8 Kasım 2016 Salı

Bukalemun Dünya

Bugün size bukalemun insanların yaşadığı o dünyadan bahsedeceğim. Renk değiştirir gibi insan değiştiren, bulundukları ortamın şeklini alan, dilleri boylarından daha uzun olan insanların yaşadığı dünyadan. Ben o insanların bu dünyada değil de; yaşadığımız gezende varlıklarını sürdüren, kendi isimlerini verdikleri dünyalarında yaşadıklarını düşünüyorum. Bu dünyada ki varlıkları sadece gösteri, şov yani.

Kalabalık insan ortamından hep kaçmışımdır. “Etrafında 2 3 kişi olsun sana yetsin” taraftarıyım. Karışık, kalabalık, karmakarışık ortamlara girdiğimde içim sıkılıyor. Çünkü insanların; onları sevdiğin gibi seni sevmediğini, onları düşündüğün gibi seni düşünmediklerini biliyorum. E, zaten çevrendeki 2 3 kişi bile “bazen” bunu beceremiyorken kişi sayısını çoğaltıp durumunu zorlaştırmaya ne gerek var? İnsanlardan kaçmak değil de uzak tutmayı seviyorum birde. Artistlik yapıp, şekil şükela ile kimseyi kendine düşman etmenin bir anlamı yok. Anlamı yok da.. Dostun olamayınca düşmanın olmak istiyor insanlar. Sende sonra kendini amaçsız bir savaşın içerisinde buluyorsun ne gerek var? 


Ne diyordum heh.. Bukalemun insanlar. İşte onlardan çok var. Bu durum beni yormuyor. Sadece daha da yalnızlaştırıyor. Kalabalığın canı cehenneme. Çünkü o kalabalıktan yükselen kahkahalar, sadece kahkaha değil. Ve sizde bunu bilirsiniz. Sadece gülerler bin bir anlam ile. Ve siz yüzünüze gülerken içlerinden söylediklerini duyarsınız. Ama onlar bilmez. Çünkü biraz sonra yine renk değiştirecektir. Ve ne yaptığını hatırlamadan gelip, güler yine yüzünüze. Ve sonra siz söylersiniz içinizden. Ne güzel de sevdin beni be.. 

Hep şunu söylüyorlar. Nedir bu yalnızlık sevdası? Bende hep aynı şeyi söylüyorum. Başkalarının canınızı yakmasındansa, başkalarınızın olmaması daha iyidir. İnsanları kaybetmekten de korkmuyorum üzgünüm. Çünkü ben sadece insan seviyorum. Lar eki bana fazla geliyor. Yalnızlığıma ağır. O yüzden yanıma fazladan 2 gülüş, 1 kahkaha alacağıma az biraz huzur alıp Nirvana’ya çıkıyorum.

"Kime kızdın da yazdın?" Derseniz.. Kimseye kızmadım tabi ki. Kızsam da yazamam sanırım. Öyle biri değilim çünkü. Karşımdakini de kendimi de bırakırım öyle, geçer elbet kızgınlığım. Kızgınlık geçicidir ama kırgınlık kalıcı.. Ama yaşadığım kırgınlık ise, onun tanımı yok işte. 
“Bu kadar konuştun peki ne dedin sen şimdi?” Diyecek olursanız.. İnsan sevin dedim. İnsanlar acıtıyor çünkü. Ya da "insanlara" kapatın kapınızı.. O zaman en fazla "insan" yakar canınızı. O insan da dosttur ve ondan gelen de sadece baş üstünedir..
Ve son olarak "Bukalemun insanlara söyleyecek bir şeyin var mı?" diyecek olursanız;
Evet, var. Azıcık insan olun be..

Bütün dostlara, dost olabilenlere selam olsun.. 
Gif Tumblr'den alıntıdır.

16 yorum:

  1. çevremdeki bukalemun insanlardaki renk değişimi bukalemunları bile kıskandıracak hızda ise benim onlara söyleyecek hiç bir sizüm yok artık ... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizden uzak olsunlar diyelim.. Birde Allah insanlar ile, -iyi insanlar ile- karşılaştırsın.
      Sevgilerimle.

      Sil
  2. Akela, aynı fikirdeyim kızım. Sitemde 'Bukalemun Adam' başlıklı bir yazım var. Her yere çabucak adapte olan, anlamakta zorluk çektiğim insan tipleridir. Tesadüf bu ya, aynı düşüncelerin bende doruk yaptığı ve bir sebebe bağlı olarak yara aldığım ve hâlâ içimin soğumadığı kırgınlığım. insan eki aldığında, teyakuzda olmak gerekiyor. Çok güzeldi yazı canım. Hiç kırılmaman dileğimle Akela :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen gelip okuyacağım o güzel yazını Ece ablacığım, eminim şahanedir. Biz yanımızda istemesek de bir şekilde dahil oluyorlar hayatlarımıza.. Öyle çabuk değişiyorlar ki fark edemiyoruz bile. Allah şaşırtmasın kimseyi.. Çok teşekkür ederim, değerli yorumun için. Hep huzur dolu olalım inşallah :)

      Sil
  3. Özellikle son iki yıldır bu tiplerden neler çekiyorum bilsen . Dediğin gibi her şeyi şov bir tane geçiricem en sonunda o olucak , zar zor bir arkadaş grubum vardı , herkesle arasını açtı , hepimizin de arasını açtı sonra da gitti , amacı onun olmadığı yerde dostluk olmasın , herkes yalnız olsun . Böyleleri de var ,hem de çok maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar bencillikten gözleri kör olanlar işte. Hep benci olanlar. Bir bunlar bir onlar zaten ki.. Mutlu olacağız diye bir araya gelen ama sadece mutsuz olan varlıklar olduk sanırım..

      Sil
  4. Ya harika yazmışsın tam benim düşündüklerim. Sadece een onlara ad bulamamistim Bukalemun insanlar harika bir tanım olmuş. Günümüzde gerçek dostlar çıkarı olmadan sevenler zor bulunuyor. Benim karşıma çok az çıktı hatta hiç diyebilirim. Keşke gerçek insan bulabilsek. Herkes sahte malesef...
    Bu güzel yazı için teşekkürler. Bunları düşünen tek ben değilmişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bende aynı şeyleri düşündüğümüz için çok mutlu oldum. :) 2 3 tane sağlam dostum var çok şükür, 10lu yılları devirdiğimiz.. Dilerim en güzellerinden sağlam dostluklarınız olsun, insana bir onlar yetiyor çünkü.. Sevgilerim ile :)

      Sil
  5. Öyle... söyleyebilecek söz bulamıyorum. Yazık ki acıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizden uzak durup mutlu mesut yaşasınlar kendi aralarında, dilerim..

      Sil
  6. İki dakika insan olun desek kaç dk kaldı diye soracaklar diye tanımlanabilir mi bunlar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle onlar bu "insanlar"..

      Sil
  7. Ben de yalnizligi sevenlerdenim 😊

    YanıtlaSil
  8. Kızgınlık geçici, kırgınlık kalıcı kesinlikle... Nasıl güzel yazı akelaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle, değil mi.. Çok teşekkür ederim canım benim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...