15 Kasım 2016 Salı

Jealousy Incarnate / Kore Dizisi

Çevirilerinin bitmesini 14 gözle beklediğim ve dayanamayıp 20. Bölüme gelmeden başladığım, son 2 bölümünü de merakla beklediğim “Jealousy Incarnate” dizisini tamamlayıp geldim. –Ne uzun bir cümle oldu değil mi?- Dizinin beni bu kadar heyecanlandırmasının sebebi Gong Hyo Jin’in ve Jo Jung Suk’un yeni bir dizi ile ve beraber dönmüş olması idi. Gong Hyo Jin’i “It’s Okay Thats Love” dizisinden beri takip ediyorum ve ne yapsa izlerim diyorum. Ki hatun boş iş yapmıyor zaten, her biri –bence- ayrı efsane. Jo Jung Suk ise “Oh My Ghost” dizisinden bildiğimiz “Şeeeb.” Bence bu adam hep romantik komedi yapsın ama hep yapsın, onu izlemek öyle güzel ki. Bu dizi ile de bunu tekrar tekrar kanıtlamış oldu zaten. Dizi ile ilgili rengimi belli ettim gerçi ama önce konusuna geçip sonra detaylı yorumuma gelelim.


Konusu:
Pyo Na Ri (Gong Hyo Jin) saygın bir kanalda, sözleşmeli olarak hava durumu sunuculuğu yapmaktadır. Ve kanalın popüler haber sunucusu Lee Hwa Shin (Jo Jung Suk)’e 3 yıldır platonik olarak aşıktır. Bir türlü Lee Hwa Shin tarafından kabul görmeyen aşkı durulmuşken, Lee Hwan Shin’in yakın arkadaşı Ko Jung-Won (Go Kyung-Pyo) ile tanışır ve bu 3’lü arasındaki aşk savaşı başlar.

Dizinin oyuncu kadrosu yıldız dolu. Hepsi daha önce gördüğüm ve izlemekten keyif aldığım oyuncular. Aşırı eğlenceli, romantik, zaman zaman delirten, zaman zaman ağlatan bir senaryoya sahip. Ve gerçek hayattan gibi. Yok artık, abarttınız şimdi diyeceğiniz bir olay dışında her şey dozunda ve çok tatlı. Bundan sonra yazacaklarım spoiler içerebilir. Büyük spoiler vermeyeceğim lakin deşeceğim konuyu biraz. 


Kore dizileri izleyenler bilirler; Başrol erkek ve 2. Erkek arasında kalma durumları yaşarız, genelde. Bu dizi de ise onu göklere çıkarmışlar. Dizinin ortalarına kadar o kadar karıştı ki duygularım ciddi anlamda kimseyi tutamadım. “İtiraf edeyim Ko Jong Won’a kaydı gönlüm sürekli ve gözlerim tabi ki” Hatta o aralar aklımda sürekli şu slogan vardı. “İkisini de dene, tarafını seç!” :D


Dizinin bir diğer güzel yanı, meme kanserine dikkat çekiyor olması ve erkeklerin de meme kanseri olabileceği gerçeğini hatırlatması. Senaryonun kemik konularından birisi de bu hatta.

Bakınız kıskançlığın belirtileri^^

Ostlarını çok sevdim birde onu belirteyim. Hatta bir tanesi zil sesim bile oldu. ("why don't you think about.. me and you and me and you.. What about us" bölümü, çok tatlı değil mi?) Birde bazı sahnelerde verdikleri ses efektleri. Çok ciddi bir sahne mesela moda girmişsiniz, oradan bir ses geliyor sonra. Hahhhaaa.. Yeehhuu diye. Birde ikilinin yakınlaşma sahnesi diyelim yada romantizm geliyor, tam o arada “uuuuuu” diye bir kurt uluması duyabiliyorsunuz. 
Adam haklı, dağılın.
Kanal çalışanlarının çekişmelerini izlemek de keyifli idi. Özellikle eski iki yengenin sürekli pişti olmalarını, atışmalarını çok sevdim. Her ne kadar bazen abartsalar da.


Dizinin saydığım gibi çok fazla güzel yanı var hiç mi kötü yanı yoktu diyecek olursanız eğer.. Vardı. Aşk üçgeninin abartılıp aynı eve sokulması beni çileden çıkardı. O ara diziyi bırakmayı düşündüm de hemen toparladılar Allah’tan. Onun dışında gözüme çok batan bir şey olmadı. 


