5 Aralık 2016 Pazartesi

Yenilendim, Yine! :)

Ara bilgilendirme yazısı ile döndüm. Uzun zamandır yapmak istediğim değişikliği nihayet yapabildim. En son yaz aylarında çiçekler açtırdığım blogumun, temasının değişme vakti gelmişti.. Bütün gün yorgunluktan ölerek çalışan benim için saatlerini bilgisayar ekranına ayırarak çizimler yapmak o kadar kolay değil artık.. Çünkü ya uyuyakalıyorum ya da sallıyorum, bir ertesi güne.. Yine de yapabildiğim en hızlı sürede son haline getirdim. Sanırım ufak tefek bir iki değişiklik dışında çok dokunmayacağım. Birde sıkça sorduğunuz ve benim çok mutlu olduğum bir konu var. "Temanı nasıl yaptın?" Yada "Hazır tema mı kullanıyorsun?" tek tek cevaplar da veriyorum ama genel olarak şöyle belirteyim. Adobe illustrator programında çizimlerimi yapıp hazır temalara uyarlıyorum. Hiç tema indirmedim, hep hazır olanları düzenleyerek bu hale getirdim. Kod kısmına gelirsek o konuda profesyonel değilim.-Her ne kadar lise de web tasarım okumuş olsam da- Ama araştırarak yapabildiğim kadarıyla bu hale getirdim. 



Birde fark ettim ki çizimler yapmayı özlemişim.. Sanırım ara ara,  fırsat buldukça döneceğim çizimlerime. Belki benim gibi özleyenler de vardır diye :)
Ufak bir de not geçeyim; Son günlerde mide gribi salgını var malumunuz. Tüm gün çocuklar ile olan bana da onlardan bulaştı ve bugünümü evde hasta izni yaparak geçiriyorum. Berbat bir hastalık olduğunu söyleyebilirim. Naçizane tavsiyem sürekli ellerinizi yıkamanız, bol bol vitaminli gıdalar tüketmeniz ve bol su içmeniz. Başka bir çözümü yok gibi.. 

Akela kız şimdilik gider ve iyi haftalar diler :) 

30 yorum:

  1. Geçmiş olsun, efendim.
    Temanız harika görünüyor! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için :)

      Sil
  2. Yeni temanı güle güle kullan :)

    Geçmiş olsun, bizim oğlanlar da nane molla gibi. Haftasonu için çılgın plânlarım var, dayıyorum c vitamini şu anda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      En iyisini yapıyorsunuz, o çılgın planlarınıza bayıldığımı da söylemeden geçemeyeceğim :D Dilerim güzel geçer :)

      Sil
  3. Geçmişler olsun Akela. Pek güzel olmuş yenilikler, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmiş olmanıza çok sevindim :)

      Sil
  4. Çok beğendim, ellerine sağlık. Güle güle kullan 😀

    YanıtlaSil
  5. Yeni tasarımınız hayırlı uğurlu olsun. :)

    YanıtlaSil
  6. Gecmis olsun canim. Ayrica bu halide guzel olmus gule gule kullan. Cizimlerini merakla bekliyorum oncekileri gordulten sonra:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hatun. Yavaş yavaş deneyeceğim bir şeyler.. Sanırım ilk çizim Moon Lovers olacak :)

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun tatlım, dikkat edesin kendine. Blogunu webde görüntüleyince gördüm, pek gizemli, pek güzel olmuş. Bir dolaşayım yeni neler var :) Öpüldünnn ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Emine hatun, sende dikkat et kendine.. Salgın fena. Umarım seversin yenilikleri :) Öpüyorum çokça❤

      Sil
  8. Çok güzel olmuş Akelam :) Ellerine sağlık ve güle güle kullan :)
    Ben de hastayım ya, bu sene grip çok fena. Dikkat et sen de. Öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Blana hatunum, teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :)
      Her hafta bir hastalık atlatıyorum sağ olsun okuldaki ufaklıklar.. Bol bol dinlen sende iyi bak kendine :) Öpüyorum❤

      Sil
  9. Çizimlere devam et bence dee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit bulabildiğim her an devam etmeyi planlıyorum.. Bakalım :)

      Sil
  10. Öncelikle çok çok geçmiş olsun. Bu yazınızı okudum yorum yapmadan geçemedim. Önceki temanıza bayıldığım gibi bu temaniza da bayıldım 😄 Ve bir de Guzaarish filminin afişini cizmissiniz coook güzeldi 😁 çizimlere devam edeceğim dediginiz için söylüyorum sık sık böyle film afişleri yapmanız çok hoş olur 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yorumunuzu okuyunca konuşmamızı hatırladım direk, daha bir mutlu oldum :) Guzaarish benim içinde en özel çizimlerden birisi oldu, filmi de ayrı bir özeldi çünkü :) Sevdiğim dizi, filmlerden sahneler yapmaya devam edeceğim yine.. Ufaktan liste yapıyorum. Birde blogunuza izleyici butonu eklememişsiniz sanırım.. Hemen ekleyin ki bende takipçisi olayım güzel yazılarınızın :)

      Sil
    2. Kendimi tanıtmayı unutmuştum hatırlamaniza çok sevindim :) ve blogumun ilk ziyaretcisi olduğunuz içinde ayrıca çok mutlu oldum ve de yorumunuz icin teşekkür ediyorum :D daha çok yeni olduğum için izleyici butonu koymadım ama yorumunuz beni cesaretlendirdi mutlaka koyacağım:)

      Sil
    3. Tabi ki hatırladım, çok mutlu olmuştum konuşmamızdan ötürü nasıl unuturum ? :) Uzun uzun okuyacağım bütün yazılarınızı en kısa zamanda, Sanam teri kasam'ı görmek bile yetti bana :))

      Sil
  11. Çok teşekkür ederim :):) blogum da gördüğünüz eksiklikleride benimle paylasirsaniz çok sevinirim:) iyi şeyler yazmak, paylaşmak istiyorum yani kendimi geliştirmek istiyorum:) bu yüzden çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki, elimden geldiği kadar yardımcı olurum :) İlk fırsatta uğrayacağım yanınıza^^

      Sil
  12. Yavrruuuu geçmiş olsun dikkat et kendine bende grip oldum geçmiyor şu sıra kime sorsam hastayım diyor zaten :( Yeni tema çok güzel olmuş bende değiştireceğim ama sor ne zaman çıkmaz ayın son çarşambası :D Üşengeçlikte zirvelerdeyim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzum, her hafta ayrı bir hastayım yahu.. Geçmiyor geçmiyor :/ Çok sevindim beğenmiş olmana, hiç acele etme bir şekilde en güzelini yaparsın seen :))

      Sil
  13. Hayırlı olsun yeni teman, güzel olmuş Akela kızım. Güle güle kullan canım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ece ablacığım, saygı, sevgilerim ile.. :)

      Sil
  14. Çok güzel olmus güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmiş olmanıza çok sevindim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...