25 Kasım 2016 Cuma

Kitap Alışverişim #1 / Kitap Yurdu

Geçtiğimiz haftalarda ilk defa İnternet üzerinden kitap alışverişi yaptım. Daha önce alışverişlerimi hep kitaplara dokunarak yapardım. Bu sefer almak istediğim bir çok kitap olunca ve fazla vaktim de olmayınca.. Birde böyle deneyeyim diyerek başladım araştırmalara. Kitap siparişi yapabileceğiniz bir sürü site var. Benim için öncelik kapıda ödeme olması idi. –Kredi kartı, banka kartı vesaire kullanmıyorum, kullanmayı da düşünmüyorum- Daha sonra kitap fiyatları idi. Birkaç durum daha eklenince araştırmalarım sonucu kitap Yurdunu tercih ettim. –Fiyat bakımından gözle görülür bir fark var diğer siteler ile arasında- Neyse biraz çekinerek ve büyük bir heyecan ile alışverişimi tamamladım, beklemeye başladım.

Siparişi verdiğim gün Perşembe akşamı idi ve kitaplar cumartesi günü elimdeydi. Bu kadar hızlı olmasına şaşırmıştım. Yalnız kargo ile bir sıkıntım oldu. Adresi bulamamışlar-mış-mış. Telefonuma "kargonuz şubemize gelmiştir vesaire vesaire" mesajını alınca.. Gidip hemen şubeden alayım bari diye düşündüm. Günlerden cumartesi olunca kaça kadar açıktır bir sorayım düşüncesi ile aradım şubeyi. İlk aradığımda meşguldü, buradan açık olduğunu anladım ama sonra tekrar aradığımda baktım açan yok. Sanırım 8 10 kere aradım. Saat 2 civarı. İnternetten baktığımda 15:30'a kadar açık olduğunu okudum ve koştur koştur şubeye gittim. -Bu kadar ısrar ile aramamın sebebi, "bölgeye göre çalışma saatlerinin değiştiği" yazılması idi.O anda alamazsam hafta içi, işim yüzünden kargoya gitmem sıkıntı olacaktı- Peki, ne göreyim? Telefon başındalar ama sigara içip çene çalmaktan başka bir şey yaptıkları yok. O telefon çalıyor da açan yok. Tabi nefes nefese kalmanın siniri ve duruma gıcık olmamın verdiği etkiyle, 5 karış surat ile hallettim işlerimi ve çıktım oradan. Eve gelene kadar kargom ile aşk yaşadığım doğru, zaten öyle geçti sinirim.


Bir diğer korkum kitapların hasarlı gelmesi idi. Ama şükür ki böyle bir durum ile karşılaşmadım. Kitap alışverişimden sonra kitap yurdundan çok fazla hasarlı kitap geldiği yorumlarını okudum ama bilemiyorum.. Bir diğer siparişim için korksam da oradan alışveriş yapmaya devam edeceğim, gibi. Sadece tekrar Mng kargoyu kullanmayacağım orası kesin. Çünkü bir kere gıcık olunca bitiyor bende.

Alışverişimin içeriği hakkında da bilgi vereyim kısa kısa;

Küçük Prens okumayı sürekli ertelediğim ve büyük ihtimalle bu kadar geç kaldığım için pişmanlıktan öleceğim bir kitap. Hala okumadım ve direniyorum. Sakin bir günde sindire sindire okuyacağım çünkü. 4.90 tl

Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler & Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar kapağına aşık olduğum, hakkında çok güzel yorumlar okuduğum bir kitap. Merak ediyorum, fazlasıyla. 11.97tl

Ardımda Kalanlar bitirdiğim, okumaktan çok keyif aldığım bir kitap oldu. Yorumu en kısa zamanda gelecek. 11.97 tl

Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu yarım saatte bitirdiğim ve fazlasıyla etkilendiğim bir kitap. Mutlaka önereceklerimden..  4.20tl

Benim aldıklarım –şimdilik- bu kadar. İlk kitap alışverişi yazımı yazdığım için ayrı bir mutlu oldum, kitaplarıma kavuştuğum için ayrı.. Gerçi yazının yazılması biraz geç kaldı ama.. Geç olsun güç olmasın. Ve bu yazı da kitap yorumlarımın artacağının habercisi olsun.


Kitap kokulu, huzurlu günlere.. 

6 yorum:

  1. keyifli oku hepsini =) kargo sıkıntısı dışında sağ salim ulaşmasına sevindim, o siteyi çok severim ben de alışverişimi oradan yapıyorum kitap söz konusu olunca =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hatun :) Sanırım bundan sonra da hep oradan yapmaya devam edeceğim, bir aksilik çıkmazsa tabi.. :))

      Sil
  2. Kargolardan ben de memnun değilim, ben genelde yurtiçi ile yaşıyorum problem ama senin de yazdıklarına bakılırsa mng de pek farklı değil. Öyle kaygısızlar ki dediğin gibi şube açık fakat telefona bakan yok, kaç kere benim de başıma geldi. Aynı şekilde Ptt kargoyla da bir sorun yaşamıştım, kargomu komşuya teslim edip siteye bana teslim edildiğini yazmışlardı. Ne stres yaşamıştım kargom nerede diye ya :/ Neyse, içimi döktüm resmen buraya :D Okuduklarını beğendiğine çok sevindim, diğerlerini de severek okursun umarım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce kargolar ile çok fazla işim olmadığı için daha bir sinir stres yaptım, iyice gıcık oldum. Ama el mahkum ne yapalım.. :D Her seferinde farklı bir kargo deneyeceğim bakalım daha neler gelecek başıma.. Olsun keyifle okudum yorumunu ben, her zaman beklerim :D Çok teşekkür ederim samimi yorumun için :)

      Sil
  3. Hepsini güle güle, keyifle oku Akela'm :) Mng kargo konusunda da tüm düşüncelerine katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Blana hatunum :) Gönlümüze göre bir kargo bulacağız, inanıyorum^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...