Son bölümlerde biraz drama bağlasa da çok tatlı bir final oldu. Görmeyi özlediğimiz sahneleri gördük. Hihi.. Gong Hyo Jin için başlamış olsam da Jo Jung Suk onun önüne geçti karakteri ile. Bayıldık yahu. Çok uzattığımı düşünerek son sözlerimi söyleyeyim. Benim keyif ile izlediğim, çok eğlendiğim bir dizi oldu. Romantik komedi izlemek isteyenler için önerebilirim.

O zaman bu gün bir farklılık yapıp romantikli, komedili günlere diyeyim. :)


16 yorum:

  1. Uuuuuuu dizi keyiflerim başladığına göre sevgili nabrutun önerilerinin ardına bunu ekliyorummmmm :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nabrut'umuz candır yahu, bende önerilerini takipteyim :) Ben teşekkür ederim, sevgilerim ile..

      Sil
  2. İkinci erkek hyo jin den çok küçük gibi geliyor bana bilmiyorum yaşı kaçsa artık :D Spoiler almamaya çalıştım ama aldım sanırım hayırlı uğurlu olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende emin değilim ama cidden baya küçük duruyor :D Çok detaya inmeyeyim dedim ama oldu yine azıcık.. Dizi yorumlarında spoi yememek mümkün değil sanırım :DD

      Sil
    2. Baktım da 10 yaş varmış aralarında bu kadar da beklemiyordum hatun genç gösteriyormuş demek :D

      Sil
    3. Vaay.. Bunun üzerine hiç bir şey söylemiyorum artık. Hayalperestliğim tutacak yoksa :D

      Sil
  3. Ben dizi izlemek kadar dizi yazılarını da seviyorum zaar :) Şu adamları nasıl ayırt ediyorsunuz bacım ya, hepsi aynı sanki ha :) Descendants of The Sun'da ikinci bölümde çöreklendim kaldım. Bitsin de bunu şeyedeyim. Eline sağlık Akela hatuncum. Sevgileğğ ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu tarz yazıları çok seviyorum yahu, keyifli oluyor izlemesek de :) Vallahi bilemiyorum ki.. Takip ettikçe aşina oluyoruz yüzlerine isimlerine, bir süre sonra böyle bir sorun kalmıyor :)) O zaman ben bırakıyorum buraya, göz atarsın müsait vakitte. Çok teşekkür ederim Emine hatun, kocaman sevgilerim ile❤

      Sil
  4. Bu kadın oyuncuyu sadece Master's Sun'da izlemiş ve çok ama çok sevmiştim. Aşk üçgenleri her ne kadar klişe olsa da ben seviyorum açıkçası.. Listeme ekledim umarım sırası gelir de izerim :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Master's Sun dizisinde de bayılmıştım, ben baya baya seviyorum bu hatunu ya^^ Klişelerin hastasıyız, bayılırım❤ Umarım sende severek izlersin :)

      Sil
  5. Ya bu kızı da bu adamı da çok seviyorum yavru geçtiğimiz günlerde bitirmiştim 'Oh My Ghost' dizisini :D En son geçen hafta 'Please Come Back, Mister' dizisini bitirdim, yuppi şimcik buna başlarım 3-4 güne itinayla bitiririm ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi benden hızlısın hatunum, Oh My Ghost cidden çok tatlıydı ama :D Bitir de sende yaz bakayım, ne düşüneceksin dizi ile ilgili :)

      Sil
    2. Haber vermeye geldim geçen hafta izledim yavru zaten 1 haftada bitirdim diziyi gayet sevdim hatta iyi ki uzun tutmuşlar bölüm sayısı 16 bölümde filan bitseydi olmazdı :) Sadece şu iki adam arasında kalma olayı bir beni darlayan nokta oluyor kimi seçeceğini bildiğim için bizim diğer oğlana üzülmedim değil :D

      Sil
    3. Dimi dimi.. Olayları toplayamazlardı 16 bölümde..Böyle uzun tutmaları iyi oldu bir yerde :) Sorma ya o konu çok derin.. Kimi seçeceğini biliyoruz da diğerine de üzülmeden edemiyoruz, Koreli senaristler buna bir çözüm bulmalı :DD

      Sil
  6. Akela bu dizideki oyuncuları görünce ben de vay be demeden edemedim. Oyuncuları gerçekten iyi seçilmiş ama izlemedim, şu aralar çok fena hallerdeyim 😥😥😥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyuncu kadrosu gerçekten çok sağlam hatun, diziyi onlar taşıdı zaten ki.. Dilerim en kısa sürede eski düzenine dönersin, heyecanla bekliyorum bende dizi yorumlarını :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...