5 Kasım 2016 Cumartesi

Madaari / Hint Filmi

En sevdiğim gün şüphesiz cumartesi.. Bunun en büyük sebebi doya doya film keyfi yapabiliyor olmam.. Hafta içi neler çektiğimi biliyorsunuz. Evet afacanlardan bahsediyorum. -Bu aralar seriyi de boşladım gibi, son gelişmeleri de yazacağım en kısa zamanda- Geçtiğimiz Pazar günü çok güzel bir mail aldım ve izlemem için Madaari filmi önerildi. Bütün hafta boyunca bugünü bekledim ve filmi az önce tamamladım. İyi ki bugünü beklemişim hafta içi o yorgunluk ile izlese idim bu kadar etkilenmeyecektim büyük ihtimalle.. Uzamaya başlayan sohbetimi keserek önce konusuna sonra da yorumuma geçiyorum.



Konusu:
Nirmal oğlunu bir köprü kazasında kaybetmiştir. Bu kazanın sorumlularını bulmak ve onlardan intikamını almak için bakanın oğlunu kaçırır. Gerçeklerin gün yüzüne çıkmasını isteyen Nirmal, bakanın oğlu ile birlikte hedefi doğrultusunda ilerlemeye başlar..



Kulağa inandırıcı geliyor ama dinlemesi üzücü bir hikaye..

Dram, polisiye, suç, macera türünde. Başrollerinde İrrfan khan var. İrrfan Khan'dan biraz bahsedecek olursam kendisi uluslararası bir aktör ve Bollywood'un en sağlam aktörlerinden. "Pi’nin Yaşamı (2012), Jurassic World (2015), Milyoner – Slumdog Millionaire (2008) ve İnanılmaz Örümcek Adam (2012)" filmlerinde rol aldı. Filmde de öyle bir oyunculuk sergilemiş ki.. Ne denir bilemedim. Filmde İrrfan Khan'ı değil de oğlunu kaybeden Nirmal'i izlemişim gibi hissettim. Ben böyle diyeyim siz anlayın.

Bakanın ağzından..

Çoğu Hint filminde olduğu gibi ilk 20 25 dakikası biraz durağan.. Ama sonra olaylar bir gelişiyor ki.. Kalbinizi acıtıyor, gülümsetiyor ve sinirlendiriyor. -Bazı yerlerde gözlerimin dolduğunu itiraf edeyim- Birde filmin tamamen senaryo değil de gerçek hayatta da karşılaşabildiğimiz bir şey olduğunu bilince.. -Parayı veren düdüğü çalar hesabı- 
Rüşvet almadan yaşayamayan takım elbiselilerin, halkı nasıl ezip geçtiğini gösteriyor birde açık açık.. Sistemi eleştirme durumu söz konusu yani.. 


Bir babanın çocuğu için neler yapabileceğini görüyoruz. Aile filmleri her zaman başka bir yerde olmuştur benim için.. Samimi duygulara çok fazla önem verdiğim için sanırım. -Her ne kadar sağda solda ailesine, aile muamelesi yapamayanları görsek de.. Aile en önemli bütündür benim gözümde-

Oyuncuları ile, senaryosu ile izlenmesi gereken filmlerden birisi oldu benim için Madaari.. İntikam filmlerini seviyorsanız rahatlıkla önerebilirim. 


Not: Daha önce Hint filmlerini hintfilmiizle.com'dan izlediğimi söylemiştim. Filmin bazı yerlerinde görüntü ile ilgili sıkıntı vardı. Ve son 6 7 dakikasında.. En kısa zamanda düzeltileceğini düşünüyorum. Yine de benim önerim filmi oradan izlemeniz yönünde. 

Bu güzel filmi bana öneren ve çevirisini yapan Replikistan sayfasına birde buradan teşekkür etmek istiyorum. Emeğinize sağlık, yeni filmlerde buluşmak üzere :)

Huzurlu hafta sonları.. 

16 yorum:

  1. Tez listeye alına! Teşekkürler balım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al tabi. Ben teşekkür ederim hatun❤

      Sil
  2. İlgimi çekti..Listeye ekledim, vizeler bittiğinde hala hayatta olursam mutlaka izleyeceğim :D Tavsiye için çok teşekkürleer ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hayatta olursun ve izlersin diyorum hatun :D Ben teşekkür ederim^^

      Sil
  3. Efendim genelde Hint filmi izlemem ancak bu güzele benziyor, teşekkürler paylaşımınız için, izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sık izlemiyorsanız belki sıkabilir sizi, biraz ağır gidiyor çünkü.. Daha iddialı filmler de önerebilirim. Ama dilerim izlerseniz seversiniz :)

      Sil
  4. Bu hint filmleri çok acikli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamlar mutlaka dramı bir köşeye sıkıştırıyorlar..

      Sil
  5. Bir iki gün önce görmüştüm , bloggerlara bakıp öyle izlerim demiştim , sen yazmışsın . Beğenmişsin bende izlerim o zaman ^^ Ama son zamanlarda o kadar çok rüşvet konulu dizi izledim ki , sinirilerim kaldırır mı bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, teşekkür ederim^^ Şu rüşvet konusu beni de baydı.. Sağ olsunlar diziler hep rüşvet dolu artık. Biz rüşvet vereceğiz yakında "ne olur şu konuları koymayın dizilere" diye :D

      Sil
  6. hemen ekledim chrome çubuğuma. vizeleri atlatır atlatmaz ölmez isem izleyeceğim :D eline sağlık Akela!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarılar ile atlatırsın inşallah vizelerini hatun :) Çok teşekkür ederim❤

      Sil
  7. Bu gece izleyeceğim film bu olsun bakalım. Sağolasın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sevmişsinizdir filmi :)

      Sil
  8. Highway, Haider mutlaka izlenmeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Highway merak edip listeye aldığım bir filmdi. Haider filmine ise bakacağım mutlaka^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...