31 Aralık 2016 Cumartesi

Mutlu Yıllar!

Haftanın en sevdiğim günü olan Cumartesiden merhaba!
Cumartesi günlerim film köşesine ayrılsa da.. Yılın son günü olması sebebi ile sohbet edelim az biraz istedim. 2016’nın getirdikleri, götürdükleri ve 2017’nin getirecekleri..


2016 yılına ailecek –her sene yaptığım gibi- girmiştik. Hatta gecenin 3’ünde o yağan güzel karın altında oynayarak geçirmiştik ilk saatlerini de.. Güzeldi hem de çok. Ailecek eğlendiğimiz unutulmaz anlarımızdan birisi idi. Güzel geçen günler de oldu kötü geçen günlerde.. Yılın en kötü anları annemin türlü hastalığı olduğunu öğrendiğimiz zamanlardı.. -Şükür ki şimdi çok daha iyi-Güzel anılarım ise hep dostlarım ve ailem ile.. –Bu ikiliye ne kadar bağlıyım bilirsiniz- “İyi dostlar biriktirdim hepsi ailem oldu..” Blogumu 2016’da açtım mesela.. Verdiğim en güzel kararlardan biri idi. Paylaşmak, aynı şeyleri hissettiğin insanlar ile tanışmak. Çok özeldi. –Hala aynı şeyi söylüyorum. İyi ki!- Güzel bir de işe başladım. Anaokulu durumları.. –bunu yine biliyorsunuz tabi- Birbirinden çok sevdiğim melekler ile geçirdim yılın 6 ayını.. Yeni insanlar ile tanıştım. Arkadaşlar ile.. Bloggerlar, öğretmenler.. Çok sevdiklerim de var sadece insan oldukları için “saygı duyduklarım” da.. Yine de büyük pişmanlık yaşamadım şükür ki.. Birde 2015’den 2014’den selam vermek isteyen insanlar vardı.. Tabi geçmişte olan geçmişte kalırdı.

Bunlar benim hayatımda yaşadığım özel an’lardı. 2016’nın götürdükleri ise ülkecek bizi yıprattı. Ve dönen dünyayı da.. İnsanlığımızı sömürdü, elimizden aldı. Patlamalar, savaşlar, çatışmalar, darbeye teşebbüs, kadın cinayetleri, kadın tecavüzleri.. Masum insanların, sadece ülkesini korumaya yemin etmiş askerlerin polislerin, melek çocukların ellerimizden kayıp gitmesi.. Sadece bu yüzden bile 2016’nın daha erken bitmesini isterdim.. Tüm bu lanetlerin 2017’de biteceğini bilseydim eğer..

2017’nin getireceklerini ise bilmiyorum.. Başımıza daha neler gelir, neler yitip gider, sabaha uyanabilir miyiz ya da 2017’yi görebilir miyim hiçbir şey bilmiyorum. Tek bildiğim inanmak istediğim. Güzel sabahlara, umut dolu yarınlara, insanların insanca yaşadığı bir yıla, dünyaya uyanmak istiyorum. Sadece birbirimizi sevelim istiyorum. Sağlıklı ilişkiler kuralım istiyorum hastalıklı insanlara bulaşmadan.. Sağlık istiyorum hepimize, şifa istiyorum  tüm hastalarımıza.. Gülümseme istiyorum tüm çocuklarımıza.. Mutlu günler diliyorum tüm insanlığa..

2016’nın son yazısı oldu benim için ve aynı zamanda 100. yazım.. Tüm kalbim ve dualarım hepinizle, hepimizle.. Her şey için çok teşekkürler. Tüm kalbim ile..


Mutlu hafta sonları, mutlu yıllar!  

