28 Kasım 2016 Pazartesi

Shopping King Loui /Kore Dizisi

Güncel dizileri bir bir izlediğim şu günlerde, biricik Seo In Guk’umuzun “Shopping King Loui” dizisini izlemez isem olmazdı. Ki iyi ki izlemişim. Gülmekten, sırıtmaktan çene kaslarımın ağrıdığı, karakterine hayran kaldığım –ve kendisine- bir dizi olmuş. 16 bölümlük bu tatlış dizi –çerezlik, şeker tadında diziler- listesine girmeyi başardı. Benim gözümde..
Konusu:
Kang Ji Sung yani Loui (Seo In Guk) yurt dışında büyümüş, kibirli, ünlü Goldline şirketinin varisidir. Aynı zamanda Alışveriş delisidir. Lakabı da Alışveriş Kralı Loui’dir. Talihsiz bir kaza sonucu hafızasını kaybeder. Ko Bok Sil (Nam Ji Hyun) ise taşra da yaşayan, iyi kalpli, kanatsız meleklerdendir. (Klasik Kore dizisi hatun karakteri) Ko Bok Sil kardeşini aramak üzere Seoul’e gelince hafızasını kaybetmiş olan Loui ile karşılaşır. Loui, Ko Bok Sil ile gerçek aşkı tadacaktır.


Dizinin klişe bir konusu var. Öyle ki hafıza kayıpları, klişeler listesinin en tepesinde zaten. Ama bunu öyle güzel işlemişler ki.. Bazı yerlerinde sıkılsam da.. Komedisi, romantizmi yerindeydi. Bu dizi hep böyle komik mi gidecek kesin drama bağlarlar diye düşündüğüm sıralarda bile bağlamadılar. Dramı bile tadında bıraktılar. -Hayret-


Bu dizide 2. Adam hastalığı yaşamadım. Normalde mutlaka aklım kayardı ama.. 2. Adam rolünde Secret Garden dizisi ile bildiğimiz Oska yani Yoon Sang Hyun var, Cha Joon Won karakteri ile. Goldline şirketinin müdürü. Ama hanım kızımız ile yaş farklarının fazla olması sebebi ile pek yakıştıramadım. Bu yüzden de 2. Adam sıkıntısı yaşamadım. Ama Oska severiz. Can’dır.

Şu sahnede sesli güldüğüm doğru. Hatta baya baya sesliydi yani. Aklıma geldikçe de gülerim. :D

Hatun kızımızı daha önce izlemedim. İzlediysem bile hatırlamıyorum. Ama burada çok gözüme batmadı. –Seo In Guk- yüzünden de olabilir. Adam olduğu her sahneyi öyle bir doldurdu ki. Öhöm.. Ne diyorduk? Genel olarak kızın oyunculuğunu beğendim. Sadece ağlama sahnelerini sevemedim o kadar. –Şu ağlama sahneleri ile ilgili takıntım oluştu kesinlikle, her hatun oyuncuya takılıyorum bir şekilde-


Ve Seo In Guk.. Kendisi çokça sevdiğim oyunculardan, bu dizide de yanılmadım. Şahane bir oyunculuk sergiledi çünkü. Çok sevdim. Çocukça hareketleri, sevişi, iki kolunu yana açıp penguen gibi koşmaları ve bana güven deyişi.. Ne diyeyim ki başka. Sadece onun şebekliği için izlediğimi bile söyleyebilirim.


Son sözlerime gelirsek; Benim gülümseyerek, keyifle izlediğim, -çerezlik diyebilirim sanırım- size huzur ve gülümseme bırakacak bir dizi. Seo In Guk için izlemek isteyenler hiç durmasın, çerezlik dizi arayanlar ise bir göz atsın derim. Dilerim size de benim gibi gülücükler bırakır.

O zaman gülücük dolu günlere :)
GiflerTumblr'den alıntıdır.

10 yorum:

  1. Akelam ellerine sağlık... Bu Korelilerin isimlerine de pek gülüyorum (şuraya cahillikten ölen bir Blana çizelim) :) Okurken bile gülümsediğim, düşüncelerini çok güzel yansıttığın bir yazı olmuş <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsim konusu cidden sıkıntı aslında yahu, bende yazarken 50 kere kontrol ediyorum doğru mu yazmışım diye :)) Çok teşekkür ederim hatun, güzel düşüncelerin benim için çok önemli :)

      Sil
  2. selammm. güzel bir yazı olmuş. ben bir türlü alışamadım kore dizilerine ya :) takibe aldım bende beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, çok teşekkür ederim. Bir kere başlayınca da kurtulmak zor oluyor :) Geleceğim mutlaka^^

      Sil
  3. Başrol kızı what happens to my family de gızık oldum diye izlemiyordum ama seocuğum için başladım şuan güzel gidiyor :D Başta çok garip geldi bir erkeğin alışveriş bağımlısı olması :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seocuğumuz olmasa bende başlamazdım büyük ihtimalle :D Tatlı romantik ya güzel diziydi :D

      Sil
  4. dizilerde o kadar çok geride kalmışım ki hangisini takip edeceğim diye çırpınıyorum şuan.. koşsam yetişemem o derece.. seoyu çok severim ben ama son ıkı dizisinişde izleyemedim aşkım kabardığında bakacam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende baya biriktirmiştim, bir çırpıda bitirdim iyi oldu aslında bir yerde biriktirmek.. Yetişirsin seen :) Seo aşkını dindirecek bir dizi ama onu söyleyeyim :D

      Sil
    2. Sapsik halleri king off high school dizisine benziyormus dusuk seviyede olsada cerezlik sapsik izleyebilirim 😂😂

      Sil
    3. Aynen öyle, düşük seviyede çerezlik, şapşiklik dolu dizi tanımı tam oldu :D Bitirince dedikodusunu yaparız o vakit :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...