong Won’u izlememiştim. Oda “nasıl göremedim ben senii..” modunda kaldım tüm film boyunca. Çok şebek ve komik bir karakteri vardı. Bebeksi yüzlü dolandırıcı karakteri cuk oturmuştu yani. Filmde bir dans sahnesi de var ki.. Kahkahalar attırır. Byun Jae Wook ise sevdiğim kalitleli oyunculardan, savcı rolü de sağlamdı. 


Korezin de okuduğum habere göre film 5000 kişinin katıldığı "en çok beğenilen ve mutlaka izlenmesi gereken filmler" anketinde 1420 oy alarak birinci olmuş. Yayınlandıktan sonraki 4 gün içerisinde de 2.5 milyon izlenmeye ulaşmış. Hak ettiğini düşünüyorum.

Sanırım film ile ilgili söyleyebileceğim daha fazla bir şey yok. Çerezlik bir şeyler arayanlar için gayet ideal güzel bir film. Vakit geçirmelik, sağlam yapımlar arıyorsanız bir göz atmalısınız.

Mutlu hafta sonları :)


6 yorum:

  1. Ay resmen kahkahalarımın sesi duyulmasın diye kendimi kasmaktan öldüm dans videosunu izlerken :D İzlerim ben bu film ilk fırsatta :D Tavsiye için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sahne efsane yahu bende sıkıldıkça açıp izliyorum, Bombastickk heyyoo :D Rica ederim ne demek, sende severek izlersin diye düşünüyorum :))

      Sil
  2. Sevgili akela. Bu gün aklıma geldin. Hadi gel benim bloğu renklendir. Misafirim ol yazını yayınlayayım. Çok seviyorum yazılarını. Arkadaşlığımızı pekiştirelim ne dersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu okur okumaz çok mutlu oldum ve heyecanlandım. Kelimelerim birbirine girdi hatta.. Çok teşekkür ederim, tabi ki isterim. Hafta içi işim yüzünden çok yoğun oluyorum ama ilk fırsatta yazacağım ve haberleşeceğiz :)

      Sil
  3. Kang dong woon'u ben bir terden tanıyorum ama çıkaramadım şimdi :D Giflere bakıp bakıp gülüyorum , eğlenceli bir filme benziyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bakmıştım da hiç izlememişim.. Çok büyük bir kayıpmış ama :DD Kim Woo Bin ile "Master" isimli yeni bir filmde baş roller hatta.. Film cidden çok eğlenceli sıkılmadan izletiyor kendisini, seversin^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...