27 yorum:

  1. Akela, 2016'yı çok güzel özetledin. Ben de 2016 da açtım bloğumu 6 aylık oldu. Ve 2016 ile ilgili hatırlayacağım tek güzel şey bu. Çok zor bir yıl geçirdik. Dilerim bir mucize olur ve artık kan, gözyaşı, acı, ölümler son bulur. Musmutlu yıllar diliyorum sana ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli yorumun için :) Dilediğimiz kadar güzel başlamadık ama.. Umarım bu olaylar artık bir son bulur ve güzel başlangıçlar yaparız.. Nice mutlu mutlu yıllar diliyorum hepimize❤

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, mutlu yıllar^^

      Sil
  3. 100. yazı! Harika! :)
    Şöyle dediniz ya, insanların insanca yaşadığı bir yıl... Yürekten katılıyorum, efendim.
    Size sağlıklı, mutlu, huzurlu bir 2017 diliyorum... İyi seneler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, biraz özel olsun istedim :)
      Dilerim tüm dileklerimiz artık gerçekleşir.. Huzur ve sağlık dolu bir yıl diliyorum bende, iyi seneler :)

      Sil
  4. Önümüzdeki senen güzel şeylerle geçer umarım, kendine ailene dostlarına iyi bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, umarım hepimiz için güzellikler ile dolu geçer.
      Mutlu günler diliyorum.

      Sil
  5. Merabalar:)

    Anneciğinizi size bağışlamış yaradan çok şükür. Hayattaki tek kanatsız melek annelerimiz..
    Bir de çocuklar ki mesleğiniz çocuklarla ilgili.. Gülümseme kaynağı onlar.
    2016 yı hiç sevmedim ben nedense. Böyle sanki negatif bir yılmış gibi geldi. İnşallah yeni senede herkesi ve ülkemizi güzellikler bırakmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Çok şükür.. Her şeyden önce en iyi arkadaşımdır benim. Allah annelerimizin eksikliğini göstermesin..
      Günümün en yorucu zamanları olsa da.. En değerli ve mutluluk dolu anları da yine onlarla geçiyor.
      Sağlık ve huzur yanı başımızdan ayrılmasın dilerim, mutlu seneler :)

      Sil
  6. musmutlu bir yıl geçirmeniz dileğiyle ... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, huzur dolu bir yıl diliyorum^^

      Sil
  7. -sadece birbirmizi sevelim istiyorum- ne güzel bu söz bu :) ben seni kocaman seviyom canım Akelam hep mutlu ol her günün güzel geçsin emi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni çok seviyorum ki canım Ause'm :) Hep beraber mutluluk dolu yıllarımız olsun❤

      Sil
  8. Mutlu Yıllar, Biraz geç kaldım ama bloğunuzu yeni keşfettim :D Blogger Gazetemiz Sayesinde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yorumunuza geç kaldım ama.. Mutluluk dolu günler diliyorum :)) Canımız gazetemiz.. Hoş geldiniz o zaman :))

      Sil
  9. Umarım 2017,2016'dan daha fazla huzur,mutluluk ve güzellik getirir insanlığa...
    G+ ekledim sizi.
    http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/
    sayfama da beklerim.
    Sevgiler,güzel yıllar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dilediğimiz gibi olur.. Çok teşekkür ederim yorumunuz için..Bende geleceğim mutlaka ziyaretinize.
      Sevgilerim ile..

      Sil
  10. Canım benim... Annem dedin ya ben bir duraksadım. Annelerimiz çok özel. Rabbime şükür ki bağışlamış onu size. Anneler melek. Rabbim eksikliğini göstermesin. Keşke gerçekten sadece birbirimizi sevebilsek. Bir amaç gütmeden, aşırı beklentilerden uzak ama mutluluğu daim olan insanlara dönüşebilsek. Çok seviliyorum bebeğim <3 Musmutlu yıllar diliyorum sana. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canımın içi.. "Bir tek annem olsun bana bir şey olmaz" sözü öyle doğru ki.. İnsanlık sevgi vermekten çok başka şeyler peşinde koşan varlıklara dönüşüyor, yazık.. Umarım değişir dünya, gerçekten birbirini sever insanlar. Sende çok seviliyorsun canım benim, iyi ki varsın :) Sağlıklı, sevgi dolu yıllara :*

      Sil
  11. Yeni yıl sana ve sevdiklerine huzur ve mutluluk getirsin inşallah canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm kalbim ile amin diyorum Emine hatun, dilerim hepimize aynı mutluluğu ve huzuru getirir❤

      Sil
  12. Çok şirin bir bloğ sizi takibe aldım dilerim 2017 sizin ve hepimiz için güzellikler ile geçsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için, umarım dileklerimiz gerçekleşir. Huzur dolu günlere.. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...